Voi :( Monsters munitaan sählimällä!!
Harkoista tulee twiittiä että Monsters on sekava, sählätty sohellus josta tulee todella pettynyt olo 😭😭
Pitikö se nyt sittenkin munia??
Kommentit (20)
Queens on paras, joten ei haittaa :p
Queenssia nyt hehkutetaan joka tuutista; Saaran oma suosikki, mainoskuvissa Queens-asu ja IL raportoi vain siitä vedosta.....
I have no idea what are you talking about
No voi p***a!!! Monsters on noista kolmesta paras ja ehdottomasti euroviisumaisin!!!! Miksi se nyt halutaankin tiputtaa pois??!!
Harmi, koska YouTuben kommenttien perusteella Monstersista pidetään eniten ja Queensista vähiten. Toki on Saaran oma valinta, mutta tekee virheen, jos tahallaan pilaa Monstersin esityksen.
Minä uskon, että esitysten jälkeen uusi suosikki on Queens.
Tykkään siitä itse muutenkin eniten, mutta Monsters parempi Euroviisuihin pelkästään sen kappalee perusteella. Tilanne tosin varmaan muuttuu vielä ja Queens parempi sen perusteella mitä esityksestä (ja asusta) on tällä hetkellä tietoa
Musta tuntuu, että Saara julkaisi biisit omasta mielestään paremmussjärjestyksessä huonoimmasta parhaaseen. Kävi kuitenkin niin, että yleisön mielestä Monsters on paras.
Queensin esityksessä lavalla on junan veturi??
Siis juna.
Toivottavasti Monsters olisi esityksenäkin hyvä. Nyt jo puolet viisubiiseistä valittu ja taasen aika balladivoittoista on niin erottuishan ainakin tolla dumdumdumddudumddu-jumputuksella joukosta.
Tanska lähettää viikinkimusaa 😍
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Monsters olisi esityksenäkin hyvä. Nyt jo puolet viisubiiseistä valittu ja taasen aika balladivoittoista on niin erottuishan ainakin tolla dumdumdumddudumddu-jumputuksella joukosta.
Tanska lähettää viikinkimusaa 😍
Mä äänestän Monsteria, vaikka esitys olis nyt paska. Sen voi suunnitella uusiksi sitten myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Queensin esityksessä lavalla on junan veturi??
Siis juna.
Perinteistä homokuvakieltä siis.
Hyvällä tahdolla totahan voi nimittää itseironiaksi.
Jos Saara tiimeineen olisi yhtään älykästä porukkaa, niin he tekisivät Monstersille hyvän esityksen. Ei ole voinut jäädä heiltä huomaamatta, että siitä tykätään paljon, varmasti eniten. Miksi pilata mahdollinen viisumenestys tekemällä huono lavashow?
Olen viimeksi hävennyt maani euroviisuedustajaa näin paljon vuonna 2006.
Aallon ulkonäkökin on muuttunut kummalliseksi. Aggressiivinen ja pervon näköinen. Meikillä, muovilla ja s-m-elekielellä saa aikaan ihmeitä, jotka olisi parempi jättää tekemättä.
No voi kakka. Se Monsters olisi ainoa millä päästäisiin finaaliin saakka. Ei kai se ihme häkkyrämekko ole just siinä biisissä, ihan hirveä rytky.
Vierailija kirjoitti:
Jos Saara tiimeineen olisi yhtään älykästä porukkaa, niin he tekisivät Monstersille hyvän esityksen. Ei ole voinut jäädä heiltä huomaamatta, että siitä tykätään paljon, varmasti eniten. Miksi pilata mahdollinen viisumenestys tekemällä huono lavashow?
Yksi sana. Meri.
Vierailija kirjoitti:
Olen viimeksi hävennyt maani euroviisuedustajaa näin paljon vuonna 2006.
Aallon ulkonäkökin on muuttunut kummalliseksi. Aggressiivinen ja pervon näköinen. Meikillä, muovilla ja s-m-elekielellä saa aikaan ihmeitä, jotka olisi parempi jättää tekemättä.
No sinun häpeälläsi ei ole mitään merkitystä! Suomi voitti vuonna 2006, joten hyvin suomalaiset silloin ehdokkaansa valitsivat. Häpeä sinä vaan siellä tuhkakasassa jatkossakin, urpå.
Se häkkyrämekko on Queen-mekko. Jota hehkutettiin Huomenta Suomessa. Ihme "hienovaraista" ohjailua tuohon Queens biisiin jokapuolelta?
Kuuntelin just tuon Queens -biisin. Ei vaan ole niin tarttuva ja hyvä kuin Monsters...kans.välisesti monsters on pidetympi, Suomessa myös... miksi Saara väkisin haluaa mokata sen?! En tajua 😡😣
Katoin vartin etko-lähetystä ja oon ihan järkyttyny et Yle-verolla rahotetaan tällasta yhden ihmisen itsetunnonpönkitys-showta. Tanssijoiden koe-esiintymiset in Löndön ja mitä vielä. Oisko joku vaan suorilta voinut valita yhden noista keskenään samanlaisista biiseistä sinne viisuihin, mitä väliä?
Silvennoinen sanoikin eilen aamu teeveessä että harjoitusten perusteella hänen suosikkinsa on muuttunut.