Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vetää baariin 40~50v naisia?

Vierailija
03.03.2018 |

Tarjonta on mitä on, ainoot hyvännäköiset on varattuja tai ulkomaalaisia.

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi mennä onko baareissa nykyisin yläikäraja?! Itse haluan välillä käydä tanssimassa ja tapaamassa kavereita. Ja hui, olemme kaikki yli 40-vuotiaita.

Haisulit.

Vierailija
42/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi mennä onko baareissa nykyisin yläikäraja?! Itse haluan välillä käydä tanssimassa ja tapaamassa kavereita. Ja hui, olemme kaikki yli 40-vuotiaita.

Haisulit.

Tarkoitit, että olet haisuli.

Kummallinen nimimerkki, mutta kertonee tilastasi.

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni laittautuu ravintolaan näillä pakkasilla? mitä ihmettä tuonne voi laittaa päällensä kun hame ei käy päinsä kun ei omista pitkää takkia ja keuhokuume ei kiinnostele.

pakko laittaa jotain epäseksikästä ja lämmintä ellei ole jotain privaattikuljetusta eventtiin ja takaisin ja kenellä nyt on? 

Että turha valittaa ettei suomalainen nainen laittaudu kun ollaan kuin Antarktiksella lämpötilan puolesta. Kai seon katsottava mallia miten moskovalaiset laittautuu, samat asteet sielläkin. He käyttää kyllä paljon turkista ja siihen en lähde itse mukaan. 

Vierailija
44/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet ja hupeneva estrogeeni heteroilla. Tulee sellaisia viimeinen mahdollisuus- hulluuskohtauksia ja ängetään nuorten sekaan häpäisemään itseään. Samoin käy miehille samassa iässä. 55+ ja suurin hölmöily loppuu.

Ongelma ratkeaa sillä, että nuoret pysyvät pois baareista.

Vierailija
45/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet ja hupeneva estrogeeni heteroilla. Tulee sellaisia viimeinen mahdollisuus- hulluuskohtauksia ja ängetään nuorten sekaan häpäisemään itseään. Samoin käy miehille samassa iässä. 55+ ja suurin hölmöily loppuu.

Tämä! Aika aikaansa kutakin. Sen jälkeen voi epätoivoisena roikkua menneessä ja olla säälittävä, tai hyväksyä tosiasiat ja elää niiden kanssa.

Mihin sitä sitten pitäisi mennä kun täyttää 50? Kirjastoonko? (käyn kyllä sielläkin) Vai pitääkö olla näkymätön?

Aika moni asuu yksin, kuten minäkin. Teen myös etätöitä, joten aika yksinäistä välillä. Lasteni perheitä en halua vaivata. Pakko sitä on lähteä ulos melkein kun kolmekin päivää on ollut puhumatta kenenkään kanssa. En ole missään facebookeissa tms. kun pidän sitä aika pinnallisena.

Ellei ketään kaveria ole saatavilla mukaan, voin lähteä aivan hyvin yksin kaljalle. Ei sen kummempia valmisteluita kuin kengät jalkaan ja takki päälle. Näkee vähän ihmisiä.

Vierailija
46/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis rietas onnellinen? Karmea biisi mun mielestä 😣

Harmittaa tuo "rietas" tuossa riimissä. En halua olla kenekään mielestä rietas.

Vierailija
47/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotona ihan oma mies että ihan se ja sama mikä se baarin tarjota on sillä ei kiinnosta.

Käyn baarissa oman miehen tai ystävien kanssa. Kotona saa istua ihan tarpeeksi.

Ensin mennään syömään hyvin ja sitten parille baariin. Nautitaan elämästä, jutellaan ja kuunnellaan musaa.

Ei näin 49v:na sentään tarvitse vielä olla toinen jalka haudassa.

Vierailija
48/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hyvä, että kaikenikäiset käy baareissa. Läpi elämän. Välillä on hyvä rentoutua ja heittää aivot narikkaan, oli se oma ikä mitä tahansa.

Vierailija
49/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero exästä. Varsinkin karaokepaikoista löytyy 40+ naisia joilla on vain yksi biisitoive. Saatte arvata mikä, kerron heti kun oikea vastaus tulee. =)

Kaunis rietas onnellinen

Vierailija
50/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kyselee tyhmiä? Joku katkera ukkoko joka ei saa akkaansa pidettyä kotona nyrkin ja hellan välissä vai joku nuori joka ei vielä ymmärrä itsekin vanhentuvansa ja että 5kymppinen on normaali ihminen eikä mikään muumio keinutuolissa?

Vai joku "itsensäkorottaja" parempi ihminenkö siellä taas jeesustelee?

Vierailija
51/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hyvä, että kaikenikäiset käy baareissa. Läpi elämän. Välillä on hyvä rentoutua ja heittää aivot narikkaan, oli se oma ikä mitä tahansa.

Tämähän se ongelman ydin on. ”Aivot narikkaan.” Millainen ihminen tarvitsee tällaisia tiloja läpi elämänsä? Vielä pahempaa: ei löydä tai edes etsi tervehenkisempää korvaavaa toimintaa tilalle.

Vierailija
52/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se koko sanoituksen ydin. Jos siinä olisi tilalla joku "viisas", niin olisi heti paljoin tylsempi, riskitön, mitäänsanomaton.

Vierailija
53/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kävin baarissa kun olin 20v. Sitten menin naimisiin ja sain lapsia. Baariin menin seuraavan kerran kun täytin 43v. Miksi menin? Halusin testata olenko kenenkään miehen mielestä enää viehättävä. Jälkeenpäin ajateltuna väärä syy ja se mitä kaikkea siitä seurasi niin olisi kannattanut jäädä testaamatta. Eli en suosittele itsetunnon kohotukseen.

Vierailija
54/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se ongelman ydin on. ”Aivot narikkaan.” Millainen ihminen tarvitsee tällaisia tiloja läpi elämänsä? Vielä pahempaa: ei löydä tai edes etsi tervehenkisempää korvaavaa toimintaa tilalle.

Mietipä vähän. 365 päivää vuodessa. Töissä 5 päivänä viikossa. Säännöllisesti. Aina aikataulujen mukaan. Hoidat lapset säntillisesti. Käyt harrastuksissa säännöllisesti ja vietätä paljon aikaa kotona.

Mikä on se ongelma, jos vaikka kolme kertaa vuodessa käy baarissa kavereiden kanssa (tai miksei vaikka yksinkin) ja tekee jotain erilaista. Ottaa alkoholia, nauraa, fiilistelee. Minusta erittäin piristävää niin kauan kuin siitä ei koidu harmia muille.

Vierailija
55/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kävin baarissa kun olin 20v. Sitten menin naimisiin ja sain lapsia. Baariin menin seuraavan kerran kun täytin 43v. Miksi menin? Halusin testata olenko kenenkään miehen mielestä enää viehättävä. Jälkeenpäin ajateltuna väärä syy ja se mitä kaikkea siitä seurasi niin olisi kannattanut jäädä testaamatta. Eli en suosittele itsetunnon kohotukseen.

No mitä kauheaa siitä seurasi?

Vierailija
56/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero exästä. Varsinkin karaokepaikoista löytyy 40+ naisia joilla on vain yksi biisitoive. Saatte arvata mikä, kerron heti kun oikea vastaus tulee. =)

No meillä vedetään ainakin kerran illassa daa dirlan dirlan daa. Oliskohan siitä kyse? Sitten toinen suosikki yli nelikymppisillä on black velvet. Se tulee vähintään kerran illassa. Jos on hyvin junttia porukkaa, kuullaan mä oon kolmekymppinen (Frederikiä). Onko joku näistä?

Vierailija
57/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se koko sanoituksen ydin. Jos siinä olisi tilalla joku "viisas", niin olisi heti paljoin tylsempi, riskitön, mitäänsanomaton.

Niin kai. Kaija Koo oli lapsuuteni suosikki ja harmittaa kun hieno nainen hoilottaa olevansa rietas. Jotenkin suomi on niin suora kieli että tuo sana kalskahtaa korvaan lähinnä joltain huoraamiselta.

Mut joo ihan menevä biiisi

Vierailija
58/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis rietas onnellinen

Oon käynyt karaokea laulamassa baareissa ja laivalla vähintään kerran kuussa jo monta vuotta. Yhden käden sormilla saa laskea, kun tuo biisi on soinut. Laivoilla menee hyvin balladit, taitavia laulajia.

Vierailija
59/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin kuuntelemassa jazzbändiä kavereiden kanssa. Oli tosi mukavaa ja hauskaa. Tuli jopa jammattua. 

Vierailija
60/130 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lähteä ulos tänä iltana. Harmittaa kun ei ole sopivia vaatteita!!! En lähde mihinkään vedän kotihiprakat