Mikä vetää baariin 40~50v naisia?
Tarjonta on mitä on, ainoot hyvännäköiset on varattuja tai ulkomaalaisia.
Kommentit (130)
Me käydään neli-viiskymppisten "tyttöporukalla" terasseilla kesällä. Suosikkiterassit löytyy Porvoon jokirannalta, jossa on tunnelmaa ja ihana auringonlasku. Joskus ollaan käyty mummotunnelissa, mutta siellä väsyy jalat seisoessa, kun yleensä ahdasta. Ei me kaikki sinkkuja olla, ei edes eronneita, ja silti odotetaan niitä ihania kesäiltoja ystävien parissa.
Vierailija kirjoitti:
Joku katkera wannabe-alfa ihmettelee?
Häntä kutsutaan betaksi. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kävin baarissa kun olin 20v. Sitten menin naimisiin ja sain lapsia. Baariin menin seuraavan kerran kun täytin 43v. Miksi menin? Halusin testata olenko kenenkään miehen mielestä enää viehättävä. Jälkeenpäin ajateltuna väärä syy ja se mitä kaikkea siitä seurasi niin olisi kannattanut jäädä testaamatta. Eli en suosittele itsetunnon kohotukseen.
No mitä kauheaa siitä seurasi?
Raiskaus. Aids-testit.
Kaija Koon Vapaa taitaa soida enemmän.
Mitä tekee vanha varattu nainen Mummotunnelissa?
Onko nyt hätäännytty naisten avoimesta seksuaalisuudesta, vai mistä nämä Gambia- ja mitä naiset baarista hakee-ketjut?
Tietoisku: jotkut naiset ja jotkut miehet hakevat seksiseuraa baareista ja ulkomaanmatkoilta. Toiset taas matkustavat ja baareilevat kuka mistäkin syystä. Case closed.
Miksi ap haluaa antaa itsestään vajaan vaikutelman? Eiköhän se ole itsestään selvää että baarissa voi käydä tai olla käymättä monesta syystä.
Jos itse ei halua mennä baariin niin se on varmaan muille ok. Jos taas haluaa mennä baariin niin sen pitäisi olla muille täysin ok tai ihan sama. Mutta jollain sitä pitää aina elämässä päteä ja tuntea itsensä tärkeäksi. Tuliko ap sinulle nyt parempi olo?
Vierailija kirjoitti:
Testaa viehätysvoimaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testaa viehätysvoimaansa.
So Sad 😭😭😭
Miksi kysymys oli esitetty vain naisille? Vai onko niin että naiset saa olla vaan kotona tai töissä ja ruokakauppassa piipahtaa. 40-50v. miehet saa vapaasti istua baarissa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysymys oli esitetty vain naisille? Vai onko niin että naiset saa olla vaan kotona tai töissä ja ruokakauppassa piipahtaa. 40-50v. miehet saa vapaasti istua baarissa?
Koska pojat on poikia.
Sinä päivänä kun en voi enää mennä baariin jos huvittaa niin olen vakavasti sairas tai kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Sinä päivänä kun en voi enää mennä baariin jos huvittaa niin olen vakavasti sairas tai kuollut.
Tai elät toisenlaisessa todellisuudessa/tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet ja hupeneva estrogeeni heteroilla. Tulee sellaisia viimeinen mahdollisuus- hulluuskohtauksia ja ängetään nuorten sekaan häpäisemään itseään. Samoin käy miehille samassa iässä. 55+ ja suurin hölmöily loppuu.
Tämä asenne ihmetyttää. Eivätkö nuoret ihmiset ilostu juuri siitä, että vanhemmat näyttävät heille, että juuri niitä itselle mieluisia asioita voi tehdä iästä riippumatta niin kauan kuin haluaa eikä tarvitse jäädä kotiin odottamaan kuolemaa muutamaksi kymmeneksi vuodeksi? Antaa toivoa, rauhaa ja varmuutta ja vähentää paineita saavuttaa jokin elämäntilanne. Eletään päivä kerrallaan avoimin mielin.
Missähän 40-50 -vuotiaiden tai jopa vanhempien sitten pitäisi viettää aikaa, seurustella ja jopa katsastaa miehiä?
Koska huvittaa? En mä ainakaan mene kyselemään joiltain parikymppisiltä, mitä saan tehdä, sitten kun olen viisikymppinen.
No vaikka ihan se, että haluaa mennä tanssimaan ja vähän ottamaan viinaa frendien kanssa?
Mietipä kuule ihan ite: sustakin tulee joskus 40-50 -vuotias, eikä se tarkoita, että sun persoonallisuutesi muuttuu. Ihan yhtä lailla ne 40-50 -vuotiaatkin on bilettäneet, käyneet rafloissa ja juosseet festareilla. Miksei nytkin?
Voi olla vaikeaa ymmärtää, mutta ajan kulu auttaa suakin siinä.
Vierailija kirjoitti:
Elämättä jäänyt nuoruus
Nuoruus=baari?
Missä jazzaillaan? Täydellinen iltani olisi jazz klubilla kuuntelemassa jazzia ja siemailemassa juomaa