Mikä vetää baariin 40~50v naisia?
Tarjonta on mitä on, ainoot hyvännäköiset on varattuja tai ulkomaalaisia.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Ero exästä. Varsinkin karaokepaikoista löytyy 40+ naisia joilla on vain yksi biisitoive. Saatte arvata mikä, kerron heti kun oikea vastaus tulee. =)
Korkkarit Kattoon tai Oon Voimissain.
Vierailija kirjoitti:
Ero exästä. Varsinkin karaokepaikoista löytyy 40+ naisia joilla on vain yksi biisitoive. Saatte arvata mikä, kerron heti kun oikea vastaus tulee. =)
"Mahtava peräsin ja pulleat purjeet"?
Alkoholismi tai työvuoro.
Mikä muu?
Sitä en tajua kun sinne baariin on kaverilla niin himo että ala-asteikäinen lapsi jää kotiin ilman aikuista yöksi. Baarista kotiudutaan pilkun jälkeen, joka viikonloppu. Siinä kohtaa kyllä minun ymmärrys ei riitä.
Joku katkera wannabe-alfa ihmettelee?
Vaihdevuodet ja hupeneva estrogeeni heteroilla. Tulee sellaisia viimeinen mahdollisuus- hulluuskohtauksia ja ängetään nuorten sekaan häpäisemään itseään. Samoin käy miehille samassa iässä. 55+ ja suurin hölmöily loppuu.
Kyllä mäkin ihmettelen mikä sinne baarille vetää, mutta ilmeisesti se on se muka tunnelma ja jonkinlainen miehenkipeys. Kavereita voi nähdä muuallakin, ei yökerhois pysty ees jutteleen 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet ja hupeneva estrogeeni heteroilla. Tulee sellaisia viimeinen mahdollisuus- hulluuskohtauksia ja ängetään nuorten sekaan häpäisemään itseään. Samoin käy miehille samassa iässä. 55+ ja suurin hölmöily loppuu.
Juu just toi. Hirvee kiire eron jälkeen viä löytää seuraa ja testata viehätysvoimaa, juuri kun saa olla yksin vihdoin kaiken jälkeen!
Oon jo ylikin tuon viidenkympin, mutta vastaan. Minä käyn baareissa istumassa iltaa ystävien kanssa tai katsomassa jotain bändiä. Joskus pikkutinneilla saatan hyvässä porukassa eksyä yökerhoonkin tanssahtelemaan. Ei ole vielä kukaan ihmetellyt mitä siellä teen tai ajanut pois. Tätä aion jatkaan niin kauan kun jaksan. Lupaa en kysele keltään.
Kaunis rietas onnellinen? Karmea biisi mun mielestä 😣
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Aika aikaansa kutakin. Sen jälkeen voi epätoivoisena roikkua menneessä ja olla säälittävä, tai hyväksyä tosiasiat ja elää niiden kanssa.
Olen kohta 60-v. ja menen kuulkaas baariin, pubiin tai ihan siihen kapakkiin, mihin itse haluan! Miksi en menisi? Onko jossain yläikärajaa (kuten aiemmin jo mainittiin) sille, jos haluan juoda jotakin, jutella ihmisten kanssa, syödä jotakin pientä, katsoa hyvää keikkaa tms.?
Miksi te nuoremmat haluatte ikäiseni ensiksi asumaan jonnekin Taka-Hikiälle tiettömien taipaleitten taakse, palvelujen ja julkisten kulkuneuvojen ulottumattomiin, nyt pois baareista ja uimahalleista sekä kaupoista? Mikä noin häiritsee? Sekö, että itsekin tiedätte ikääntyvänne ja nyt jo harmittaa? Ei minua vaan. :D
N59
Miksei saisi mennä onko baareissa nykyisin yläikäraja?! Itse haluan välillä käydä tanssimassa ja tapaamassa kavereita. Ja hui, olemme kaikki yli 40-vuotiaita.
Varmaan sinne baariin voi mennä ihan samasta syystä kuin alle nelikymppinen tai yli viiskymppinen?
Mikä kysymys tää nyt edes on?
Itse käyn baarissa ystävättärien kanssa skumpalla yleensä, jos olemme menossa yhdessä syömään tai teatteriin/oopperaan ja tavataan ensin pienemmällä porukalla jossain skumppapaikassa. Miehiä emme baareihin mene katselemaan, vaan ihan vain keskenämme höpöttämään. Tämä ehkä neljä - viisi kertaa vuodessa.
Absurdi kysymys kerta kaikkiaan.
Jotain on nähtävästi todella tapahtunut, jos nuoriso ihan aidosti ihmettelee yli nelikymppisten kaupunkilaisten normaalia elämää. Ei maailma ole pelkästään nuorten. :)
Vierailija kirjoitti:
Ruma näky. En voi ymmärtää, miksi kukaan menisi baareihin. Inhottava melu ja kännisiä ääliöitä täynnä. Jotain amistasoa suunnilleen. Ja noin vanhana baariin on todella surullista. Surullisinta on, jos nainen on humalassa. Se vasta onkin rumaa.
Sinustakin tulee noin vanha. :)
Henkisesti ruma olet jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vetää baariin 40~50v naisia?
Tarjonta on mitä on, ainoot hyvännäköiset on varattuja tai ulkomaalaisia.
Yhyy.. :( sä et sit saanu edes niiltä suomalaislta tai ei niin hyvännäköisiltä? :D
Tietysti toisten seura! Toive, että siellä olisi kivaa yhdessä erikseen kaikilla ja voi nauttia tunnelmasta, vapaa-ajasta, mukavista ihmisistä, ehkä hyvännäköisistäkin, nähdä toimintaa miten ihmiset lähestyvät toisiaan, rentoutuvat, tapaavat uusia ihmisiä, seurustelevat, joskus erovat, ihastuvat, vihastuvat, nauttivat musiikista, ja siitä että on elossa!
Ei oikein nyt tule muuta mieleen.
Onko pubi ero kuin baari? Käyn usein töiden jälkeen parilla. Vanhimmat työkaverit on viisikymppisiä. Paljon ulkomaalaisia kyllä. Lontoon baareissa.