Kertokaa ulkonäköön liittyvä ongelmanne ja annan ratkaisun!
Kommentit (44)
Asenteeni on kauneuteni kirjoitti:
Ikää 40 vuotta ja vihdoin, oi vihdoin, alkaa tuntua siltä, ettei tässä ole mitään valittamista ulkonäössä. Lantio on paikoillaan, sääret nätit, rinnat sopivasti siellä missä pitää ja kasvoihinkin alkaa tottua piiitkän kriiseilyn jälkeen. Siis syvällisen ja ahdistavan jakson. Pientä kaksoisleukaakin pukkaa, mutta eipä väliä kun on hiukset nätisti ,meikkiä naamalla ja hyvin istuvat vaatteet.
Rakastakaa siskot itseänne, myös ulkokuorta. Voi alkaa vaikka siitä, että onpa mulla hyvä selkä kun noin nätisti poimin lattialta tavaran! :) Siitä pikkuhiljaa oman vartalon hyväksymiseen ja rakastamiseen.
Suomalaiset ovat kauniita ( ja miehet seksikkäitä ja komeita )siinä missä muutkin kansallisuudet. Iloitaan kauniista hieman vinoista ja eksoottisista mantelisilmistämme, kuulaasta ihosta ja ristiverisyydestämme. Olemme kaunis Pohjoismaalainen sekoitus itää ja länttä! On lupa olla ylpeä itsestään!
Ihanaa ja kaunista viikonloppua jokaisella <3
Mikäs vino mantelisilmä se siellä kirjoittelee? Taidat olla jotain itämaan tuontia.
Mulla ainakin on pyöreät ja harmaanhailakat pullottavat silmät harmaiden silmäpussien yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Iso arpi huulessa, ei voi peittää meikillä ja korjaaminen ei onnistu. Tähän en edes odota vastausta, harmittaa vaan koko sen olemassaolo.
Kuulostaa ikävältä. Voisitko muuttaa ajatuksiasi siitä? Miettiä että se tekee susta persoonallisen?sulla on jotain mitä muilla ei? Arvet usein tekee ihmisestä jopa kiinnostavamman näköisen. Ainakin itse tuppaan näin miettimään
Ap
Muutamat finneistä jääneet vaalenneet arvet mitkä on jääny kuopalle ja ihan normaalitkin arvet. Oon siis 16v poika
On olemassa sellaista ihoteippiä millä saa tasaiseksi luomia ja finnejä jne. Niiden päälle kuuluu sitten meikata. Tätä käytetään mallimaailmassa paljonkin.
Ap