Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa ulkonäköön liittyvä ongelmanne ja annan ratkaisun!

Vierailija
03.03.2018 |

Antaaaa palaa

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärönympärys yli 77 cm vaikka olen kiinteä hoikka sikspäkin omaava -> suora lautavartalo ☹️

Vierailija
22/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän läskiltä vaikka BMI:ni on täysin normaalipainon puolella

Ehkä vain itse näät itsesi läskinä? Kiinteyttäminen olis hyvä vaihtoehto jos on vähän ylimäärästä rasvaa mutta ei tarpeeksi lihasta. Pienillä jumppahetkillä pienillä painoilla saa paljon aikaa jos säännöllisesti jaksaa treenailla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 18cm kalu. Haluisin 5-7 cm lisää? Autatko..

Vierailija
24/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehille vain ulkokuori, tahtomattani. Saan kimppuuni Henkilöitä joka paikassa (selvinpäin, arkitilanteissa.)

Olet varmasti siis silmiinpistävän kaunis ja erotut joukosta. Jos koet tämän ahdistavana niin aina voi vähän peitellä itseään ja yrittää sulautua massaan enemmän. Käyttää tummia löysiä vaatteita ja jättää nassu ja hiukset laittamatta. Jos tämäkään ei auta niin olet varmasti superluonnonkaunis

Ap

Vierailija
25/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma leveä nenä pienillä sieraimilla

Contourmeikki tai nenäleikkaus

Ap

Vierailija
26/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvautuneet kasvot :'(

Sana on halvaantunut -.-

Vierailija
27/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapeat kasvot, korkea otsa, roomalais-tyylinen nenä ja aasialaistyyliset melkein luomettomat silmät. 

Mikään ei näytä hyvältä mun naamassa.

Opettele meikkaamaan kasvojen hyviä puolia korostavasti. Noihin luomiin auttaa mm. Luomiteippi. Youtube on pullollaan videoita esim. Hooded eyes makeup ja contour for skinny face. Korkeaan otsaan varsinkin auttaa varjostus. Plastiikkakirurgiaan voi myös turvautua mutta meikkaaminen on nyt se riskittömämpi keino

Ap

Vierailija
28/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso luomi kasvoissa, jonka poisto on mahdotonta. Väriltään neutraali, mutta selkeästi havaittavissa koska "kohoaa" normaalista isosta paljon.

Vierailija
29/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiltelyarvet (jaloissa, jos sillä on väliä). Itse voisin tavallaan noiden vanhojen kanssa kyllä kulkeakin sen kummmemmin peittelemättä, mutta tulee sellainen olo että kaikki luulevat mun vain huomiohuoraavan

Itselläkin on viiltelyarpia jotka onneks ovat jo väriltään haalistuneet. En aio näille mitään tehdä. Ei niitä tarvitse häpeillä

Jos jotain haluat niille tehtävän niin laserilla poisto on varmaan ainoa vaihtoehto

Ap

Vierailija
30/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso arpi huulessa, ei voi peittää meikillä ja korjaaminen ei onnistu. Tähän en edes odota vastausta, harmittaa vaan koko sen olemassaolo.

Vierailija
31/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivia kohtia kasvoissa, joista iho lähtee kuoriutumaan pois ja joihin meikki tarraa ikävästi. Rasvaan aamuin illoin ja käytän jo öljyjäkin.

Joku käyttämäsi meikki todennäköisesti kuivattaa ihoasi. Itsellä oli samaa mutta vaihdoin kaksi tuotetta ja ero aivan valtava. Kannattaa myös ostaa illaksi syväkosteuttava yövoide ja yövoiteen päälle seerumi ja aamulla päivävoide ja annat hetken olla ja sitten kosteuttava primer ja meikit.

Ap

Vierailija
32/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet tissit

Pienet rinnat eivät ole huonot rinnat vaan niihin suhtautuminen vaikuttaa paljon. Pienet rinnat voi olla oikein kauniit. Itselläkin on ja olen oppinut näitä rakastamaan

Ap

Vierailija
33/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava heltta leuan alla. Ylimääräistä rasvaa ei ole, johtuu siis iästä ja ihon löystymisestä.

Vierailija
34/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenä täynnä isoja mustapäitä.

Mustapäille tarkoitetut ihonhoitotuotteet käyttöön. Monet ovat hyötyneet kasvomaskeista/naamioista jotka vetää niiden mustapäiden sisällöt pois.

Ap

Vierailija
35/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilien kirjoitti:

Iso pää, vähän tukkaa (olen nainen). Korvat eri korkeudella, samoin silmät. 

Symmetrisyyttä voi meikillä tasoitella tai sitten veitsen alle. Sanoisin että hiuksiin voi aina laittaa vaikka lisäkkeitä mutta jos ovat ohuet niin ne sieltä näkyvät. Biotiinit käyttöön

Ap

Vierailija
36/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen alaosa on alkanut roikkumaan ja harkitsen mesolankoja. Onko sinulla aiheesta tietoa?

Vierailija
37/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vaan 153cm

Sitä nyt vaikea muuttaa eli pitää vaan hyväksyä asia. Korkkareita voit ainakin käyttää niin paljon kun lystää.

Ap

Vierailija
38/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 40 vuotta ja vihdoin, oi vihdoin, alkaa tuntua siltä, ettei tässä ole mitään valittamista ulkonäössä. Lantio on paikoillaan, sääret nätit, rinnat sopivasti siellä missä pitää ja kasvoihinkin alkaa tottua piiitkän kriiseilyn jälkeen. Siis syvällisen ja ahdistavan jakson. Pientä kaksoisleukaakin pukkaa, mutta eipä väliä kun on hiukset nätisti ,meikkiä naamalla ja hyvin istuvat vaatteet.

Rakastakaa siskot itseänne, myös ulkokuorta. Voi alkaa vaikka siitä, että onpa mulla hyvä selkä kun noin nätisti poimin lattialta tavaran! :) Siitä pikkuhiljaa oman vartalon hyväksymiseen ja rakastamiseen.

Suomalaiset ovat kauniita ( ja miehet seksikkäitä ja komeita )siinä missä muutkin kansallisuudet. Iloitaan kauniista hieman vinoista ja eksoottisista mantelisilmistämme, kuulaasta ihosta ja ristiverisyydestämme. Olemme kaunis Pohjoismaalainen  sekoitus itää ja länttä! On lupa olla ylpeä itsestään!

Ihanaa ja kaunista viikonloppua jokaisella <3

Vierailija
39/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipputissit ja naama liian iso, rumat silmät

Vierailija
40/44 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eilien kirjoitti:

Iso pää, vähän tukkaa (olen nainen). Korvat eri korkeudella, samoin silmät. 

Symmetrisyyttä voi meikillä tasoitella tai sitten veitsen alle. Sanoisin että hiuksiin voi aina laittaa vaikka lisäkkeitä mutta jos ovat ohuet niin ne sieltä näkyvät. Biotiinit käyttöön

Ap

Aika radikaali leikkaus pitää olla että silmät saa siirrettyä samalle tasolle. 

Biotiinit on jo käytössä. Ja pipo. Tuuhennokset näkyy.