Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisköhän sitä lähtee baariin juomaan jonkun setämiehen rahat?

Vierailija
02.03.2018 |

Sitten poikaystävän viereen nukkumaan ja jättää setämies nuolemaan näppejään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää antako naisille rahojanne, ennenkuin nainen antaa pillua

Vierailija
2/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. Ei tarvi kuin nätisti hymyillä, niin johan vanhukset tarjoavat juomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo touhutippoja juomissa.

Vierailija
4/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo koita kikkailla siltä setämieheltä hilujakin mukaan niin haet kebabin omalle kultsilles 

Vierailija
5/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. Ei tarvi kuin nätisti hymyillä, niin johan vanhukset tarjoavat juomia.

Ainakin heillä on rahaa piristää toisen ihmisen päivää. Toisin kuin ap:n poikaystävällä :D

Vierailija
6/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saat tyrmäystippoja ja heräät housut kintuissa jonkun rappukäytävästä. Siistii!!

Vierailija
7/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä säälittäviä vonkaajia aina tiskillä riittää, mutta en ole ikinä maksanut niille drinkin drinkkiä. Enkä maksa.

Se oli eri juttu silloin soidinmenoaikoina, kun jonkun kanssa oli oikeesti jotain säpinää.

Vierailija
8/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän en ole ikinä tarjonnut naisille juomia jos ovat pyytäneet.

Monesti joku baarilorttu tullut kysymään haluanko tarjota juoman ja nauraen olen vastannut että en halua.

Vain luuserit ja narkkarit kerjää juomia.

Vierailija
9/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin heillä on rahaa piristää toisen ihmisen päivää. Toisin kuin ap:n poikaystävällä :D

Kyllä sillä rahaa on, kuten mullakin. :) mutta jos mulla on mahdollisuus vetästä kännit muiden rahoilla, niin miksi ei?

Vierailija
10/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja saat tyrmäystippoja ja heräät housut kintuissa jonkun rappukäytävästä. Siistii!!

Otan juoman vain silloin vastaan, kun saan sen suoraan baarimikolta käteen. En mä nyt tyhmä oo. :)

Vierailija
11/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se. Toimin itsekin noin nuorena, nyt olen kuluttanut viimeisen vuosikymmenen vain yhden setämiehen talousresursseja.

Vierailija
12/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingenjööri kirjoitti:

Itsehän en ole ikinä tarjonnut naisille juomia jos ovat pyytäneet.

Monesti joku baarilorttu tullut kysymään haluanko tarjota juoman ja nauraen olen vastannut että en halua.

Vain luuserit ja narkkarit kerjää juomia.

Ei kuulu tapoihin kerjätä. :) kunhan olen peruskohtelias ja hymyilen nätisti, niin sedät tarjoaa pyytämättäkin. :)

Vierailija
13/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan juoman vain silloin vastaan, kun saan sen suoraan baarimikolta käteen. En mä nyt tyhmä oo. :)

Niin vissiin.. muutaman juoman jälkeen et edes mieti koko juttua.

Vierailija
14/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia tarinoita ne keski-ikäiset, työttömät av-mammat jaksavatkin keksiä. Sä et ole ap kotoas poistunut koko viikon aikana kuin kerran lähikaupassa käydäksesi. Syöhän sipsipussi tyhjäksi ja mene nukkumaan.

Vierailija
15/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. 

Vierailija
16/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vissiin.. muutaman juoman jälkeen et edes mieti koko juttua.

Pyh. Aina oon selvinnyt kotiini vahingoittumattomana, enkä koskaan ole saanut tyrmäystippoja, enkä tosiaan huoli juomaa muiden kuin baarimikkojen kädestä.

Vierailija
17/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et toki! Kuka täällä nyt sellaista epäilisi.

Vierailija
18/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia tarinoita ne keski-ikäiset, työttömät av-mammat jaksavatkin keksiä. Sä et ole ap kotoas poistunut koko viikon aikana kuin kerran lähikaupassa käydäksesi. Syöhän sipsipussi tyhjäksi ja mene nukkumaan.

Tää taitaa olla se sama setämies, joka väittää kaikkia naidia jotka eivät kiinnostu vanhuksista keski-ikäisiksi sirpoiksi :D

Vierailija
19/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helvetin säälittävää, siis ap;n siiderihuoraaminen.

Vierailija
20/23 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin joskus tuollaisen. Juotiin, tarinoitiin ja lähdettiin taksille. Tyttö sanoi, että mennään Itikseen, minä sanoin, että ei kun mennään Tapiolaan. Mentiin sitten Tapiolaan ja jätin mimmin asemalle miettimään tekemisiään ja painuin kotiini.