Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa tajusit jättää kumppanisi? Kertokaa tarinoita (ei pettämiseen liittyvää)

Vierailija
02.03.2018 |

Kun itse olen ollut vähän kahden vaiheilla jo pidempään poikaystäväni kanssa. Ja uskoakseni hän ei halua erota, joten on vähän kinkkisempi juttu.

Kuulisin mielelläni! Mielellään siis sellaisia tarinoita , joissa ero ei ollut yhteinen päätös.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli oikeastaan alusta saakka puhunut mielestäni vähän liikaa exästään, ja aina se hiukan häiritsi, vaikkei sellaista oloa tullut kuitenkaan että hän olisi kaipaillut exää takaisin. Kerran sitten järjestin meille romanttisen illallisen, jonka aikana mies johdatti keskustelun taas exään ja sanoi, että olisivat varmaan edelleen yhdessä jos ex ei olisi päässyt opiskelemaan toiseen kaupunkiin. Siinä tilanteessa se tuntui yksinkertaisesti liian tökeröltä, tajusin että mies ei ole millään lailla huomaavainen.

Seuraavat päivät mietiskelin kilometrin mittaisia viestejä, joiden avulla olisin kertonut miehelle miltä minusta tuntuu, mutta onneksi en lopulta lähettäny yhtään vaan ilmoitin että en halua enää seurustella. Mies oli hämmästynyt.

Se suhde kesti 1,5 vuotta.

Vierailija
2/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repi mun vaatteet ja tiesin että seuraavaksi tulisi kunnolla turpiin.

Vierailija
4/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hänestä tuli liian jännittävä.

Vierailija
5/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jotenkin, että alkukeväästä saakka oli mennyt huonosti, oltiin ulkomailla, oli ihan paskaa ja tylsää, perus arkea, mä petin, se teki mitä teki, omia menoja, feidauksia, petin uudestaan, ero. Tästä on pitkä aika. Nuoruussuhde.

Vierailija
6/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi että haluaa sellaisen joka saa räjähtäviä orgasmeja, vaikka hänellä oli pieni ja oli huono sängyssä.

Vierailija
7/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta mies teki katoamistemppuja, kiihtyvällä tahdilla. Vältteli puhumista, lupaili muutosta. Kaksi viikkoa kesti lupaus kun jäi taas joron jäljille. Kun kotiutui viimein, sanoin hyvästi.

Vierailija
8/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi että haluaa sellaisen joka saa räjähtäviä orgasmeja, vaikka hänellä oli pieni ja oli huono sängyssä.

Mitä :DD

Vierailija
9/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle oli tärkeää viettää aikaa exän ja exän vanhempien kanssa, järjesti juhlia heille ja lapsivapaillakin oli perheen takia kiireinen joka päivä...

Vierailija
10/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi että jos joskus menee jonkun kanssa naimisiin, ei anna naiselle sukunimeään. Ei tarkoittanut minua vaan jotakuta toista..

Vierailija
11/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi viimein että asuukin äitinsä luona (48v) ja että haluaa kantaa kamansa meille, mutta maksaisi vuokrasta vain 30% koska minulla on lapsia, heidän vuokraa ei maksa. Sama ruokalaskun kanssa.

Vierailija
12/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käymässä miehen luona, kastelin hänen kukat ja hän suuttui siitä niin paljon että mökötti.

Vierailija
13/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden suhde. Huonosti oli mennyt jo pitkään, mutta lopullinen niitti oli juhannus saaressa miehen kaverin ja kaverin raskaana olevan avokin luona. Poikakaverillani oli aavistuksen ongelmana erittäin humalahakuinen juominen. Yritin sopia, ettemme juurikaan joisi, etenkin kun mökillä oli tämän raskaana olevan naikkosen vanhemmatkin. Turha kai sanoa, että minä olin ainoa, joka piti sopimuksesta kiinni. Yöllä heräsin siihen, että k_si lorisi päälleni. Täydessä soosissa oleva ukko oli vaan noussut hädän tullen sängyssä seisomaan ja antoi tulla. Lähdin siitä paikasta vaatimaan venekyytiä mantereelle. Pakkasin tämän kaverin vaimokkeen kanssa märät sänkyvaatteet kassiin ja jätkä sai viedä ne äidilleen pestäväksi. Se suhde loppui sillä minuutilla. Piste iin päälle oli, ettei sälli ymmärtänyt miksen minä voinut pestä niitä sänkyvaatteita?!

Vierailija
14/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies loukkantui siitä, etten halunnut viettää koko kesää hänen asuinalueella Kalliossa, vaan olisin halunnut käydä Tammisaaressa, Porvoossa, Turussa, jopa stadin keskustassa...

Vierailija
15/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun rakastuin toiseen.

Vierailija
16/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli aamulla lähtevinään töihin, mutta puolen tunnin kuluttua selvisi usein että on kotona. Työtön oli...

Vierailija
17/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä, että pitää juopotella arkipäivisin. Suhteen alussa ajattelin vielä, että muutama olut silloin tällöin on ihan normaalia.

No se muutama kalja silloin tällöin vaihtui muutaman vuoden aikana sixpackiin illassa. Viimeinen niitti oli kun mies kaljan sijaan alkoi lipittämän viinaa. Joka ilta.

Vierailija
18/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi että deittimies tapailee monta yhtä aikaa ja pitää minua vain panona...

Vierailija
19/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli oikeastaan alusta saakka puhunut mielestäni vähän liikaa exästään, ja aina se hiukan häiritsi, vaikkei sellaista oloa tullut kuitenkaan että hän olisi kaipaillut exää takaisin. Kerran sitten järjestin meille romanttisen illallisen, jonka aikana mies johdatti keskustelun taas exään ja sanoi, että olisivat varmaan edelleen yhdessä jos ex ei olisi päässyt opiskelemaan toiseen kaupunkiin. Siinä tilanteessa se tuntui yksinkertaisesti liian tökeröltä, tajusin että mies ei ole millään lailla huomaavainen.

Seuraavat päivät mietiskelin kilometrin mittaisia viestejä, joiden avulla olisin kertonut miehelle miltä minusta tuntuu, mutta onneksi en lopulta lähettäny yhtään vaan ilmoitin että en halua enää seurustella. Mies oli hämmästynyt.

Se suhde kesti 1,5 vuotta.

No olipas ihmeellinen ja tökerö exässä roikkuja. Hyvä ettet jäänyt tuohon suhteeseen!

Vierailija
20/39 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun jouduin pakenemaan häntä autooni yöllä. Se oli se viimeinen pisara.