Turvavyö bussissa
Eikö tarvikaan käyttää kaukoliikenteen bussissa turvavyötä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnivaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan vyön kiinni bussissa. Ja toivoisin t o d e l l a k i n, että se mun takana istuva laittaisi myös, jos jonkun takia bussi laittaa 100km/h liinat kiinni, niin se 80 kg tulee tonnin painoiseksi..
Kuten joku tuossa jo aiemmin totesi, käske takanaolijaa laittamaan vyö, ja kuskille tietoa jos ei laita.
Ihanko te tosissanne kyttäätte muiden ihmisten turvavöitä? Ei kai kukaan niin hullu voi olla!
En kyttää, paitsi silloin kun se turvavyötön on mun takana. Arvostan omas terveyttäni sen verran.
Ja miten näet sinne taakse niin tarkasti että tiedät tyypin turvavyönkäytön ilman että kyttäät sitä?
Näen meikkipeilini kautta myös miesten pullotukset. :)
Palauta nyt ne peilit Hubbleen hyvä ihminen! Kallis tutkimusprojekti tulee reisille kun yks vaan kyttää miesten mulkkuja. Mutta saat noilla peileillä meilit melkoisen tarkkaan ojennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnivaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan vyön kiinni bussissa. Ja toivoisin t o d e l l a k i n, että se mun takana istuva laittaisi myös, jos jonkun takia bussi laittaa 100km/h liinat kiinni, niin se 80 kg tulee tonnin painoiseksi..
Kuten joku tuossa jo aiemmin totesi, käske takanaolijaa laittamaan vyö, ja kuskille tietoa jos ei laita.
Ihanko te tosissanne kyttäätte muiden ihmisten turvavöitä? Ei kai kukaan niin hullu voi olla!
En kyttää, paitsi silloin kun se turvavyötön on mun takana. Arvostan omas terveyttäni sen verran.
Ja miten näet sinne taakse niin tarkasti että tiedät tyypin turvavyönkäytön ilman että kyttäät sitä?
Näen meikkipeilini kautta myös miesten pullotukset. :)
Palauta nyt ne peilit Hubbleen hyvä ihminen! Kallis tutkimusprojekti tulee reisille kun yks vaan kyttää miesten mulkkuja. Mutta saat noilla peileillä meilit melkoisen tarkkaan ojennukseen.
Meikit
Pitää alkaa suoriutumaan linja-autoasemalle. Alkakaahan mammat kaivaa peilejä esiin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää alkaa suoriutumaan linja-autoasemalle. Alkakaahan mammat kaivaa peilejä esiin.
Yritän katsella tarkkaan mutta ei täällä kyllä näe millään kuka on köytetty vöihin ja kuka ei. Melkoisia haukansilmämammoja jos näette jopa takananne istuvien turvavyöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan edes tiedä miksi, mutta en ole koskaan käyttänyt turvavyötä bussissa. Autossa kuitenkin laitan sen automaattisesti kiinni. Kai nää on niitä asioita mitä opitaan lapsena vanhemmilta. Mun mieleen on jostain syystä syöpynyt että bussissa ei tarvitse käyttää turvavyötä
N18
Autossa käytät. Ja bussi ei siis ole auto???
No jos sä oot aikalailla ylipainoinen, niin käyttäisitkö? Miten saat sen edes laitettua?
Mä olen aikalailla ylipainoinen ja käytän aina pitkänmatkanbusseissa turvavyötä. Onnibussissa on kolmipistevyö, jonka nyt jokainen osaa laittaa.
Reps, juurihan myönsin että toki kyttään jos turva vyötön on takanani.