Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti ei aina voita

Vierailija
02.03.2018 |

Tänään sain päätökseen uuvuttavan oikeustaistelun. Narsisti ex mieheni siis on vuosien varrella tehnyt kaikkensa kiusatakseen minua ja saanut esim sosiaalityöntekijöitä uskomaan juttujaan. Kaikki tämä on ollut hyvin raskasta lapselle ja minulle.
Mies vaati oikeusteitse huoltajuutta 10-v lapsestamme. Lapsi ei siis ole asunut eromme jälkeen isällään, on tavannut kerran pari kuukaudessa. Arkeen isä ei ole osallistunut, ainoastaan vaikeuttanut asioita. Yksinhuoltajuusvaateen perusteena oli todella tärkeä ja valheellinen väite minusta. Mies retosteli tämän farssin aloittaessaan että tuhoaa minut nyt lopullisesti.
No ei tuhonnut. Huoltajuus määrättiin minulle, sillä katsottiin että lapsen asioista päättäminen ei ole mahdollista yhdessä. Exä oli vaatinut asianajokulujaan minun maksettavaksi, mutta ei tietenkään tässä onnistunut. Hänellä oli myös jostain syystä melkein tuplaten isommat kulut kuin minulla.
Koko farssi siis kääntyi häntä vastaan. Ette voi uskoa sitä raivon määrää mitä exä yritti päätöksen jälkeen niskaani kaataa, mutta estin kaikilla mahdollisilla tavoilla hänet. Ei viestejä facebookissa, ei Whatsappissa, ei sähköpostissa, tekstareina eikä puheluita. Jos asiaa on, voi aviomiehelleni soittaa.
Asetin narsistille rajat. Rajat joita hänellä ei ole koskaan ollut.
Ikävää että tuhosi välinsä lapseensa yrittäessään kostaa minulle, lapsi ei halua olla isänsä kanssa missään tekemisissä enkä ihmettele, sen verran törkeitä temppuja teki omalle lapselleen.

Olin aikoinaan täysin varma että tämä mies tuhoaa minut enkä tule koskaan voittamaan. Voitinpa kuitenkin ainakin tämän erän ja hetki menee exällä että saa kasattua rahaa sen verran että pystyisi oikeusteitse minua kiusaamaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut.Itse samassa tilanteessa,käräjätaistelut vasta alkamassa.Ehkä kaikki kääntyy vielä parhain päin meilläkin.

Vierailija
2/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Mutta oikeesti narsisti häviää aina, jos onnistumista mitataan onnellisuudella. En ole ikinä tuntenut yhtään narsistia jolla olisi ollut mielenrauha. Häviävät jo syntymästään lähtien. Sorry narsistit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut.Itse samassa tilanteessa,käräjätaistelut vasta alkamassa.Ehkä kaikki kääntyy vielä parhain päin meilläkin.

Neuvoksi annan sinulle sen että älä reagoi mitenkään mihinkään narsistin provosointiin. Jos mahdollista, vedä yhteydenpito täysin minimiin. Narsisti kaipaa reaktiota, koska saa vallan tunteen siitä että saa uhrin reagoimaan.

Tsemppiä taistoon! Pidä pää kylmänä äläkä anna narsistin pelotella. Uhmaa ja suurta puhetta riittää ilman mitään perusteita.

-ap

Vierailija
4/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista, niin nauhoittakaa kaikki narsistin kanssa puhutut puhelut ja keskustelut.

Kaikki keskustelut, joissa on itse osallisena, saa nauhoittaa.

Vierailija
5/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun narsisti on lapsen äiti, tulee hommaan hieman lisää kierrettä. Äitihän saa yleensä lapsen aina luokseen asumaan ensimmäisellä kierroksella, jos haluaa. Viehättävä narsisti osaa kyllä näytellä täydellistä äitiä juuri sen ajan, mitä sossujen tapaamiset ym. kestävät. Vei kaikkiaan kuusi vuotta saada lapsi turvaan, mutta onnistui se lopulta. Siihen ei olisi ryhdytty ollenkaan, ellei lapsen mielenterveys olisi alkanut silminnähden rakoilla. Isälle muuton vaihtoehtona oli lopulta huostanotto ja sijoitus, koska äiti oli kykenemätön näkemään lapsen tarpeita.

Narsisti on sittemmin tehnyt lisää lapsia ainakin kahden muun hyväuskoisen hölmön kanssa, ja saanut pitää lapset, koska isät eivät ole jaksaneet taistella lastensa tulevaisuudesta.

Vierailija
6/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa oma puhelinlinja exää varten, jonne voi viestiä. Tapaamisoikeus on yhä olemassa, yksinhuoltajuus ei poista sitä. Valitettavasti. 2 vuoden kuluttua vasta lapsi voi kieltäytyä, vai saiko lapsikin vapautuksen tapaamisista? Toivottavasti.....Ja jos tulee paskaviestintää, kaikki on vaan kotiinpäin. Olet itse asiallinen ja säästä kaikki ex-shit. Seuraava mistä varmasti rähisee on tapaamiset.

Olen iloinen puolestanne. Varmasti helpottaa käytännön elämää.

Vierailija
7/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehta narsisti ei luovuta koskaan. Kohta alkaa ap:n mustamaalauskampanja perättömien juorujen muodossa. Voiti oikeustaistelun onnea siitä mutta älä huokaise vielä.

Vierailija
8/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mahdollista, niin nauhoittakaa kaikki narsistin kanssa puhutut puhelut ja keskustelut.

Kaikki keskustelut, joissa on itse osallisena, saa nauhoittaa.

Isäni (narsisti) kanssa aiemmin vielä jutellessani puhelimessa kun olimme tekemisissä hän kysyi moneen kertaan "nauhoitatko nämä puhelut??"

En ymmärrä vieläkään, miksi epäillä moista. En tarvitse edes mitään nauhoja todisteeksi miten hän minua kohteli. Olen kertonut kaiken, ja se on siinä.

Jatkossa olen itse uhannut häntä, että jos vielä keksii valheita minusta voin todellakin kuunteluttaa puhelumme ja nostaa kunnianoikeussyytteen häntä kohtaan, syytti jostain rahojen viemisestä mikä ei pidä paikkaansa.

Helpointa on tietysti ollut lopettaa välit sellaisen hullun kanssa ja antaa hänen jatkaa valitsemallaan sairauden tiellä. Koska apua olisi saatavilla esim terapian avulla, mutta suuri osa narsisteista on sairaudentunnottomia mikä tietysti vaikeuttaa kaikke entistä enemmän. Traaginen sairaus kaiken kaikkiaan, kysehän on lpulta siitä ettei narsisti tunne hyvää oloa itsestään ja sitä hätää tuo kaikessa ulos toisille mitä mielikuvituksellisin keinoin. Yritin auttaa, mutta jokaisen täytyy kuitenkin oppia itse rakastamaan itseään ja haluta hyvää oloa. voimia siis kaikille - myös narsismista kärsiville.

Vierailija
9/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehta narsisti ei luovuta koskaan. Kohta alkaa ap:n mustamaalauskampanja perättömien juorujen muodossa. Voiti oikeustaistelun onnea siitä mutta älä huokaise vielä.

Totuus ei pala tulessakaan. Ihmiset ovat fiksuja eivätkä kaikki ole juorujen perään. Isoäitini tällä hetkellä mustamaalaa minua suvullemme, koska ensimmäisenä kahdessa sukupolvessa olen uskaltanut sanoa yhtä pahasti takaisin miten hän on minua kohdellut kauan. oman mielenterveyteni takia lopulta uskalsin antaa potut pottuina näissä sairaissa sota/valtataisteluissa, joihin mulla ei ole osaa eikä arpaa. nyt minä olen sitten se vaikea tietenkin. voi miten lapsellista kaikki joskus onkaan. ikää on mummelilla fyysisesti 88 ja henkisesti mennään jossain teini-iässä jos siinäkään.

Vierailija
10/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'(

Vierailija
11/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset valitsevat aina (liian?) jännitäviä miehiä?

Vierailija
12/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelu ap! Hyvä sinä!!!

Vierailija
13/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Mutta oikeesti narsisti häviää aina, jos onnistumista mitataan onnellisuudella. En ole ikinä tuntenut yhtään narsistia jolla olisi ollut mielenrauha. Häviävät jo syntymästään lähtien. Sorry narsistit.

Tämä! Ja sen takia niille ei oikein voi muuta kuin nauraa lopulta. Sellaista surkuhupaista väsähtänyttä naurua että miten ne jaksaa.

Vierailija
14/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin eli patologisen kiusaajahullun repertoaariin kuuluu nämä oikeudenkäynti pelottelut. Edelleen isäni, oma isäni, on uhannut MINUA oikeudenkäynnillä, jos öö en edes tiedä mutta hän on naamatusten laukonut jotain oikeudessa nähdään läppää ja hän kyllä osaa lakikirjat ulkoa, että hän sitten voittaa. olin niin nuori etten kyennyt puolustautumaan mitenkään. ja tietysti shokissa.

onneksi tänä päivänä kun olen puhunut juristienkin kanssa asiasta he ovat kertoneet minulle minun oikeuteni ja sen että jos joku uhkailee oikeudella niin siihenkin voidaan jo puuttua. siinä sitten nähtäisiin kuka vastaa ja mistä. tekisi mieli jopa mennä ennakkotapauksena oikeuteen häntä vastaan. toisaalta, hän nauttii riidoista ja sodista, että parempi antaa niin sairaan seota ihan omaan hulluuteensa ja vain varoittaa aina hänen lähelleen tulevia millainen sekopää on kyseessä.

Vierailija
15/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus ei pala tulessakaan. Ihmiset ovat fiksuja eivätkä kaikki ole juorujen perään. Isoäitini tällä hetkellä mustamaalaa minua suvullemme, koska ensimmäisenä kahdessa sukupolvessa olen uskaltanut sanoa yhtä pahasti takaisin miten hän on minua kohdellut kauan. oman mielenterveyteni takia lopulta uskalsin antaa potut pottuina näissä sairaissa sota/valtataisteluissa, joihin mulla ei ole osaa eikä arpaa. nyt minä olen sitten se vaikea tietenkin. voi miten lapsellista kaikki joskus onkaan. ikää on mummelilla fyysisesti 88 ja henkisesti mennään jossain teini-iässä jos siinäkään.

Menee vanhuudenhöppänyyden piikkiin ja eipä sulla montaa vuotta enää siitä ole riesaa.

Vierailija
16/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsä uliatm kirjoitti:

kumppaninsa jokainen valitsee itse, ja siinäkin voi tehdä virheitä

mutta vanhempiaan ja sukulaisiaan ei kukaan valitse ja jos saa sysipaskat kortit, niin se on voihan v'ttujen kevät sitten.

Vierailija
17/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee vanhuudenhöppänyyden piikkiin ja eipä sulla montaa vuotta enää siitä ole riesaa.

hänkö vanhuudenhöppänä? olisikin! hekin ovat suloisia ja rauhallisia sellaiset vanhukset. mummini käy salilla joka viikko ja kognitiivisesti mieli toimii todella hyvin. onnea hänelle vaan mutta luonne on hirveän ilkeä kaikkia kohtaan. edelleen. hänellä on muutama hyvis ja hovia ympärillään, jotka ei toki jaksa näitä lapsellisia kuka usutetaan ketä vastaan leikkejä mutta vaan hiljaa myötäilee. ja sitten nämä "pahikset" eli me muutama jotka nykyään avoimesti ihmetellään tätä kiusaamisleikkiä suvussa ja kun mitta nyt tuli mulla vihdoin 30 vuoden jälkeen täyteen töräytin sitten semmosen satsin oikein kovilla koroilla sinnepäin takasin, että tukka on varmaan takana se mikä vielä löytyy

jos ihminen ei 88veenä ymmärrä ettei toisia voi aina vaan kiusata ja haukkua niin olisiko aika opetella jotain uutta. muuten saa sitten itkeä tihrustaa ja niellä itse nitä kyyneliä siellä päässä

Vierailija
18/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun narsisti on lapsen äiti, tulee hommaan hieman lisää kierrettä. Äitihän saa yleensä lapsen aina luokseen asumaan ensimmäisellä kierroksella, jos haluaa. Viehättävä narsisti osaa kyllä näytellä täydellistä äitiä juuri sen ajan, mitä sossujen tapaamiset ym. kestävät. Vei kaikkiaan kuusi vuotta saada lapsi turvaan, mutta onnistui se lopulta. Siihen ei olisi ryhdytty ollenkaan, ellei lapsen mielenterveys olisi alkanut silminnähden rakoilla. Isälle muuton vaihtoehtona oli lopulta huostanotto ja sijoitus, koska äiti oli kykenemätön näkemään lapsen tarpeita.

Narsisti on sittemmin tehnyt lisää lapsia ainakin kahden muun hyväuskoisen hölmön kanssa, ja saanut pitää lapset, koska isät eivät ole jaksaneet taistella lastensa tulevaisuudesta.

Tämä! Narsisti äitinä on pahempi kuin itse S****na! Varsinkin kun ex-puolisolla on uusi suhde, se on ajanut raivon aivan uusille kierroksille.

Vierailija
19/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsä uliatm kirjoitti:

Eihän narsisti ole jännittävä alussa, hän usein muuttuu lasten myötä.

Vierailija
20/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lisää millanen tyyppi toi sun eksä? miä kaikkee shittii tehny?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä