Huomenna joku Saaran biiseistä valitaan viisuihin. Minkä biisin toivot menevän viisuihin?
Kommentit (21)
En toivo Saaraa enkä sen biisejä. Ne on roskaa.
Mä toivon Kari Tapion ja Olen suomalainen laulun.
Monsters, ellei siihen tehty lavashow ole aivan poikkeuksellisen kamala verrattuna muihin. Tokana varavaihtoehtona varmaan Domino, koska luulen sen pärjäävän viisuissa paremmin kuin Queens. Sitten menee vaikeaksi, jos Queens osoittautuukin toimivan livenä parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Queens. Ainoa noista, jota vapaaehtoisesti kuuntelisin.
Samoin, tämä. Saaran kuulas ääni kohoaa huimiin korkeuksiin, eli parhaat palat vaan esille, niin hyvä tulee.
Stailaus ja vaatetus ovat ihan hirveät, mitä siis "puoli seitsemän"-ohjelmassa näytettiin. Reidet piiloon ja samoin käsivarret, kun ei ole lihaksia, vaan pullamainen ja vaalea iho. Kyllähän Saara laulaa osaa! Toivottavasti ei nyt enää tule kakkoseksi!
Queens on ihan huono. Lässähtävä biisi jossa ei ole kunnon kertsiä! Dominokin on parempi!! Ja Monsters on ylivoimaisesti Ykkönen
Ihan sama mikä humppaveisu, kunhan sen vaan hoilais joku muu kuin aalto.
Vaan samahan se vaikka meneekin nolaamaan itsensä, turhat kilpailut on.
Minulle on ihan sama millä kappaleella menee. Olisin toivonut erilaista konseptia tähän (artisti)valintaan.
Monsters tai Queens riippuen showsta. Domino kuulostaa jotenkin vanhanaikaiselta.
Queens.
Monstersin kuoro-osuus kuulostaa ihan lapsikuorolta. Miksattu mun mielestä huonosti.
Domino on taas tosi pliisu.
Vierailija kirjoitti:
Ei enäää Saaraaaaa kiitooossss
Juuri niin. Saaran aika on jo ohi. Uusi wannabe laulaja-turhajulkkis-tyrkky jo kehiin.
Kohta niitä pari tuleekin (voice, x-factor) että JEE-JEE-JEE höppäpoppia :D
Monsters on kaikista parhain ehdottomasti. Mielenkiintoista nähdä show!
Vierailija kirjoitti:
Monsters tai Queens riippuen showsta. Domino kuulostaa jotenkin vanhanaikaiselta.
Mun mielestä Queens kuulostaa vanhanaikaiselta.
Queens. Ainoa noista, jota vapaaehtoisesti kuuntelisin.