Jos 100% on täysin hetero ja 1% on täysin homo, niin mihin kohtaan sijoitut? Laita sukupuolesi myös.
Kommentit (42)
Ehkä noin 5% olen homo. . Mutta mitä oletatte tämän nyt sitten tarkoittavan tai kertovan minusta? - En pidä itseäni outona tai kummallisena, kun en esimerkiksi usko olevani valmis, tai ainakaan halukas nauttimaan ja iloitsemaan saati "anatmaan" seksiä kaikille vastakkaisen sukupuoeln edustajille.
Heteromies 38 v.
Melko hetero olen joku 95%
Pidän melko tyttömäisistä pienistä naisista, mutta saatan ihastua myös maskuliinisia joitain piirteitä omaaviin. Tytöt peniksellä on myös yes.
Mies 40
Varmaankin n. 90% hetero, en ole koskaan rakastunut naiseen. Ja olen siis myös jonkin sortin aseksuaali, nainen 50+.
Mieetttisin kysymystä enemmän arvojen sarallla. Jos puhutaans pelkälteen seksyaalisessa valossa niin naiselliset piirteet viehättävät. Meikki itsessään ei viehätä vaan naisessa seksikästä on ennenkaikkea silmät: isot viriilit silmät/terävät viriilit silmät.
70%, nainen. Uskon että olisin voinut ihastua ja tuntea seksuaalista vetoa naiseenkin jos olisi sopiva sattunut joskus kohdalle.
Olen aseksuaali, mutta "hetero". Joten 100%? Ja olen siis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä noin 5% olen homo. . Mutta mitä oletatte tämän nyt sitten tarkoittavan tai kertovan minusta? - En pidä itseäni outona tai kummallisena, kun en esimerkiksi usko olevani valmis, tai ainakaan halukas nauttimaan ja iloitsemaan saati "anatmaan" seksiä kaikille vastakkaisen sukupuoeln edustajille.
Heteromies 38 v.
Homo heteromies? :)
Mut siis, sama tuo juttu on ns. heteropäässäkin, itse olen 98% hetero ja se tarkoittaa, että joskus harvoin joku nainen saattaa säväyttää tai vaikuttaa seksikkäältä. En kuitenkaan koskaan ole edes suudellut naista, vaikka tilaisuuksia olisi ollut. En myöskään ole rakastunut koskaan naiseen.
t. heteronainen
Vierailija kirjoitti:
100%
N22
Kertokaahan, miksi se on alapeukutuksen syy, jos on varma seksuaalisuudestaan?
75 % hetero, M52
Eron jälkeen on muutama mies-kokemus tullut, pelkkää intensiivistä seksiä vaan, mutta en mieheen voisi koskaan rakastua tai edes suudella.
Mihin kohtaan sukupuoleton panseksuaali tossa menisi?
75%. Tykkään naisista kaikin tavoin. Miestä en voisi suudella tai hyväillä/rakastaa samoin. Mutta miesten vehkeet kyllä kiinnostaa. Kummallista.
95 % Hetero. Ei mitään romanttisia tunteita miehiä kohtaan, mutta jotain voisi joskus kokeilla.
M32
Abauttiarallaa 66,66 % M25