Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun saatuja rokotuksia ei merkata oikein mihinkään

Vierailija
02.03.2018 |

Nytkin pitäisi muistaa onko oma jäykkäkouristusrokotus voimassa. Myös lapsen rokotuksia pitäisi muistaa. Miten minä ne voin mukamas muistaa jos mihinkään ei ole merkitty? Jotkut paperiset rokotuskortit ei kyllä mitenkään säily. Miksei niitä merkitä mihinkään sähköiseen tietokantaan josta ne aina näkee vaikka muuttaisi paikkakunnalta toiselle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakannasta näkee ainakin muutaman vuoden ajalta

Vierailija
2/5 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaisit niistä lapsen rokotuksista huolehtia. Minuakin ottaa päähän, kun nyt pitäisi tietää, milloin on saanut mitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei rokotuskortit säily? Meillä on jokaisella oma kansainvälinen rokotuskortti muovikassissa ja kirjoituspöydän laatikossa. Se otetaan mukaan lääkärille ja tietenkin matkaillessa. Siitä voi myls itse tarkistaa, milloin mikäkin rokote vanhenee.

Vierailija
4/5 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei rokotuskortit säily? Meillä on jokaisella oma kansainvälinen rokotuskortti MUOVIKANSISSA ja kirjoituspöydän laatikossa. Se otetaan mukaan lääkärille ja tietenkin matkaillessa. Siitä voi MYÖS itse tarkistaa, milloin mikäkin rokote vanhenee.

Vierailija
5/5 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen saaneeni rokotuksen viimeksi vuonna 1986, kun oli liikkeellä poliota ja rokotetta jaettiin sokeripaloissa. Saattoihan se olla jo vuotta 1985, en niin tarkasti muista, mutta noihin aikoihin kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi