15v ihailee Kaia Gerberiä ja haluaa laihduttaa samanlaiseksi
15v tyttäreni ihailee Kaia Gerberiä, on tulostanut tietokoneelta tämän kuvia ja selailee jatkuvasti tämän Instagramia, videoita muotinäytöksistä yms. Tämä Kaia on siis jonkun entisen supermallin tytär ja malli itsekin.
Nyt tyttö on alkanut puhua että on ruma läski ja oksettava ja ällöttävä ja haluaa laihduttaa itsensä saman näköiseksi kuin Kaia. Mitä itse nyt olen katsonut tästä nuoresta mallista kuvia, niin on aivan todella laiha siis jopa malliksi! Olen hyvin huolissani, koska tytär vaikuttaa pakkomielteiseltä ja on jo alkanut säännöstellä syömisiään. Iltaisin juoksee ja jumppaa ym. huoneessaan.
Mitä ihmettä teen?
Kommentit (29)
On todella keskiverron näköinen kasvoiltaan. Kroppa on toki upea, perinyt äidiltään pitkät jalat, mutta toisaalta hänestä ei koskaan tule yhtä naisellista kuin Cindy oli, koska on kuitenkin raamikkaampi kuin Cindy.
Mielestäni hän on aivan ylihypetetty, mutta ihmekös tuo, kun on supermallin tytär, olipa kasvot millaiset tahansa.
Tässä näkee hyvin Kaian ruumiinrakenteen. Todella harteikas. Jos olisi normaali- tai jopa lievästi ylipainoinen, olisi todella isokokoisen näköinen tuon rotevan ruumiinrakenteen johdosta.
Halpa versio äidistään. Kasvot eivät ole häävit, mutta miksi tarvitsisi ollakaan, kun äiti on sentään entinen supermalli ja näin taattu tulevaisuus itselläkin hyväpalkkaisena supermallina.
Nepotismi on hieno asia.
http://elleuk.cdnds.net/17/43/768x1153/gallery-1509103753-gettyimages-8…
Syömishäiriö on jo aika paha siinä vaiheessa kun sen huomaa ulkopuolisetkin, eli ap:n kertomat jutut "tyttö jumppaa huoneessaan" ja "on alkanut säännöstelemään syömisiään". Vielä pahempi tilanne on siinä vaiheessa, kun alat huomata lapsen laihtuneen. Itse ehdin teini-ikäisenä laihduttaa kymmenen kiloa ennen kuin kukaan edes huomasi mitään. Kannattaa hakea ammattiapua mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Halpa versio äidistään. Kasvot eivät ole häävit, mutta miksi tarvitsisi ollakaan, kun äiti on sentään entinen supermalli ja näin taattu tulevaisuus itselläkin hyväpalkkaisena supermallina.
Nepotismi on hieno asia.
http://elleuk.cdnds.net/17/43/768x1153/gallery-1509103753-gettyimages-8…
Tää on muuten jännä juttu, että oikeasti upeiden mallien tavistyttäret tekee usein ihan kelpo uran pelkällä nimellään. Toinen vastaava tapaus on Isabella Rossellinin seinäänjuossut tytär Elettra Wiedemann, joka käsittämättömästi on saanut runsaasti mallintöitä.
IIIIHAN liian laiha. Ok, ihan normaalia voi olla jos joku ala asteikäinen pikkutyttö näyttäis tuolta mutta hän on 17 ja melkein täysi ikäinen. Katoin juuri niitä juuri julkaistuja kuvia instagramissa @kaiagerberofficial instassa ja siellä hän on AAAIVAN liian laihan näköinen(TODENNÄKÖISESTI joku syömishäiriö). Eihän hänen äiti edes oo laiha ja eikä kaia ikinä oo ollut pikkutyttönä laiha. Aivan sairasta ja epäterveellistä....
Onko tytöllä taustalla jotain muita huolia mitkä tulevat esiin ulkonäköpaineissa? Onko kavereita jotka oikeasti ovat kavereita eivätkä välillä jätä tyttöä pois piiristä tms, ajatteleeko ettei tule saamaan ikinä poikaystävää, onko kiusattu koulussa tms? Yritä jutella tytön kanssa avoimesti ja lupaa ettet suutu mistään mitä kertoo tai ettet pidä hänen ajatuksiaan tyhmänä. Jos kokee oman ulkonäkönsä huonoksi, niin yritä saada selville miksi. Ulkonäköä voi muuttaa terveelläkin tavalla, kuten hiusten mallia ja väriä muuttamalla ja meikillä sekä vaatteilla missä tuntee itsensä nätiksi. Pelkkä laihuus ei tuo kauneutta, jos ei arvosta itseään ja pidä muuten kauniina. Minä olisin kaivannut teininä apua siinä että joku olisi opastanut pukeutumisessa ja meikkaamisessa. Vaikka meikkaaminenkin on vain pintaa olisi ollut itsetuntoa kohottavaa nähdä itsensä välillä nättinäkin eikä vain finninaamana ja kenties vaikka kuulla joitain kehujakin. Todennäköisesti tytön ulkonäössä ei ole mitään vikaa, ei vain ehkä ole vielä oikein sinut itsensä kanssa, kun on iässä missä keho muuttuu ja ajatukset vielä enemmän. Ei ole mitenkään paha juttu haluta näyttää hyvältä, mutta liika laihuus on epäterveellistä kuten ylipainokin. Onko tyttö edes itse täysin varma mikä hänestä on kaunista? Usein kun tuossa iässä matkitaan asiassa kavereita tai enemmistöä. Upeita naisia löytyy normaalikoossakin. Voitte vaikka yhdessä katsella instasta tms kuvia ja puhua aiheesta.
Niin ne ajat muuttuu...25 vuotta sitten ihailtiin Cindyä ja kuviteltiin olevamme nuoria ikuisesti. Ja nyt ihan uudet nuoret ihailevat Cindyn tytärtä. Kylläpä tuli vanha olo.