Suomi tubettajat?
Keitä suomalaisia tubettajia seuraat? :) haluaisin uutta seurattavaa
Kommentit (5)
J's&M Vlogs! Löysin tommosen melko tuoreen kanavan. Mielestäni hauskas seurattavaa. Vlogeja heidän aasian reissulta
Itse olen seurannut kanavaa Jonsyko02 hyvin aktiivisesti nyt lähiaikoina. Suosittelen tätä kanavaa etenkin nuorelle ja kasvavalle porukalle.
Alaikäiset tubettajat ja muut pikkunulikat, jotka seuraavat näitä. Käykää niitä kouluja sen Tuben seuraamisen sijaan, jos ette osaa edes kirjoittaa yhdyssanaa "suomitubettajat" oikein.
Itse seuraan muutaman aikuisen pitämiä tubekanavia ja niissä on huomattavasti parempi sisältö kuin näissä kakarakanavissa. Tosin näidenkin kanavien livestriimeissä näkee alaikäisiä, jotka valittavat ties mistä. Hyvin tyypillisesti koulunkäynti on monelle nulikalle negatiivinen asia tai sitten puretaan pahaa oloa esim. kettuilemalla striimaajalle tai haastamalla riitaa muiden chattaajien kanssa. Trollaajiakin on, mutta onneksi ei kovin usein.
Näkee tuolla sentään joskus myös aikuisia juttelemassa, harvinaista se tosin on. Aivan taatusti joku vetää tästäkin kommentista herneet nenään ja kommentoi, että mitäs minä siellä roikun. Koulut on käyty ja duunia tehdään täysipäiväisesti, joten vapaa-ajallani teen mitä lystään. Muiden pelaamisen katsominen ja jutteleminen katselun lomassa on mukavaa viihdettä.
J's&M Vlogs! Löysin tommosen melko tuoreen kanavan. Mielestäni hauskas seurattavaa. Vlogeja heidän aasian reissulta.