Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä työttömälle lahjaksi

Vierailija
02.03.2018 |

- Vanha puhelin, kun ostat itsellesi tilalle uuden esim hajonneen näytön tai juonon akun takia.
- Vanha televisio kun ostit itse uuden paremman mallin sen tilalle.
- Vanhat kengät ja vaatteet, jotka on jo kulahtaneet ja joita et enää itse käytä.
- Makaronia tai jotain muuta halpoja ruoka-aineita joista voi sitten tehdä itselleen ruokaa.
- Kalenteri johon työtön kaverisi voi merkitä tulot, menot, sovitut tapaamiset ja tilipäivät.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on lahjat. Kulahtaneita vaatteita?

Vierailija
2/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjekuori, jossa on seteleitä kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on lahjat. Kulahtaneita vaatteita?

Työtön voi ostaa itselleen uusia, sitten kun saa töitä.

Vierailija
4/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta?

Vierailija
5/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeutumiseläke ois kiva

Vierailija
6/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Vanha puhelin, kun ostat itsellesi tilalle uuden esim hajonneen näytön tai juonon akun takia.

- Vanha televisio kun ostit itse uuden paremman mallin sen tilalle.

- Vanhat kengät ja vaatteet, jotka on jo kulahtaneet ja joita et enää itse käytä.

- Makaronia tai jotain muuta halpoja ruoka-aineita joista voi sitten tehdä itselleen ruokaa.

- Kalenteri johon työtön kaverisi voi merkitä tulot, menot, sovitut tapaamiset ja tilipäivät.

Makaronit voi olla jo kertaalleen syötyjä ja kalenteri voi olla viime vuotinen.

Vierailija
7/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen kyllä kysynyt, haluaako ottaa (vielä ehjät ja käyttökelpoiset) entiset huonekaluni, kun vaihdoin toisenlaisiin, ja halusi. Mutta ei se mikään lahja ollut, järkevää kierrätystä  vain, koska hänen huonekalunsa olivat jo tosi kulahtaneet.

Vierailija
8/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani 2 työtöntä ovat paljon rikkaampia kuin minä, ja heidän työttömyyskorvauksensa on suurempi kuin minun palkkani, niin ihan tavallisen pikkulahjan antaisin, kuten muutenkin.

Vierailija
9/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani 2 työtöntä ovat paljon rikkaampia kuin minä, ja heidän työttömyyskorvauksensa on suurempi kuin minun palkkani, niin ihan tavallisen pikkulahjan antaisin, kuten muutenkin.

No noin 800 euroa ei ole kovin hääppöben raha. Siitä kun vähennetään, vuokra ja muuta pakolliset menot, jää jäljelle noi 120-200 euroa ruokaan ja muihin menoihin.

Vierailija
10/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No noin 800 euroa ei ole kovin hääppöben raha. Siitä kun vähennetään, vuokra ja muuta pakolliset menot, jää jäljelle noi 120-200 euroa ruokaan ja muihin menoihin.

Jotkut työttömät saa ansiosidonnaista. Kaverini jäi työttömäksi akateemisesta asiantuntija-ammatista... saa kyllä parempaa korvausta kuin minä palkkaa. Ja huonekalutkin jotain boknäsiä ja antiikkia, mulla ikeaa...

Vierailija
11/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla noin kateellinen työtyömille, että tehtailee näitä naurettavia aloituksia?

Vierailija
12/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla noin kateellinen työtyömille, että tehtailee näitä naurettavia aloituksia?

En usko että kyse on kateudesta 😟

Vierailija
13/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivointiranneke.

Vierailija
14/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee napsakka laulu aktiivimallista, joka kiteyttää raikkaalla tavalla sen ytimen.

Vierailija
15/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että kyse on kateudesta 😟

Kateellisia ovat vain siksi, koska "joutuvat" itse käymään töissä. Eipä se työelämäkään helppoa ole, varsinkaan duunarille.

Vierailija
16/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän lahjakortti. On se valinnan vapaus ja voi käyttää rahat vaikka ruokaan halutessaan.

Vierailija
17/17 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan näille aina lahjaksi työllisen allekirjoittaman luvan olla häpeämättä työttömyyttään kaksi päivää.