Mihin kummallisuuksiin olette törmänneet tuttavienne vessojen kaapeissa?
Niin eihän sitä kukaan myönnä mutta itse ainakin tarkastan kaappien sisällön vessakäynnin yhteydessä 😂 Täällä ei tarvitse hävetä kun anonyymejä ollaan!
Itselleni ei mitään kamalan erikoista ole tullut vastaan, kerran yhdellä tuttavalle oli mielialalääkkeitä kaapissa joka tuli vähän yllätyksenä. 😮
Kommentit (43)
Minulla oli sellainen on/off suhde yhteen mieheen. Miehen vessan lasihyllyssä joka siis siinä lavuaarin yläpuolella oli kondylooma lääkettä. Oli jättänyt kertomatta kun kysyin aikaisemmin oliko historiaa sukupuolitaudeista. Kun myöhemmin kysyin asiasta niin kielsi koko asian ja sanoo mun olleen outo muija kun tollasia kyselin. Olis luullu piilottavan paremmin lääkkeensä. Koskaan ei oo mitään itselle tullut, mut eihän eikä tiedä vaikka kantaisin sitä oireettomana.
En ole koskaan penkonut kaappeja. Mielestäni sellainen on junttia.
Toisten asioihin ja tavaroihin puuttujat ovat häiriintyneitä ihmisiä, joilta puuttuu toisten kunnioitus sekä hyvä käytös. En ole koskaan tavannut sellaisia miehiä, mutta naisia, ennen kaikkea vanhempia naisia kyllä. He ovat ongelma. Mieheni äiti järjesteli jopa laatikoista yksityispapereita, muka siivosi. Mieheni täti penkoi kaiken, kun jätimme hänet hetkeksi yksin kotiimme.
Tuosta inhottavasta häiriintyneestä piirteestä voi päästä eroon, tuskin se on edes kovin vaikeaa. On vain tajuttava, että kaikilla ihmisillä on oikeus yksityisyyteen, ja että mikään tuttavuus tai sukulaisuus ei oikeuta rikkomaan sitä. Asiaa kannattaisi pohtia ihan syvästi.
Tuntemani toisten tavaroiden ja kaappien kyttääjät ovat olleet siivousintoilijoita ja kontrollifriikkejä. Oletkos ap kova siivoamaan? Haluatko kontrolloida tuttaviasi? Oletko alemmuudentuntoinen?