Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kummallisuuksiin olette törmänneet tuttavienne vessojen kaapeissa?

Vierailija
02.03.2018 |

Niin eihän sitä kukaan myönnä mutta itse ainakin tarkastan kaappien sisällön vessakäynnin yhteydessä 😂 Täällä ei tarvitse hävetä kun anonyymejä ollaan!

Itselleni ei mitään kamalan erikoista ole tullut vastaan, kerran yhdellä tuttavalle oli mielialalääkkeitä kaapissa joka tuli vähän yllätyksenä. 😮

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun koluaisi niin löytyisi dildot sieltä vessan kaapista.

Vierailija
22/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ihmetyttää joidenkin ihmisten tapa pitää kaapeissa kertakaikkisen pinttyneitä ja vastenmielisen näköisiä hammasmukeja: mukeissa saattaa olla paksu kerros hammastahnaa ja ties mitä töhkää, en ihmettelisi vaikka olisi homettakin. Noita mukeja sitten käyttävät hampaidensa huuhteluun ja hammasharjan säilyttämiseen. Peskää ne mukit välillä, vaikka astianpesukoneessa!

Niitä sä sitten vielä haluat kurkkia o_O yök.

En nyt vartavasten ole kurkkinut tai kyylännyt, mutta jotkuthan pitävät hammasmukejaan ihan näkyvillä. 

Lisäksi joidenkin tuttujen ja sukulaisten luona on lupa lainata vapaasti hammastahnaa, kasvojenpesuainetta tai hiustuotteita, joten kaappien avaaminenkin on sikäli sallittua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole käynyt mielessäkään lähteä toisten vessan kaappeja penkomaan, ei vaan kiinnosta.

Vierailija
24/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pengo kaappeja. Viimeksi olen tehnyt niin 8-vuotiaana, kun en vielä lapsellisuuttani ymmärtänyt asian päälle. Ainoa tilanne jossa voisin kuvitella tekeväni niin on vessapaperin loppuminen tai joku erittäin epätodennäköinen menkkakatastrofi. Ei aidosti kiinnosta mitä muilla on kaapeissa.

Vierailija
25/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsesta ollut tämä kyseinen ns pakkomielle. Aikuisena jo kykenen hillitsemään tämän pääasiassa. Samoin vessan roskis kiehtoo. Sairasta ja noloa.  Tiedän. En koske ikinä mihinkään, mutta jotenkin se on kuin tutustuisi ihmiseen paremmin... Turvaa omaa selustaansa. Isäni on ollut kuulemma samanlainen.

N39

Vierailija
26/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei pahemmin kannata penkoa vessan kaappia, jää kiinni samantien. Odotan sitä päivää, kun joku vieras sitä yrittää avata, saa muuten sellaisen halvauksen, ettei varmaan enää koskaan availe vieraana ollessaan kaappeja. 

Se kaappi on vanha ja tiukasti kiinni. Siihen on ihan oma kikkansa, miten sen saa nätisti auki, muuten se voi tulla ryminällä alas. Enkä muuten vieraille sitä neuvo, joten siinäpä sitten tulipunaisena selittelevät minulle, mikä se rymähdys oli.

Vierailija
27/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei pahemmin kannata penkoa vessan kaappia, jää kiinni samantien. Odotan sitä päivää, kun joku vieras sitä yrittää avata, saa muuten sellaisen halvauksen, ettei varmaan enää koskaan availe vieraana ollessaan kaappeja. 

Se kaappi on vanha ja tiukasti kiinni. Siihen on ihan oma kikkansa, miten sen saa nätisti auki, muuten se voi tulla ryminällä alas. Enkä muuten vieraille sitä neuvo, joten siinäpä sitten tulipunaisena selittelevät minulle, mikä se rymähdys oli.

Ja ainiin, myös tämän takia meillä on vessapaperit näkyvästi esillä, ettei tarvitse sen takia availla kaappeja, joten ei menisi läpi, jos olisi mukamas paperia etsinyt =D

Vierailija
28/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lapsesta ollut tämä kyseinen ns pakkomielle. Aikuisena jo kykenen hillitsemään tämän pääasiassa. Samoin vessan roskis kiehtoo. Sairasta ja noloa.  Tiedän. En koske ikinä mihinkään, mutta jotenkin se on kuin tutustuisi ihmiseen paremmin... Turvaa omaa selustaansa. Isäni on ollut kuulemma samanlainen.

N39

Turvaa selustaa miltä? Mitä sä oikein itse säilyttelet vessas kaapissa, että tarttet penkoa muiden kaappeja?

Hirveen kiva tutustua siihen että tollakin on vessapaperia, hammastahnaa ja parranajovälineet.

Vierailija
29/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ainiin, myös tämän takia meillä on vessapaperit näkyvästi esillä, ettei tarvitse sen takia availla kaappeja, joten ei menisi läpi, jos olisi mukamas paperia etsinyt =D

Melkoisen määrän joutuu sitä paperia ainakin vessasta alas vetämään, että tohon voi sitten vedota.

Vierailija
30/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoisen määrän joutuu sitä paperia ainakin vessasta alas vetämään, että tohon voi sitten vedota.

No juu kyllä saa, kun aina on se iso pakkaus lavuaarin alla. Saattaa silti olla, että jos alkaisi sitä vetelemään alas, niin kävisin kysymässä muutaman vetokerrran jälkeen, onko kaikki hyvin =D

Vierailija
31/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pakkohuutokaupasta ostamaani taloon vuoden vaihteessa. Täällä on edellisen asukkaan tavaroita kaapit täynnä. Vieläkään ei ole ollut mielenkiintoa niitä alkaa tyhjentää, en ole edes katsonut mitä niissä on - täynnä näyttivät olevan, kun ovia availin. Ei vaan kiinnosta toisten ihmisten asiat ja ärsyttää niitä alkaa läpi käymään, kun omat tavarat pitää jonnekin saada.

Te, jotka olette toisten tavaroista kiinnostuneita: menkää kauppaan ja pyöritelkää päätä oikein kunnolla, siellä on ihan samoja tavaroita. Ja vielä puhtaana, ei tarvitse päivitellä likaisia hammasmukeja.

Vierailija
32/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin pakkohuutokaupasta ostamaani taloon vuoden vaihteessa. Täällä on edellisen asukkaan tavaroita kaapit täynnä. Vieläkään ei ole ollut mielenkiintoa niitä alkaa tyhjentää, en ole edes katsonut mitä niissä on - täynnä näyttivät olevan, kun ovia availin. Ei vaan kiinnosta toisten ihmisten asiat ja ärsyttää niitä alkaa läpi käymään, kun omat tavarat pitää jonnekin saada.

Te, jotka olette toisten tavaroista kiinnostuneita: menkää kauppaan ja pyöritelkää päätä oikein kunnolla, siellä on ihan samoja tavaroita. Ja vielä puhtaana, ei tarvitse päivitellä likaisia hammasmukeja.

Todella en löydä sanoja kuinka kammoksuttava homma alkaa jonkun vieraan ihmisen tavaroita pakkaamaan pois. Kait ne saa edes työntää suoraan jätesäkkiin ja roskiin.

Vierailija
33/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaveri jolla on tapana joka kerta kun käy vessassa täällä ollessaan kurkata kaappiin. Ei siellä ole ikinä ollut mitään mielenkiintoista, pelkkiä hammasharjoja, voidepurkkeja ja muuta perustavaraa, mutta silti aina kuulen että avaa sen. En ymmärrä.

Vierailija
34/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaveri jolla on tapana joka kerta kun käy vessassa täällä ollessaan kurkata kaappiin. Ei siellä ole ikinä ollut mitään mielenkiintoista, pelkkiä hammasharjoja, voidepurkkeja ja muuta perustavaraa, mutta silti aina kuulen että avaa sen. En ymmärrä.

Ehkä se tarkastaa että JOS sinne olisi nyt ilmaantunut mömmöjä, joilla saisi pollan sekaisin?

Vierailija
35/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomit ja ehkäisypillerit oli asetettu nätisti vierekkain tuttavaperheen vessan peilikaappiin. Lisäksi hammasharjat oli sen näköiset, samoilla harjoilla on hinkattu jo ainakin pari vuotta. En myöskään ymmärrä sitä kuka käyttää vielä 2010-luvulla pumpulipuikkoja vaikun poistoon.

Vierailija
36/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon löytänyt estrogeenivoidetta ja peräpukamavoidetta. Ne oli jänniä. On myös kiva nähdä minkä hintaista kasvovoidetta muilla on käytössä, omani on yleensä arvokkaampaa kuin kavereilla.

Vierailija
37/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomit ja ehkäisypillerit oli asetettu nätisti vierekkain tuttavaperheen vessan peilikaappiin. Lisäksi hammasharjat oli sen näköiset, samoilla harjoilla on hinkattu jo ainakin pari vuotta. En myöskään ymmärrä sitä kuka käyttää vielä 2010-luvulla pumpulipuikkoja vaikun poistoon.

Mistä päättelit, että pumpulipuikkoja käytetään vaikun poistoon? Tiedä vaikka napanöyhtää sillä poistavat. Itse käytän niitä myös meikkaukseen ja haavojen puhdistukseen. 

Vierailija
38/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ymmärrä sitä kuka käyttää vielä 2010-luvulla pumpulipuikkoja vaikun poistoon.

Sä taidat viettää naapurien kaapeissa enemmänkin aikaa, kun noin tarkasti tiedät mihin pumpulipuikkoja käyttäävät.

Vierailija
39/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tongi kaappeja enkä usko, että ketään kiinnostais mun kaapit. Mutta koska vanhemmat oli urkkijoita, piilotan suunnilleen kaiken edelleen. Missään ei ole edes mitään kiinnostavaa, mun asiat ei kuulu kellekään ja jos joku löytäisi tonkimalla jotain, en välitä! Vaikka olenkin kätkijä lapsuuden traumojen jälkeen, ei paljoa kiinnosta, mitä muut ajattelee, edes tutut sillä tavalla.

Mulla on yks ihana ystävä, joka ei helpolla päästä edes ketään kotiinsa. Joskus harvoin olen käynyt, ollaan todella ystäviä ja tunnettu kauan. Ainoa ihminen, jolla on vessa-kylppärin kaapit selällään auki, kaikki näkyy! Ei tarvi miettiä, piilotteleeko jotain tai kurkkiiko joku. kiitin häntä tästä. Vaikka en siis ikinä kurkkisi eikä liikuta, kiitos ihanasta asenteesa :)

Vierailija
40/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole ikinä tullut mieleen, että jollain olisi vessankaapeissaan jotain jännittävämpää kuin mulla: vessapaperia, kosmetiikka, kynsisakset ja vanulappuja.

Jos tavoittaisin jonkun kolistelemasta, kysyisin mitä tarvitset? Ei mulla ole nuuskijoita tuttavina. Jos olisi, ei tulisi olemaan kauan.

AP on nyt taipumuksineen ypöyksin.

Ai niin, lääkkeet. Niissäkään en näe mitään kiehtovaa, eivätkä ne kuulu märkätiloihin, kuten joku sanoikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä