Olen niin väsynyt miehen jatkuvaan huomautteluun rahasta
Tienaa tuplaten enemmän, maksan puolet lasten harrastemaksuista, maksan kaikki laskut ja osan kauppareissuista, maksan kaikki autojen vakuutukset ja toisen käyttökustannukset. Teen kahta työtä ja talkoita paljon. Heti kun teen jotain omaa, alkaa valitus. En vaan enää jaksa.
Puolia en pysty maksamaan, se on vissi. En tiedä, olisko parempi olla yksin. En jaksa huomauttelua enää, ottais jonkun rikkaamman.
Kommentit (16)
Olisti etsinyt itseäsi pienituloisemman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Olisti etsinyt itseäsi pienituloisemman miehen.
Miksi?
ap
Tuollaisen kanssa ei voi voittaa. Kävele.
Uliuuuu, kyllä se on oikeesti väsyttävää.
Jotkut saavat olla työttömänä kotona eikä kukaan valita, mutta mulla ei mikään riitä.
Mihin hän rahansa käyttää, kun kerran maksat itse suuren osan kaikista kuluista?
Outo ukko. Onko asunto hänen nimissä? Voi tulla yllätyksiä, jos on.
Totea miehelle että olisi ottanut rikkaamman niin ei tarvitsisi valittaa.
Ei kannattais perustaa perhettä, jos on noin tarkkaa rahoista. En kyllä viitsisi olla tommoisessa suhteessa.
Oletko yrittänyt olla tukkana ja sanonut, että parisuhteessa ei nalkuteta toiselle rahasta ta kuvitella, että isompi liksa antaa miehelle valtaa vaimoon? Jos olet sanonut ja silt saa kuulla keljuilua, niin minä ottaisin jo eron. En siedä keekoilua ja kuvitelmia, että ihmisarvo mitataan rahassa. Pikkusielusta ja saitaa ihmistä en katsoisi.
Eri asia vähän, jos kyse on rahankäytöstä, siitä voi olla ihan ok ihmisilläkin tulkintaeroja, mutta silloinkn se EI mene niin, että "koska ansaitsen enemmän, minulla on enemmän äänioikeutta".
T. Miestään enemmän ansaitseva vaimo
10 pahoittelee puutuvia ii-kirjaimia, tämä ipad on alkanut jotenkin kummasti missata noita naputellessa...
Mitä hän on sanonut, kun olette asiasta keskustelleet?
Mikä ihme on tämä "kaikki laskut", jotka maksat? Siis sähkö, vesi, kiinteistövero ja muut asumiseen liittyvät maksut, vakuutukset, netti, puhelimet ? Miksi ihmeessä maksat miehen puhelinlaskun tai hänen henkivakuutuksensa?
Siis jos lapset on teidän yhteisiä niin mitä helvettiä nyt taas!! Oikeen perheen irvikuva.
Hmm.. oletteko naimisissa, kenen nimissä omaisuus on?
Tämä nyt ei vastaa kysymykseesi, mutta tulee vähän ikävät fibat tuosta, että sinä maksat käyttökustannukset ja mies lainanlyhennykset...
Lainanlyhennykset hän maksaa ja isomman osan ruuista sekä toisen auton käyttömaksut.
Mielestäni alkaa olla kohtuutonta valittamista.