Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä löi ja kuristi

Vierailija
02.03.2018 |

Oltiin eilen vähän juotu, minä en kuitenkaan ollut pahasti humalassa. Mies huusi minulle yli kolme tuntia, löi ja läpsi käsivarteen, kylkeen ja pakaroille. Lisäksi hän kursti minua pariin kertaan, heitti kenkäni pihalle, uhkasi seuraavan kerran ampua mut. Repi sängyltä ranteista lattialle. Ollaan oltu nyt kolme kuukautta yhdessä. On todella mustasukkainen minusta. Lukee viestejäni.

Tämä kaikki alkoi siitä, että humalassa petin miestä. Ei tiedä, että harrastin seksiä, luulee, että otin vain suihin.

Ollaan molemmat nelkytvuotiaita. Mies sanoi, että ei enää tee niin. On kerran aikaisemmin läpsässyt humalassa, nyt väkivalta oli pahempaa. En usko miestä. En olisi ikinä uskonut, että olen parisuhteessa, jossa hakataan. Se väkivalta lamauttaa. Häpeän mustelmia, en voi pariin viikkoon käydä nyt jumpassa, kun mustelmat.

Haluausin uskoa mieheen, että ei enää, mutta en usko. Pitäisi kai mennä lääkärille ja tehdä rikosilmoitus. Sanoin miehelle, että toi on rikos. Kysyin, onko hakannut muitakin naisia. Ei tullut vastausta. Varmaan on. Kaikki paikat kipeinä nyt.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta, niin polisiiasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisessa tapauksessa lähdetään jo silloin ensimmäisellä kerralla, ettei pahempaa tapahdu. Toisella kerralla lopetetaan suhde ja nostetaan viimeistään syytteet pahoinpitelystä. Kävithän jo lääkärissä lausuntoa varten?

Vierailija
4/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voi v*ttu ehkä kannattaisi erota, jos toinen hakkaa ja sinä petät? Mitä järkeä?

Vierailija
5/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaivaat meitä elämälläsi?

Vierailija
6/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä on pata kantensa valinnut. Täydellinen ihannepari.

Jep, sikarinpolttohan ei ole seksiä eikä pettämistä.

Vierailija
7/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan: exäsi löi ja kuristi.

Tee ilmoitus poliisille. Älä missään nimessä jatka suhdetta.

Olen pahoillani, voimia.

Vierailija
8/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oottee kullannuppuja.

Vierailija
9/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut oikeesti sä olet 16v ja näit unta.

0/5

Vierailija
10/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika roskaväeltä, jos suoraan saa sanoa.

Vierailija
11/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jätä mies heti

2. Älä ota uutta ennenkuin osaat olla pettämättä

Vierailija
12/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys mieheen poikki heti ja lääkärin kautta poliisiasemalle. Raaistuu entisestään!!

Vierailija
13/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletkohan mun exän kanssa, kuulostaa niin kovin tutulta..

6 vuotta annoin sen paskan hakata, voin luvata että ei se tuosta ainakaan tule helpottamaan oli kyseessä sama ihminen tai ei.

Itsellä oli hengenlähtö hiuskarvan varassa, ole varovainen..

Vierailija
14/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettivinkkasin aloituksen poliisille, poliisi selvittää aloittajan IP-osoitteen ja näin ollen aloittajan tarina tullaan tutkimaan.

Vierailija
15/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin ja poliisille ja mies entiseksi . Tee ero selkeästi ja kerro myös ystävillesi ja perheellesi syyn eroon ja säilytä uhkailuviestit niin on todisteita poliisille. Nauhoita erotilanne tai parempi kun teet eron selväksi joko ystävien seurassa tai tekstiviestillä. Mistä tiedät ettet pääse hengestäsi seuraavaksi jos henkilö on aivan sekopää? Käytös on jo osoittanut sen eli on väkivaltainen.

Vierailija
16/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuristaminen on tapon yritys

Vierailija
17/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en mielestäni ole valkoroskaa. Yliopistotutkinto löytyy, kaiken lisäksi vielä sosiaalialalla.

Mies on luonteeltaan nopeasti kiivastuva. Ekan läpsäsyn jälkeen syytin itseäni pettämisestä.

Mutta nyt väkivalta oli niin rakaa, että en voi uskoa todeksi. Mies vaan, että ei muru riidellä. Ihan kuin minä olisin tässä ollut aktiivinen osapuoli, se oli yksipuolista mun hakkaamista. Ei antanut nukkua, veti peitot pois. Jouduin värjöttelemään. Kävi aamulla kaikki mun viestit läpi. Huutaa entisistä miehistä. Kiivasluontoinen.

Mies sanoi, että ei enää tee noin. Seuraavan kerran jälkeen jätän miehen. Jos vielä lyö.

Olen ollut monissa suhteissa, ekaa kertaa koen fyysistä väkivaltaa. En olisi uskonut, että olen tässä tilanteessa.

Ap

Vierailija
18/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin eilen vähän juotu, minä en kuitenkaan ollut pahasti humalassa. Mies huusi minulle yli kolme tuntia, löi ja läpsi käsivarteen, kylkeen ja pakaroille. Lisäksi hän kursti minua pariin kertaan, heitti kenkäni pihalle, uhkasi seuraavan kerran ampua mut. Repi sängyltä ranteista lattialle. Ollaan oltu nyt kolme kuukautta yhdessä. On todella mustasukkainen minusta. Lukee viestejäni.

Tämä kaikki alkoi siitä, että humalassa petin miestä. Ei tiedä, että harrastin seksiä, luulee, että otin vain suihin.

Ollaan molemmat nelkytvuotiaita. Mies sanoi, että ei enää tee niin. On kerran aikaisemmin läpsässyt humalassa, nyt väkivalta oli pahempaa. En usko miestä. En olisi ikinä uskonut, että olen parisuhteessa, jossa hakataan. Se väkivalta lamauttaa. Häpeän mustelmia, en voi pariin viikkoon käydä nyt jumpassa, kun mustelmat.

Haluausin uskoa mieheen, että ei enää, mutta en usko. Pitäisi kai mennä lääkärille ja tehdä rikosilmoitus. Sanoin miehelle, että toi on rikos. Kysyin, onko hakannut muitakin naisia. Ei tullut vastausta. Varmaan on. Kaikki paikat kipeinä nyt.

Vaikka sortuu pettämään niin ei kenellekään ole oikeutta lyödä. Pahoin pelkään että kumppanisi on luonnehäiriöinen. Pitkän elämänkokemuksen kokeneena suosittelen jättämään. Seuraavaksi voi tapahtua jotain vielä pahempaa.

Vierailija
19/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kyllä.

Ja jos noin olisi käynyt, niin sinähän olit täysin syytön, etkä milläänlailla ollut aiheuttanut tilanteen tuohon pisteeseen ajautumista.

Uhriuduppa vielä vähän lisää. Joo-o.

Pettäminen ei oikeuta väkivaltaan. Pettäminen oikeuttaa eroon. Kun toinen pettää niin silloin yksinkertaisesti jätetään se pettäjä ja jatketaan parempilaatuista elämää ilman sitä toista osapuolta.

Vierailija
20/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Kuulostat aika roskaväeltä, jos suoraan saa sanoa.

Miten liittyy asiaan, vaikka kuulostaisikin? Saako "roskaväkeä" pahoinpidellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän