Mitä tekisit jos voittaisit tänään 30 miljoonaa euroa Eurojackpotissa?
Onko niitä edellisiä 90 millin voittajia vielä löydetty?
Kommentit (66)
No minulla alkaa työt pitkä työttömyyden jälkeen niin sanoisin että en tuukkaan ja olo olisi helpottunut ettei tarvii hypätä takas oravanpyörään.
Suomesta ostaisin kesämökin jossa asuisin kesät. Muut ajat viettäisin lämpimämmissä maissa. Mitän kalliita autoja tai kalliita ökyasuntoja en ostaisi. Sijoittaisin rahat ja sukulaiset saisivat tuotoista osansa. 30 milliä kun sijoittaa, niin niiden tuotoilla elää muutama ihminen vaikka ei töitä tekisi.
hammaslääkäripelkoinen kirjoitti:
Pistettäisiin oma yritys pystyyn. Kävisin hoidattamassa kaikki hampaat kerralla kuntoon nukutuksessa.
Tää on just tätä!:D sen yrityksen voi pistää pystyyn ilman sitä voittoakin. Itse en kyllä alkaisi yrittäjäksi jos voittaisin.
T. Yrittäjä
Hakisin passin ja kun rahat olisivat tilillä, muuttaisin pois maasta.
Vierailija kirjoitti:
Pistettäisiin oma yritys pystyyn. Kävisin hoidattamassa kaikki hampaat kerralla kuntoon nukutuksessa.
Tää on just tätä!:D sen yrityksen voi pistää pystyyn ilman sitä voittoakin. Itse en kyllä alkaisi yrittäjäksi jos voittaisin.
T. Yrittäjä
Minä ainakin perustaisin harrastukseen liittyvän yrityksen. Tällä hetkellä ei voi, koska sellainen ei elätä. Tekisin sen verran töitä ja sellaisia töitä kuin huvittaa.
Ostaisin oman asunnon ja pari muuta asuntoa siihen kylkeen sijoitusasunnoiksi ja vuokraisin eteenpäin. Varmaan vähentäisin työtunteja, ottaisin vihdoin ja viimein haluamani koiran. Ostaisin vanhemmille kesämökin ja maksaisin loput heidän asuntolainastaan pois, ja varmaan sijoittaisin heille X summan rahaa varmatuloiseen rahastoon eläkettä varten.
Antaisin kaikki hyväntekeväisyyteen. Punainen risti, Unicef ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. YrittäjäMinä ainakin perustaisin harrastukseen liittyvän yrityksen. Tällä hetkellä ei voi, koska sellainen ei elätä. Tekisin sen verran töitä ja sellaisia töitä kuin huvittaa.
Ja maksaisit kaikki yrittäjän eläkevakuutukset sun muut? Eihän siinä mitään jos haluaa rahansa sellaseen laittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. YrittäjäMinä ainakin perustaisin harrastukseen liittyvän yrityksen. Tällä hetkellä ei voi, koska sellainen ei elätä. Tekisin sen verran töitä ja sellaisia töitä kuin huvittaa.
Ja maksaisit kaikki yrittäjän eläkevakuutukset sun muut? Eihän siinä mitään jos haluaa rahansa sellaseen laittaa
Luonnollisesti pitäisin toiminnan niin pienimuotoisena, ettei eläkevakuutuksille olisi tarvetta.
No heti ensimmäiseksi alkaisin etsimään itseäni miellyttävää asuntoa keskustasta. Kävisin ruokakaupassa ja ostaisin asioita joihin en aikaisemmin ollut viitsinyt rahaa laittaa. Sama kosmetiikassa.
Ostaisin varmaan pari sijoitusasuntoa ja sijoittaisin jonkin verran. Ostaisin vanhemmilleni ja veljilleni kuukauden matkan jonnekin ja antaisin muutaman tonnin ihan vaan että voivat ottaa rennosti loman ajan. Toki myös menetetyn palkan maksaisin heille.
Miesystävälleni ostaisin konsolin jota hän on haikaillut ja siihen muutaman pelin. Varaisin myös meille ulkomaan matkan josta olemme unelmoineet. Aina voi unelmoida 😉
Lähisuvulle menisi isot osuudet pienemmät sitten kummilapsille ja tosiystäville.
Ostaisin asunnon haluamaltani paikalta. Laittaisin kaiken sisustuksen uuteen uskoon. Alkaisin matkustella ja katella maailmaa.
Hyväntekeväisyyteen laittaisin kunnon lahjoitukset. Eläinsuojeluun , ulkomaiden katulapsille jne...
Vierailija kirjoitti:
Antaisin kaikki hyväntekeväisyyteen. Punainen risti, Unicef ja niin edelleen.
Antaisit nyt mieluummin Veli Joululle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti pitäisin toiminnan niin pienimuotoisena, ettei eläkevakuutuksille olisi tarvetta.
No sen minimi summan joutuu maksamaan jok ikinen yrittäjä ihan sama kuinka pienimuotoista se on
Miettisin 20 ystävää ja sukulaista keille antaisin kaikille miljoonan. Moni tulisi iloiseksi ja saisi yhdessä tai erikseen tehdä reissuja ja muuta mukavaa
Vierailija kirjoitti:
Miettisin 20 ystävää ja sukulaista keille antaisin kaikille miljoonan. Moni tulisi iloiseksi ja saisi yhdessä tai erikseen tehdä reissuja ja muuta mukavaa
Ajattele sitä kateellisten määrää, jotka ei kuuluisi tuohon 20 joukkoon. Ja sen lisäksi kaikkien noiden 20 sukulaiset, ystävät, yms... jotka tulisivat kateellisiksi
Ensiksi matkustelisin puolivuotta. Sitten ostaisin asunnon perheellemme ja pari kämppää sijoitukseen. Vanhemmille Karibian ristely. Ja sitten varmaan jatkaisin suht samaa elämää kuin tähänkin asti, mutta ilman minkäänlaista pelkoa että riittääkö rahat.
-Jättäisin loppusuoralla olevat opintoni - opiskelu on tuskaa ja en enää pidä alastakaan
-Jättäisin poikaystäväni ja muuttaisin pois hänen luotaan
-Ostaisin oman asunnon jota saisin laittaa mieleisekseni ja jossa olisi iso työhuone harrastuksia varten
-Matkustaisin
-Eläisin elämääni rauhassa, vähän jopa erakkona, riippumattomana kenestäkään tai olematta velvollinen mihinkään suuntaan
Maksaisin ensiksi opintolainani, ja perheeni velat pois. Ostaisin asunnon, hankkisin vihdoinkin ajokortin ja auton, sijottaisin osan, ja lahjottaisin hyväntekeväisyyteen, pääasiassa eläinsuojeluun. Matkustelisin.
Jatkaisin kuitenkin normaalisti töissäkäymistä.
Vierailija kirjoitti:
-Jättäisin loppusuoralla olevat opintoni - opiskelu on tuskaa ja en enää pidä alastakaan
-Jättäisin poikaystäväni ja muuttaisin pois hänen luotaan
-Ostaisin oman asunnon jota saisin laittaa mieleisekseni ja jossa olisi iso työhuone harrastuksia varten
-Matkustaisin
-Eläisin elämääni rauhassa, vähän jopa erakkona, riippumattomana kenestäkään tai olematta velvollinen mihinkään suuntaan
Oletko hänen kanssaan asunnon/rahan takia? Etkö rakasta häntä? Rakastaako hän sinua? Tietääkö hän?
Olenkohan yksi harvoja, joka ei jakaisi voittoa lähisuvuille tai ystäville. Tuli itsekäs olo, mutta sisarukseni ovat minua paljon paremmin toimeentulevia. Eivät hekään nyt avusta minua.