mies on vihainen koska olen sairas
Tiuskii, kiukuttelee ja paiskoo tavaroita koska olen toista päivää influenssan kourissa. Olen jaksamisen mukaan yrittänyt siivota ja laittaa ruokaa.
Ymmärtääkö joku syytä, sillä minä en?
Kommentit (45)
Idiootti mies sulla, mikset eroa? :D Naurettavaa olla tommosessa suhteessa.
Tätä piirrettä oli exässänikin todella vaikea käsittää. Kun kysyin mikä häntä vaivaa, vastaus oli "ei mikään", koska ei varmaan itsekään tajunnut eikä halunnut myöntää että häntä ärsytti kun minä olin sairas. Häntä ärsytti, koska silloin voitiin olettaa että hänenkin odotettaisiin tekevän jotain.
Yäk mikä ukko.
Miksi olet mennyt naimsiin kiukuttelevan lapsen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuommoisen kanssa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Ei ole tähänkään asti vaihtamalla parantunut, eiköhän jokaisessa ole omat huonot puolensa
Tuollaisia idioottimiesvauvoja on näemmä liikkeellä useampikin! Yritä jaksaa ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tähänkään asti vaihtamalla parantunut, eiköhän jokaisessa ole omat huonot puolensa
Oo mieluummin yksin.
Menettämisen pelkoa.
Se sitten purkautuu tuommoisina ihmeellisinä kiukkukohtauksina, kun ei itsekään osaa käsitellä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieluummin yksin kuin jonku idiootin kanssa.
Ei ole normaalia. Miksi teet kotitöitä sairaana? Miksi mies ei hoida tai tilaa pitsaa
Miehesi on kuin isäni. Lapsena ihmettelin, miksei äiti koskaan ollut sairaana. Myöhemmin selvisi, että hän sairasti kuten me muutkin, mutta hän ei saanut olla sairaana vaan hänen piti jaksaa normaalisti. Millaista luulet elämäsi olevan, jos sairastut joskus vakavasti? Saatko mieheltä tukea? Koska jaksat olla netissä, käytä aika hyödyksi ja etsi itsellesi uusi asunto.
Vierailija kirjoitti:
Menettämisen pelkoa.
Se sitten purkautuu tuommoisina ihmeellisinä kiukkukohtauksina, kun ei itsekään osaa käsitellä asiaa.
Pskat, on pelkkää laiskuutta ja itsekkyyttä kun palvelutaso laskee.
Mies kiukuttelee, koska hän ei saa yhtä paljon huomiota, kuin yleensä.
Influenssa on rankka tauti, josta toipumisessa voi kestää pitkään.
Vinkki:
- älä siivoa
- älä laita ruokaa
Lepää, juo nestettä ja keskity paranemiseen.
Parempaa vointia!
Flunssaisena ei siivota eikä tehdä ruokaa. Tee ainakin se selväksi itsellesi ja miehellesi. Älä kiinnitä mitään huomiota kiukutteluun, jos vain pystyt. Sehän on täysin miehen ongelma.
Ei ole normaalia eikä lupaa hyvää, jos sairastut vakavammin.
Sun mies on ihan pelle, oikeeeeesti.
Vierailija kirjoitti:
Tiuskii, kiukuttelee ja paiskoo tavaroita koska olen toista päivää influenssan kourissa. Olen jaksamisen mukaan yrittänyt siivota ja laittaa ruokaa.
Ymmärtääkö joku syytä, sillä minä en?
Minä tajuan. Se ei ole sun huomion keskipiste etkä sä passaa sitä koska olet kipeä, niinpä se taantui pikkupojaksi. Eli sillä ei ole kykyä empatiaan.
Etkä muuten tee mitään sen eteen vaan toivut rauhassa. Tämä on käsky.
Nyt ois sen vuoro pitää huolta susta eikä kiukutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö yksin olisi sitten parempi? Tai ainakin eri osoitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se toisinaan vaihtamalla paranee ja paljon, ihan vaan sulle tiedoksi.
Mä sanoisin miehelle että haista vittu enkä tekisi yhtään mitään kipeänä. Parannuttuani jättäisin sen. Älä ole noin lapanen.