Nainen sanoi, että voisi seurustella bisekshuaali miehen kanssa, muttei itse ole bi
Kommentit (16)
Se, että seurustelee biseksuaalin kanssa ei edellytä itte itse olisi seksuaalivähemmistöä. Olen biseksuaali enkö todellakaan odota että mieheni olisi bi.
Jos olisi sinkku niin jäisi aika vähälle kumppanivaihtoehdot
En voisi seurustella henkilön kanssa, joka voisi seurustella biseksuaalin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ootkos nyt ihan varma että ymmärrät mikä biseksuaali on...?
*sekshuaali :D
Häh? Miten tuossa mikään liittyy yhtään mihinkään? Mä olen bi, enkä ole koskaan seurustellut toisen biseksuaalin kanssa. Ihan normaaleja suhteita mulla on ollut.
Arvo kirjoitti:
En voisi seurustella henkilön kanssa, joka voisi seurustella biseksuaalin kanssa.
Ei se mitään, ei nekään seurustelisi sun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Uno/mono on yksi partneri suuntaumush.
Duo/two/bi on kakhsi suuntaumusta, yleensä uros ja naaras samaan aikaan.
Audi quatrossa taasen on neljä pyörää. Oikeinko?
Niin? Biseksuaali voi ihastua ja olla parisuhteessa kumman sukupuolen kanssa tahansa. Ei se biseksuaalisuus tarkoita, että on joku pakonomainen tarve olla kummankin kanssa ja yhtä aikaa. Kyllä bit on ihan normaaleja ihmisiä ja parisuhdeuskollisia siinä missä kuka muu tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Biseksuaali voi ihastua ja olla parisuhteessa kumman sukupuolen kanssa tahansa. Ei se biseksuaalisuus tarkoita, että on joku pakonomainen tarve olla kummankin kanssa ja yhtä aikaa. Kyllä bit on ihan normaaleja ihmisiä ja parisuhdeuskollisia siinä missä kuka muu tahansa.
Mitäs, jos Markku ajattelee Jormaa vielä Marjan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Häh? Miten tuossa mikään liittyy yhtään mihinkään? Mä olen bi, enkä ole koskaan seurustellut toisen biseksuaalin kanssa. Ihan normaaleja suhteita mulla on ollut.
Minusta olet normi hetero.
Näennäinen nimellinen bi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jos on seurustellut sekä miesten että naisten kanssa niin on normi hetero..? Normi parisuhde joo, mutta ei se nyt ihan heterolta kuulosta. Vaan biseksuaalilta.
Ei pysty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs, jos Markku ajattelee Jormaa vielä Marjan kanssa?
Saattaahan se ajatella Fannyakin. Ajatukset nyt on ajatuksia, ei kai kukaan kenenkään ajatuksia voi kieltää. Teot ratkaisee. Yleensä, jos on tarve ajatella jotain toista vaikka on parisuhteessa, oli se Jorma tai Fanny, niin se kertoo ihan jostain muusta kuin biseksuaalisuudesta.
Näennäinen nimellinen bi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan heteroa seurustella myös oman sukupuolensa kanssa. :D Mun kumppanit on olleet heteroita ja homoja, kumpaakin sukupuolta. Sattumalta kukaan heistä ei ole ollut bi. Miksi pitäisi?
Ja joo, sori, kutsun homosuhdettakin normaaliksi parisuhteeksi, jos se on sitä.
Jos biseksuaali on parisuhteessa ja kunnioittaa sitä, sillon hän on parisuhteessa eikä katsele sen enempää muita miehiä kuin naisiakaan.
Samoin kuin heterot ja homot.
Arvo kirjoitti:
Mun on mies on bi, eikä se haittaa koska kun on minun kanssani ei koske miehiin, ennen minua sillä oli juttua miehen kanssa mutta nykyään ei enää. Välittää vain minusta eikä halua pilata suhdetta joten kyllä bi osaa olla vain yhden kanssa.
Nainen haaveilee saavansa kahta miestä yhtäaikaa.