Hirveä ikävä lasta, kun se nukkuu!
On varmaan kuukautiset tulossa tai jotain, kun oon näin tunteikas.
En kyllä muutenkaan pidä juuri omasta ajasta, tykkään olla perheen kanssa.
Kommentit (36)
Ihana!! Joku muukin on yhtä pimeä kuin minä.
Juuri lapset olivat muutaman päivän papan kanssa reissulla. Olin ihan rikki. En todellakaan nauttinut vaan talo tuntui tyhjältä ja tuntui todellakin siltä että jotain puuttuu. Ovat vielä pieniä, joten sallin tämän itselleni.
Onko se vauva? Tai ei vielä uhmassa? Hoidossa päikyssä? Niitä on varmaan vaan yksi?
Oh God, sun täytyy saada jotain muuta sisältöä elämääsi! Tuolla menolla lapsikin kärsii kun äiti on tästä riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko se vauva? Tai ei vielä uhmassa? Hoidossa päikyssä? Niitä on varmaan vaan yksi?
Minulla ainakin tyypit joita ikävöin hulluna on uhmassa ja muutoin jatkuvasti jossain "iässä" ja niitä on viisi. Silti odotan nytkin että heräisivät..
Tuota voi kutsua jo äitiyden perveksioksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin tyypit joita ikävöin hulluna on uhmassa ja muutoin jatkuvasti jossain "iässä" ja niitä on viisi. Silti odotan nytkin että heräisivät..
Ja ei ole päikyssä. Ei onneksi ole tarvinnut ketään viedä hoitoon.
Olipas rajut kahden ääripään vastaukset :D Ap
Tiedän tunteen, eikö olekin aika hassua? =D
Nukkuessa villeinkin lapsi näyttää ihanalta enkeliltä <3
No, sitten kun on kuudes tulossa, maltat antaa vauvan nukkua..
Ei hyvää päivää...
Noin takertuvat äidit saa mut oksentamaan.
Miten selviät kun lapsi menee kouluun?
Roikut varmaan ikkunassa odottamassa, ja kun se tulee kotiin liimaannut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää...
Noin takertuvat äidit saa mut oksentamaan.Miten selviät kun lapsi menee kouluun?
Höpön pöpön. Mitä pienempi lapsi, sitä tiiviimpi side. Lapsi ja vanhempi etääntyvät ihan luonnollisesti, kun lapsi kasvaa.
Muutaman vuoden päästä olet haahu, joka ei osaa puhua eikä ajatella mistään muusta kuin lapsistasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää...
Noin takertuvat äidit saa mut oksentamaan.Miten selviät kun lapsi menee kouluun?
Niinkuin Forrest Gump, joka saattelee lapsen koulubussiin ja jää odottamaan koulubussipysäkille kunnes lapsi palaa koulusta.
Samoin. Silloin kun vauvan päikkärit venyy yli 2h tule ikävä. Rakkautta se vain on. Mutta kyllä se vauva on ihan yhtä takertunut muhun :D
Mee nukkumaan sen viereen?