Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli äitini kuolemasta

Vierailija
01.03.2018 |

Olen kolmikymppinen nainen, menetim äitini sairaudelle muutama vuosi sitten. Katsoin vierestä kun rakkain kuihtui pois, ja tuntuu etten tänäkään päivänä ole päässyt siitä yli. Äiti oli kiltti, paras mahdollinen äiti minulle. Minua hävettää ja tunnen itseni luuseriksi, aikuinen ihminen itkee äidin perään. Mutta niin se vain on, ei ole päivää mennyt etten äitiäni ikävöisi. Onko täällä ketään toista jolla samankaltainen tilanne?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estäisi mennä äidin matkaan?

Helpottiko? Idiootti!

Asiaan

Ap ikävöinti on sallittua.Missään ei ole määritelty kuinka kauan on sallittua ikävöidä tai millä voimalla.

Raskaaksi se käy jos se hallitsee jokapäiväistä elämääsi vieläkin.

"Missään ei ole määritelty kuinka kauan on sallittua ikävöidä tai millä voimalla"

Riippuu siitä hankaloittaako se arkielämää, kuten töissä käyntiä vai ei. Omassa työpaikassa oli eräs nainen, jonka äiti kuoli yhtäkkiä. Siitä sitten alkoi naisen alamäki ja lopulta nainen päättyi itsemurhaan, koska ei päässyt oman äidin kuolemasta mitenkään yli.

Omasta mielestä saa ikävöidä niin pitkään kuin haluaa, mutta kannattaa myös miettiä omaa elämää. Olisiko äiti halunnut tyttärensä nauttia elämästä vai jäädä ikävöimään ja ehkä lopettaa elämisen kokonaan.

Vierailija
42/43 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän auttaa vain yksi keino ja se on peppuseksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa matka Gambiaan, niin saat muuta ajateltavaa iltaisin 👴🏿💋 👧🏼 🍆🍑

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan