Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukava sisustaa kun ei ole telkkaria

Vierailija
01.03.2018 |

Tajusin tänään, miten paljon helpompaa ja vapaampaa on huonekalujen järjestely kun kaiken keskipisteenä ei tarvitse olla tv ja tv-taso.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman miestä on helppoa sisustaa.

Vierailija
2/9 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvatyyny kirjoitti:

Mun mies ei ole mitenkään sisustamisen esteenä, päin vastoin. Sillä on hyviä ehdotuksia ja ideoita joita en olisi itse osannut keksiä, ja tietenkin kanto- ja siirtoapuna korvaamaton :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua luopua telkusta ja järjestystä en ole edes halunnut vaihtaa kertaakaan kohta kymmeneen vuoteen.

Vierailija
4/9 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvatyyny kirjoitti:

Mun mies ei ole mitenkään sisustamisen esteenä, päin vastoin. Sillä on hyviä ehdotuksia ja ideoita joita en olisi itse osannut keksiä, ja tietenkin kanto- ja siirtoapuna korvaamaton :) ap

Mies, joka ei arvosta telkkaria? No jopas...

Vierailija
5/9 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just päinvastoin, en tiedä miten huonekalut pitäisi laittaa, ja kun ei ole sitä telkkaakaan määräämässä.

Vierailija
6/9 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metroseksuaali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sohvatyyny kirjoitti:

Mies, joka ei arvosta telkkaria? No jopas...

Kumpikin katsellaan tabletilta/läppäriltä ohjelmat mitä halutaan . Ap

Vierailija
7/9 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman telkkaria olisi kyllä ankeaa. Ei sitä ole pakko aina katsoa, mutta on se oltava! Tuoleja voi kääntää telkkaria kohden joten ei tv määrää sisustusta!

Vierailija
8/9 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saman asian kanssa tuli painiskeltua kuin ap:n. Viimein pari vuotta sitten uskalsin ottaa ja hävittää television ja nyt olohuone on todella viihtyisä. Myöhemmin tulin hankkineeksi taulu-tv:n, mutta sen paikka on makkarin puolella ja siitä tulee katsottua hyvin vähän.

Vierailija
9/9 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman telkkaria olisi kyllä ankeaa. Ei sitä ole pakko aina katsoa, mutta on se oltava! Tuoleja voi kääntää telkkaria kohden joten ei tv määrää sisustusta!

Jaa, me huomattiin että ei oltu telkkua avattu melkein vuoteen, kun kaikki tulee tosiaan katseltua tabletilta. Annettiin se sitten pois, samoin tv-taso. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän