Mukava sisustaa kun ei ole telkkaria
Tajusin tänään, miten paljon helpompaa ja vapaampaa on huonekalujen järjestely kun kaiken keskipisteenä ei tarvitse olla tv ja tv-taso.
Kommentit (9)
Sohvatyyny kirjoitti:
Ilman miestä on helppoa sisustaa.
Mun mies ei ole mitenkään sisustamisen esteenä, päin vastoin. Sillä on hyviä ehdotuksia ja ideoita joita en olisi itse osannut keksiä, ja tietenkin kanto- ja siirtoapuna korvaamaton :) ap
En halua luopua telkusta ja järjestystä en ole edes halunnut vaihtaa kertaakaan kohta kymmeneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Sohvatyyny kirjoitti:
Mun mies ei ole mitenkään sisustamisen esteenä, päin vastoin. Sillä on hyviä ehdotuksia ja ideoita joita en olisi itse osannut keksiä, ja tietenkin kanto- ja siirtoapuna korvaamaton :) ap
Mies, joka ei arvosta telkkaria? No jopas...
Mulla just päinvastoin, en tiedä miten huonekalut pitäisi laittaa, ja kun ei ole sitä telkkaakaan määräämässä.
Metroseksuaali kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvatyyny kirjoitti:
Mies, joka ei arvosta telkkaria? No jopas...
Kumpikin katsellaan tabletilta/läppäriltä ohjelmat mitä halutaan . Ap
Ilman telkkaria olisi kyllä ankeaa. Ei sitä ole pakko aina katsoa, mutta on se oltava! Tuoleja voi kääntää telkkaria kohden joten ei tv määrää sisustusta!
Ihan saman asian kanssa tuli painiskeltua kuin ap:n. Viimein pari vuotta sitten uskalsin ottaa ja hävittää television ja nyt olohuone on todella viihtyisä. Myöhemmin tulin hankkineeksi taulu-tv:n, mutta sen paikka on makkarin puolella ja siitä tulee katsottua hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Ilman telkkaria olisi kyllä ankeaa. Ei sitä ole pakko aina katsoa, mutta on se oltava! Tuoleja voi kääntää telkkaria kohden joten ei tv määrää sisustusta!
Jaa, me huomattiin että ei oltu telkkua avattu melkein vuoteen, kun kaikki tulee tosiaan katseltua tabletilta. Annettiin se sitten pois, samoin tv-taso. Ap