Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaisu ogasmi toisen lapsen jälkeen.. missä vika?

Vierailija
18.04.2006 |

Eli mulla on kaksi lasta. Molemmat syntynyt sektiolla. Ekan jälkeen ei ollut mitään ongelmia mutta nyt tuntuu että juuri kun luulee saavansa räjähtävän orgasmin on tuloksena hyvinkin vaisu " orkku" . Turhauttavaa, mieskin tekee kaiken niinkuin ennenkin joten siinä tuskin vika, koska ennen tätä vauvaa sain mahtavia orkkuja mut nyt ei sitten millään. Vähän hankala asia puhua miehellekkään.

Onkohan nyt vika korvienvälissä? Vai mistä voisi kiikastaa.

Nuorempi on nyt 2kk vanha.

Vai onko kenties kohtalotovereita?

jossaiskerran

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jumppaukseen geishapalloja.

Vierailija
2/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit vaikuttavat tuntemukseen eihän sitä vois normaali tasolla sitä synnytystä kestää. Sektio saattaa vaikuttaa ettei hormonit palaudu yhtä nopeasti kuin alatiesynnytyksen jälkeen. Mun mielestä kaksi vuotta on vasta se aika kun asiasta voi tehdä ongelman. Jumppaa vauvan kanssa. Itse jumppasin aina siten että vauva säärien päälle niin että pää on polvien yli minua kohti, lattialla selällään ja siitä vaan vauvaa nostelemaan, on kivaa myös vauvalle. Tietty ei saa tehdä ihan pienen vauvan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana 3 sektiota... Nyt ehkä alkaa pikkuhiljaa helpottamaan kun viimeisestä on jo useampi vuosi. Minulla tosin tuli leikkauksessa hermovaurio, pintatunto pois navasta alaspäin.

Vierailija
4/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei ole sektioitu, 3 alatiesynnytystä. Jo ensimmäisen jälkeen en enää onnistunut saamaan orgasmia yhdynnässä. Onneksi mies on taitava kielenkäyttäjä ;) Sillä asia korjaantuu ja seksi on monipuolista.

Vierailija
5/7 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vasta kolmannen lapsen syntymän jälkeen ja kaikki lapset ovat syntyneet alakautta. mutta orgasmi on ihan kokonaan kadoksissa, kertaakaan en ole saanut tämän nuorimman syntymä jälkeen :(

aluksi luulin että kyse on jostain synnytykseen liittyvästä mutta kuopus täytti juuri 1-v niin luulisi että olisi paikat jo parantuneet. nyt olen alkanut miettiä että johtuisiko huonoista lantionpohjalihaksista? en ole juurikaan jaksanut keskittyä niiden jumppaukseen joten ovat kohtuullisessa rapakunnossa... joskus vain luin täältä että joku oli saanut orgasmejaan parannettua kun oli tehnyt lantionpohjajumppaa ahkerasti.

Vierailija
6/7 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös lapsen saannin jälkeen orkku laimentunut huomattavasti. Nyt siitä on jo 2,5 vuotta kulunut, mutta toivottavasti vielä voisi parantumista tapahtua jos joillakin se tapahtui vasta lapsen ollessa 3-4 vuotta. Pidän sormet ristissä!!!!!!!!!!

Vierailija
7/7 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiva alkoi pikku hiljaa poistua, mutta vasta kun lapsi alkoi olla 3-4v vanha, orkut alkoivat olla samanlaisia kuin ennen sektiota.

Kuulostaa ehkä masentavalta, mutta hidasta " paranemista" siis tapahtui koko ajan. Ensimmäinen 2v ei huvittanut oikein edes yrittää orgasmia, koska se oli niin suuri pettymys joka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan