Maria Veitola yökylässä: Sami Yaffa & Meeri Koutaniemi
Kommentit (503)
Olipa Meerin geenit mistä tahansa niin hän on joka tapauksessa aivan mielettömän kaunis. Jakso oli mukavaa katseltavaa. Ehkä olisi jopa vähemmän voinut olla noita ankeus kysymyksiä ja enemmän tuota rentoa romantiikkaa ja jammailua. Koin, että jotenkin niin kaunis ja herkän rakastunut pari on jollain lailla koskematon syvimpiin ankeusjuttuihin kuten kiusaamiseen yms. Erikoisemmista ammateista ja reissuista voisi kuunnella tarinoita loputtomiin.
Itse vierastan omassa maailmassani ikäeroa, mutta jos toisilla suhde toimii hyvin ja sielunkumppaninsa on löytäneet niin ei se muiden puitava asia ole.
Onnea tälle symppis-parille jatkossakin ja turvallisia reissuja maailmanlaidalle ja takaisin.
Ja kiitos Veitolalle rentouttavasta nojatuolimatkasta.
Meeri jännitti mielettömästi sarjan jaksossa.Oli kuvattu viime vuonna kun eivät vielä olleet aviossa.Aika paljon oman tiensä kulkijoita mutta vaikutti että mies passasi ja Meeri koreili.En tunne ihmisiä muuten sellaisen kuvan sain heistä!
Nananaa kirjoitti:
Olipa Meerin geenit mistä tahansa niin hän on joka tapauksessa aivan mielettömän kaunis. Jakso oli mukavaa katseltavaa. Ehkä olisi jopa vähemmän voinut olla noita ankeus kysymyksiä ja enemmän tuota rentoa romantiikkaa ja jammailua. Koin, että jotenkin niin kaunis ja herkän rakastunut pari on jollain lailla koskematon syvimpiin ankeusjuttuihin kuten kiusaamiseen yms. Erikoisemmista ammateista ja reissuista voisi kuunnella tarinoita loputtomiin.
Itse vierastan omassa maailmassani ikäeroa, mutta jos toisilla suhde toimii hyvin ja sielunkumppaninsa on löytäneet niin ei se muiden puitava asia ole.
Onnea tälle symppis-parille jatkossakin ja turvallisia reissuja maailmanlaidalle ja takaisin.
Elän samanlaisessa ikäerossa, eikä sitä huomaa sillä tavalla itse. Se toinen on se toinen, ihmisenä eikä jonkunikäisenä ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Nananaa kirjoitti:
Elän samanlaisessa ikäerossa, eikä sitä huomaa sillä tavalla itse. Se toinen on se toinen, ihmisenä eikä jonkunikäisenä ihmisenä.
Elin paljon vanhemman kanssa aikanaan ja se suhde ei toiminut ja tunsin itsenikin vanhaksi ja vangiksikin maailmassa, missä toinen ei halunnut kokea ja tehdä oikeastaan mitään. Jämähdimme nurkkiin pyörimään vaikka itse olen enemmän aktiivinen ja utelias yms. Epäsopivuus itse tyypin kanssa oli suurin syy, mutta siitä on jäänyt se ajatus, etten henk. kohtaisesti lähtisi enää "loikkaamaan" oman elämäni elämätöntä seuraavaa kymmentä vuotta yli ennen aikojani.
Niin kuin mainitsinkin niin jos joku löytää itselleen sovivan kumppanin, joka tukee omaa elämää niin se on hienoa... olipa minkäikäinen tahansa. Toivottavasti itsekkin joskus löydän vaikka edes vahingossa.
Päästiin sitten Ilta-Sanomiin https://www.is.fi/viihde/art-2000005589910.html?utm_campaign=tf-IS&utm_…
En kyllä ihan tajua tätä juttujen tekoa vauva.fi-ketjuista...
Vierailija kirjoitti:
Päästiin sitten Ilta-Sanomiin https://www.is.fi/viihde/art-2000005589910.html?utm_campaign=tf-IS&utm_…
Mä ymmärrän. Pakko vaan keksimällä keksiä jotain pahaa pariskunnasta, ja jos ei keksi, niin sitten levitetään valheellista tietoa ja yritetään mustamaalata. En ihmettele että tuli pikku juttu.
Joka ketjussa on aina ilkeämieliset kommentoijansa, mutta olen kyllä huomannut, että tiettyjä ihmisiä saisi vain hehkuttaa. Esimerkkeinä nyt tämä Meeri ja vaikkapa Stella Harasek, joista kumpaakin käsittelevä keskustelu menee aina samoja ratoja. Hehkutetaan kauneutta, tyyliä, boheemiutta, luovuutta, säkenöivää älyä, ihanaa parisuhdetta ja herkän taiteellista tunnelmaa. Sitten jos joku kommentoi, että tyyli ei nyt ihan iske ja mielikuva on vähän teennäinen, tämä niputetaan automaattisesti kateellisten vihaajien ja mustamaalaajien joukkoon.
Toisin sanoen on ihmisiä, joilla on fanaattiset ihailijansa ja muut ovat kateellisia moukkia.
Minulla ei ole mitään Meeriä ja hänen tyyliään vastaan, ennen kuin joku kommentoi. Sopii hänelle, vaikkei ihan originellia olisikaan.
Nananaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nananaa kirjoitti:
Elin paljon vanhemman kanssa aikanaan ja se suhde ei toiminut ja tunsin itsenikin vanhaksi ja vangiksikin maailmassa, missä toinen ei halunnut kokea ja tehdä oikeastaan mitään. Jämähdimme nurkkiin pyörimään vaikka itse olen enemmän aktiivinen ja utelias yms. Epäsopivuus itse tyypin kanssa oli suurin syy, mutta siitä on jäänyt se ajatus, etten henk. kohtaisesti lähtisi enää "loikkaamaan" oman elämäni elämätöntä seuraavaa kymmentä vuotta yli ennen aikojani.
Niin kuin mainitsinkin niin jos joku löytää itselleen sovivan kumppanin, joka tukee omaa elämää niin se on hienoa... olipa minkäikäinen tahansa. Toivottavasti itsekkin joskus löydän vaikka edes vahingossa.
Tuntuiko tuo Sam Yaffa paikalleen jämähtäneeltä vanhukselta? Aika samanlaisilta tuntuivat minusta ja miehet nyt ovat tietyllä lailla usein "lapsellisia" muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkkaria? Mitä jutun arvoista tässä ketjussa muka oli?
Onko ihme jos Meeri jännitti, onhan hänellekin selvää että ohjelma perustuu skandaalihakuisuuuteen ja negatiivisen kaivamiseen - kipu viihdyttää.
Enpä lainkaan ihmettele ,että Meeriä on kiusattu koulussa. Pienellä paikkakunnalla ,kun tunnetaan ihmisten taustat,eikä tyttäressä ole kyllä vähääkään äitinsä ja isänsä näköä,,ovat ihan tavallisen näköisiä värittömiä tallaajia.
Meeri on aivan luonteellaan aiheuttanut nämä kiusaamiset, luullut olevansa muita ylempänä,mihin ei ole mitään syytä. Huvittavaa. Joka itsensä ylentää ,hänet alennetaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Some räjähtelee tuon tuosta ihan myrskyksi asti.
Jutun aiheet on kyllä vähissä, jos pitää referoida näitä keskusteluja lehteen. Kyllähän jokainen pääse tänne palstalle itse lukemaan jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän. Pakko vaan keksimällä keksiä jotain pahaa pariskunnasta, ja jos ei keksi, niin sitten levitetään valheellista tietoa ja yritetään mustamaalata. En ihmettele että tuli pikku juttu.
Se että on eri mieltä tykkääjien kanssa ei aina kumpua pahuudesta tai kateudesta. Toki trollaajiakin aina riittää, mutta aika hyvin porukka osaa erottaa nää ammatikseen esim. Saaraa vihaavat.
Ihmiset tulkitsee näkemäänsä eri tavoin, ja mun mielestä oman näkemyksensä saa tuoda esille, sehän on näiden keskustelujen suola.
Itse esimerkiksi suhtaudun kriittisesti Meerin tapaan valokuvata ja myös itse kuviin. Tämänkaltainen kritiikki on aivan tavallista taidemaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Nananaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nananaa kirjoitti:
Tuntuiko tuo Sam Yaffa paikalleen jämähtäneeltä vanhukselta? Aika samanlaisilta tuntuivat minusta ja miehet nyt ovat tietyllä lailla usein "lapsellisia" muutenkin.
Ei tuntunut, enkä heidän ikäeroaan arvostellutkaan. He tuntuivat sopivan hyvin toisilleen samanlaisilla maailmoillaan. Selvensin vain omakohtaista näkemystäni, johon joku kommentoi.
Selkeydeksi siis vielä: Kommenttini oli positiivinen kyseisen parin kohdalla ja heillekkin joilla ikäerot toimii. Vaikkei itselläni toiminutkaan niin olen iloinen, että ovat löytäneet toisistaan samanlaisen sielun kumppanin. Ainakin ohjelma välitti leppoisan kuvan heistä. Ja molempia arvostan ammatillisellakin tasolla. "Lapsekkuudella", aitoudella ja huumorillakin selviää pitkälle.
Oliks joku tikku vielä vai jätetäänkö tähän?
Todella miellyttävä ja tasapainoisen tuntuinen pariskunta. Vakka on kantensa löytänyt. Kaikkea hyvää heille!
Justnäin kirjoitti:
Enpä lainkaan ihmettele ,että Meeriä on kiusattu koulussa. Pienellä paikkakunnalla ,kun tunnetaan ihmisten taustat,eikä tyttäressä ole kyllä vähääkään äitinsä ja isänsä näköä,,ovat ihan tavallisen näköisiä värittömiä tallaajia.
Meeri on aivan luonteellaan aiheuttanut nämä kiusaamiset, luullut olevansa muita ylempänä,mihin ei ole mitään syytä. Huvittavaa. Joka itsensä ylentää ,hänet alennetaan jne.
Juurihan itsekin totesit että Meeri ei näytä yhtään vanhemmiltaan, mutta samaan hengenvetoon toteat että kiusaamisen syy olikin hänen luonne.
Meerihän kertoi että häntä kiusattiin juurikin ulkonäön takia. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
Ihme mustamaalaamista ja olettamista että Meeri olisi ollut muka ylimielinen. Kiusaaminen ei koskaan ole oikein ja siihen tulee puuttua.
Vai ärsyttääkö sinua kuitenkin se että rasismikorttia ei saisi käyttää,
Jos olisi kertonut että kiusattiin muista syistä, niin yhtäkkiä olisitkin ymmärtäväisempi.
Maria ja Meeri voisivat päästä jo vahakabinettiin. Kilpaillaan kummalla on enemmän "laastia" naamassa. Lämpimässä ilmanalassa tuollainen taikinainen maskeeraus ei sovi sitten yhtään. Veitola ei myöskään ole mikään järjen jättiläinen, mikä on tullut jo moneen kertaan todetuksi.
Minäpä kerron: hänessä on romaniverta.
Ihana taiteilijapari! Tosi karismaattinen. Meeri on ihana ja sanon näin naisena. :)
Toi roskapussin vieminenhän oli pelkkää vitsailua, ei kai kukaan ottanut sitä tosissaan, että Meeri ois käskenyt 😀
Ihan kiva jakso ja upeat maisemat!