Maria Veitola yökylässä: Sami Yaffa & Meeri Koutaniemi
Kommentit (503)
En oikein tiedä, tykkäänkö tosta Meeristä vai en... Jotenkin epäaidon oloinen. Mutta ulkonäkö ja tyyli on kyllä upeat, niitä ihailen. Sami vaikuttaa kivalta ja rennolta tyypiltä.
Mikä rauha laskeutunut tohon naiseen. Upeaa katsottavaa. Ihanat maisemat parvekkeelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meeri Koutaniemi oli lapsena kyllä niin erilainen kuin nyt. Muistan sellasen vilkkaan hassun höpöttäjän, joka rakasti esillä olemista ja oli sellanen pikkupomottaja. Muistan myös että se suuttui usein näyttävästi asioista ja oli dramaqueen.
Kivalta tyypiltä vaikuttaa
T. Samassa koulussa ollut
Kiusasitteko te sitä? Nyt puhuu siitä.
En muista kiusaamisesta mitään. Tuli täysin yllätyksenä. Muistelen häntä kyllä suosittuna tyttönä rikkaasta perheestä. Ihan oli kaikessa keskeisesti mukana, oppilaskunnissa ja näytelmissä jne. Mutta sitä en ihmettele jos on joku poika ulkonäöstä huudellut. Kuusamossa sai kyllä kaikki kuulla vittuilua. (nim. Läski). Ikävä kuulla jos on kiusattu.
Sam yaffa .. en oikein tiedä. Vanha käpy.
Ihanan romattista tulaa parvekkeella! Ihanat vaatteet, tyyli ja ruoka!!
Vierailija kirjoitti:
Meeri Koutaniemi oli lapsena kyllä niin erilainen kuin nyt. Muistan sellasen vilkkaan hassun höpöttäjän, joka rakasti esillä olemista ja oli sellanen pikkupomottaja. Muistan myös että se suuttui usein näyttävästi asioista ja oli dramaqueen.
Kivalta tyypiltä vaikuttaa
T. Samassa koulussa ollut
Joo, toivottavasti itse kukin on vähän muuttunut ala-asteen jälkeen 😄
Ärsyttävän kaunis, ihana ja lahjakas tuo Meeri. Oon jotenkin tosi kade sille :D
Musta vähän tuntuu, että Michael ja Sami tasapainottaa toisiaan toistensa vastakohtina.
Ainakin olen ymmärtänyt, että ovat vielä hyviä ystäviä :D
Nyt voin rehellisesti myöntää olevani kade...kaunis nainen, upea kroppa ja tyyli. Ihana asunto.
Vierailija kirjoitti:
Ohoh. Kerrankin elämässäni näen naisen jolla on jotain omaa. Tämä nainen kantaa oman työnsä ja nimensä. Harva nainen kykenee olemaan luova ja itsenäinen. Naiset ovat sellaisia raukkoja kaikkialla maailmassa. Meeri Koutaniemi on karismaattinen, omanlaisensa ja hänellä on identiteetti sekä oma työ jonka teokset elävät hänen omalla nimellään. Harva nainen kykenee samaan.
uliuli
Vierailija kirjoitti:
Ihana Frida Kahlo tyyli kyllä :D
Huomaa että ripaus tummaa verta hänessä<3
Etnisen suomalaisen näkönen.
Tässä jaksossa Mariakaan ei pääse ärsyttämään yhtään. :D
Mäkin haluan joskus kokea tommosen rauhan itteni kanssa kuin Meeri.
On kyllä upea nainen. Rohkea oman tiensä kulkija. Meerin valokuvat on todella puhuttelevia.
Ihailtava pari. Omanlaisiaan, ei mitään helvetin typerää esittämistä. Välittyy oikeen semmonen aitous ja miten sopii toisilleen.
Vaihtaako toi Meeri joka kohtaukseen eri vaatteet?
Pakko kyllä myös kehua Samia, ikäisekseen kyllä nuorekas. Ryppyjäkään ei kamalasti. Ja kun on rokkarin elämääkin elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaako toi Meeri joka kohtaukseen eri vaatteet?
Mä vähän veikkaan että Maria on ollut tuolla pidempään kuin yhden yön.
Noi on semmoisia tyyppejä joiden kanssa voisin hyvin tulla toimeen, mutta ehkä turhan pitkäpiimäistä televisioviihdettä. Itse tosin olen juuri tuommoinen pohdiskelija, eli ihan kehuna totean.