Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveysneuvonta puhelinpalvelu, ei vastaa, olen jonottanut tänään 3 kertaa yli puoli tuntia

Vierailija
01.03.2018 |

Tiedättekö Terveyspalvelut -puhelinpalvelun. Olisi todella tärkeää kysyttävää lapsen sairaudesta, mutta hoitajat siellä ei vastaa. Olen tänään kolmesti jonottanut yli puoli tuntia, parhaimmillaan 50 min ja ei vastaa. Juoko hoitajat siellä kahvia ja jonotuttavat ihmisiä tahallaan, kun eivät viitsi vastata? Ei ole kaupallinen ja tulosta tekevä palvelu, niin eivät viitsi tehdä töitään?

Lisäksi aiemmin, kun olen päässyt läpi, palvelu on ollut hyvin töykeää ja "neuvova" hoitaja tyly ja ivallisen oloinen.

Tämä kertoo paljon julkisen terveydenhuollon tilasta. Meidän verorahoilla ne siellä työskentelee, joten ystävällistä palvelua pitäisi saada kohtuullisella jonotusajalla.

Odotusmusiikki pätkii usein, mikä ainakin oman työpaikkani puhelinpalvelussa tarkoittaa, että puhelu kiertää pihelimesta toiseen, kun siihen ei vastata.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan satu tietämään Terveysneuvonnan jonotus-kappaleen nimeä? On jotenkin tosi kiva ja aina tuntuu että vastaavat liian pian kun sitä kuuntelee 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisiko olla että muutama muukin ihminen soittaa sinne ja heille pitää myös vastata. Lisäksi aina kun lopetat puhelun menet jonon hännille .