Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiyspakkauksessa (-05) hajustettu vauva-voide?!

18.04.2006 |

Olenko ainoa joka ei oikein syty ajatuksesta että pitäisi herkkää vauva-ihoa voidella hajustetulla voiteella? Miksi se ei voi olla hajustettu kuten esim. -04 pakkauksessa?

No, ei vauvalle voidetta välttämättä edes tarvi mutta jos tarvisi niin en kyllä tuota hajustettua laittaisi..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä natusan baby soflotion lightcare-emulsiota mikä oli viime vuoden pakkauksessa???

itse olen käyttänyt sitä nyt raskaana ollessani oman vartalon rasvaamiseen, aivan taivaallista.. ;)

siitä käyttäisinkö vauvalle, niin voisin kokeilla, mutta jos se aiheuttaisi jotain ihottumaa, punotusta yms. tottakai lopettaisin.. en välttämättä ihan ekana kokeilisi kyllä tota, vaan jotain hajustamatonta ja sitten myöhemmin ehkä tätä..

Vierailija
2/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pitänyt tuoksusta sillä se on aika voimakas. Laiton vajaa 2v. pojalleni joka myös nyrpisteli nenäänsä hiukan. Jää meillä käyttämättä.

2003 pakkauksessa (jonka sain 2004) oli hajustamaton LV:n perusvoide, olisin mieluumin ottanut sellaisen vaikka sekin tuoksui " ummehtuneelle" . Paras tietysti olisi joku apteekin voide esim. Aqualan mutta taitaisi tulla liian kalliiksi.

Mutta kai niitä on samaa hintaluokkaa hajustamattomiakin, miksi siis hajustettu? Kuitenkin joka oppaassa neuvotaan rasvaamaan vauvaa hajustamattomilla ja mielellään allergiatestatuilla voiteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mikä siinä Natusan voiteessa oikeen on,kun se laittaa aina oksettaan. Oli sitten raskaana tai ei. Mä en voi sitää sitä hajua! Pitää kait antaa se vaikka anopille lastenhoitoa varten. Mä sain nimittäin saman voiteen. Itse ajattelin rasvata pikkusta erisanin tuoksuttomalla rasvalla jos on tarvis.

Lilli81 33+6

Vierailija
4/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös aika ihmeissäni, miten vauvan voide voi olla niin voimakkaasti hajustettu, kun vähempikin riittäisi ja mielellään ilman hajustetta.

Jos kerran suositellaan muutenkin käytettävän hajustamattomia pesuaineita, niin sitten on voiteessa voimakas hajuste, voidetta monesti laitetaan jo vähän ärtyneelle iholle.

Ajattelin kans käyttää sen mahani voiteluun, no tulee se periaatteessa niinkin vauvan käyttöön....