"Häästressi" paljastaa miehelle selkeästi tuleeko avioiduttua idioottinaisen kanssa
...ei voi kuin ihmetellä näitä raivosta pää punaisena kimittäviä , omista hääjärjestelyistään hermonsa järjestävälle osapuolelle menettäviä (anteeksi) idiootteja.
Ihan mahdoton tehtävä aikuiselle naimisiin menevälle naiselle hallita hermonsa hääsuunnittelujen parissa?
Onnea vaan tuoreelle sulholle "temperamenttisesta" kahjosta, varmaan "pikkasen" hävettää joku jalkaa kiukusta polkeva kiljuva hyeena.
Ajatelkaa nyt vähän, naiset, jukolauta sentään!
Paskamaisuus ei ole puolusteltavissa koska ette ole kolmivuotiaita!
Hatun nosto fiksuille morsiamille. Teidän kanssa on kaikkien ilo asioida kun ette ole kuin seinähullut primadonnat vailla alkeellisiakaan käytöstapoja, vaan käyttäydytte kuin morsiamet jotka valmistautuvat YHDESSÄ työntekijöiden kanssa hääjuhlaanne. Sulhanen saa olla ylpeä fiksusta morsiamesta.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vinkkini edelleen on: älkää järjestäkö häitä. Täysin turha tilaisuus, jolla ei ole mitään tekemistä kahden ihmisen elämänmittaisen kumppanuuden kanssa. Ihme pelleilypäivä, oikeata teatteria rinsessakoltussa ja frakeissa. Jeessöör kun on fiiniä!
Maistraattiin mars!
Maistraatissa mekin mentiin naimisiin, mutta ei se mitenkään hääjuhlia estänyt...
Vierailija kirjoitti:
Poissaoleva ja välinpitämätön kihlattu häiden alla paljastaa naiselle, että marssi alttarille on niitä reissuja, joita myöhemmin kadut.
Näin kävi mulle. Tehtiin oikein excel taulukko etukäteen, mies kun halusi isot juhlat ja mulle olisi riittäneet pienet. Eipä kuitenkaan halunnut hoitaa omaa osuuttaan järjestelyistä, vaikka yhdessä katsottiin, mitä kumpikin hoitaa.
Kadun jo, naimisissa ollut alle vuoden. Olisi pitänyt siinä vielä edellisenä iltana perua, kun sulho ei viitsinyt vaivaitua sovitusti paikalle järjestelyitä hoitamaan. Tuli 5 tuntia myöhässä, eikä edes ilmoittanut mitään. Hommansa tekemättä, tietenkin. Purin hammasta ja valvoin yön ennen häitä raivoissani. Käyttäydyin, mutta ei olisi pitänyt, vaan olisi pitänyt perua häät syyllä: välinpitämätön sulho. Sama käytös on jatkunut häiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät häät on tärkeämmät, kuin kestävä avioliitto. Tottakai, koska ei ne kaverit ja suku sitä avioliittoa näe. Tärkeämpää on se miltä asiat näyttää, kuin mitä ne oikeasti on.
Silkkoa sisältä. .."ei me viittitty enää perua kun hääjärjestelytki oli jo loppusuoralla , kirkko varattu ja kutsut lähetetty ja stokkan lahjalistaki oli viivattu iha yli "
Sitä toivoo viimeiseen asti, että unelmat toteutuu ja se kumppani, jonka kanssa on menossa naimisiin, vastaa teoilla sanoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poissaoleva ja välinpitämätön kihlattu häiden alla paljastaa naiselle, että marssi alttarille on niitä reissuja, joita myöhemmin kadut.
Näin kävi mulle. Tehtiin oikein excel taulukko etukäteen, mies kun halusi isot juhlat ja mulle olisi riittäneet pienet. Eipä kuitenkaan halunnut hoitaa omaa osuuttaan järjestelyistä, vaikka yhdessä katsottiin, mitä kumpikin hoitaa.
Kadun jo, naimisissa ollut alle vuoden. Olisi pitänyt siinä vielä edellisenä iltana perua, kun sulho ei viitsinyt vaivaitua sovitusti paikalle järjestelyitä hoitamaan. Tuli 5 tuntia myöhässä, eikä edes ilmoittanut mitään. Hommansa tekemättä, tietenkin. Purin hammasta ja valvoin yön ennen häitä raivoissani. Käyttäydyin, mutta ei olisi pitänyt, vaan olisi pitänyt perua häät syyllä: välinpitämätön sulho. Sama käytös on jatkunut häiden jälkeen.
Hitto, olen helkkarin pahoillani puolestasi. Aiotko jatkaa liittoa tuon kanssa? Sovitut asiat pitää kyllä hoitaa niinkuin on luvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät häät on tärkeämmät, kuin kestävä avioliitto. Tottakai, koska ei ne kaverit ja suku sitä avioliittoa näe. Tärkeämpää on se miltä asiat näyttää, kuin mitä ne oikeasti on.
Silkkoa sisältä. .."ei me viittitty enää perua kun hääjärjestelytki oli jo loppusuoralla , kirkko varattu ja kutsut lähetetty ja stokkan lahjalistaki oli viivattu iha yli "
Sitä toivoo viimeiseen asti, että unelmat toteutuu ja se kumppani, jonka kanssa on menossa naimisiin, vastaa teoilla sanoihinsa.
Niin. Aika jäätävää sitten jos yllätyksiä tuleekin viittä vaille h-hetkeä.
Sitten laitetaan kaiken bridezillailun jälkeen hääpäivänä someen kuvia upeiden, hehkuttavien kommenttien kanssa ja teeskennellään kuinka upeaa olikaan!
Kiitetään mahtavia ihmisiä joille on muutamaa tuntia aiemmin vedetty kilareita ja mieskin haukuttu moneen kertaan. Kunhan on kulissit kunnossa niin ei muulla väliä. Been there. Terv. nimim. En halua enää koskaan olla kenenkään kaaso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset edes jaksaa vauhkota jostain noin turhanpäiväisestä asiasta kuin häät? Mihin aikuinen nainen enää tarvitsee "päivää prinsessana", etenkään jos muutama kuukausi sitten ennen (ja loppuikä sen jälkeen) ollaan pelkkä p*rkele kaikille läheisille?
hehhe, päivä prinsessana mutta loppuelämä itte perkeleenä?
Noinhan se näillä häävouhottajilla tuppaa menemään, käsitys rakkaudesta kun näillä on vähintään mielenkiintoinen.
Minäkin olen tällä hetkellä häitä järjestelevä morsian, enkä kyllä suurimman osan ajasta ymmärrä näitä bridezilloja. Ilmiö on kyllä valitettavasti olemassa, ja olisi tosiaan kiva tietää mistä se johtuu. Mutta pakko sanoa, että tässäkin asiassa on toinenkin puoli. Muilta morsiamilta kuulee sellaisia juttuja, että kohdalle sattuessaan hermot pettäisivät varmasti suurimmalta osalta ihmisistä stressin alla. Esim. juhlapaikkoihin tehdään tuplabuukkauksia, tai sinne hankitaan yhtäkkiä varoittamatta anniskeluoikeudet, vaikka juomat häitä varten olisi jo haettu Virosta. Varsinkin tiukan budjetin häissä tällaiset saattavat kerta heitolla kaataa kaikki suunnitelmat vaiheessa jossa ei oikein ehtisi (saati jaksaisi) enää aloittaa alusta. Kovin luonnehäiriöinen ei tarvitse olla, jos tuossa vaiheessa vähän huutaa ja polkee jalkaa, mutta samanlaisen bridezillan maineen nämäkin ihmiset varmaan valitettavasti saavat.
Niinno, miehet kai odottaa että kaikki järjestelyt järjestyy jotenkin niinku ittestään. Polttareissa voi vähän vielä irrrotella ja hullutella ennen kahleita. Koska pojathan ovat poikia.
Jos kaikki ei meekäään niinku ittestään (=morsio, anoppi, siskot, kaasot eivät pystykään järkkäämään kaikkea äänettämän sofistikoituneesti) niin sehän on sitte morsion vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkini edelleen on: älkää järjestäkö häitä. Täysin turha tilaisuus, jolla ei ole mitään tekemistä kahden ihmisen elämänmittaisen kumppanuuden kanssa. Ihme pelleilypäivä, oikeata teatteria rinsessakoltussa ja frakeissa. Jeessöör kun on fiiniä!
Maistraattiin mars!
Maistraatissa mekin mentiin naimisiin, mutta ei se mitenkään hääjuhlia estänyt...
Jos joskus avioituminen on ajankohtainen , niin ilmanmuuta maistraatti ja kivat bileet hauskalla porukalla sen jälkeen.
Ja kaasoksi...ei ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Maistraattiin mars!
Parhaimmait hääjuhlat missä ollaan oltu on just maistraattihäät !!!!
Häitä järkätessä mulle se avartavin kokemus oli, kun tajusin täydellistä kaitaliinaa metsästäessäni että kukaan muu kuin minä ei seuraavana päivänä edes muista millaiset liinat pöydillä oli... Se pienikin stressinpoikanen hävisi sillä samalla sekunnilla. Jos se mitä minä olen päässäni suunnitellut jääkin syystä x, y tai z toteutumatta, ei sen puuttumista mun lisäkseni tiedä kukaan muu. Juhlapäivän annoin mennä omalla painollaan ja hyvät kemut oli :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti morsiamelle lista syistä "tenperamenttisesti" räjähdellä :
-häämeikki päin persettä
-hääkampaus päin persettä
-polttarit oli pskat
-hääpaikka on pska
-istumajärjestys
-tarjottavat
-koristelu
-hääpuku (oma ja sulhasen)
-vieraslista (ketä kutsutaan)
-häätanssi (laulu/koreografia)
-pska-pappi ja papin pska puhe
-pska kirkko
-pska hääauto
-pska kirkonkukkakoristelu
Onnea sulhaselle!!
Miksi valita paskat tarjottavat / pappi / Koristelut? :o
Katos kun hankalalle ihmiselle aluksi kaikki on ihan ookoo ja fine. Sitten hetkenpäästä ei olekaan yhtään mikään -- ja tilanne silleen hauskasti elää tällä tyylillä despootin mielialavaihteluin koko aika.
Muiden osa on sitten sopeutua ja ahdistua, mistä despootti ei välitä vähääkään koska "nää on hei mun häät ja mä haluun et kaikki menee niin kuin mä haluun".
En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että hääjärjestelyjen takia piinataan jopa vuoden ajan lähipiiriä ja kiukutellaan kaikille. Pistää vaan aloituksessa silmään, että sulhasella ei ilmeisesti ole hääjärjestelyissä muuta roolia kuin olla ylpeä fiksusta morsiamesta, joka hoitaa jäsjestelyt yhdessä työntekijöiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Häitä järkätessä mulle se avartavin kokemus oli, kun tajusin täydellistä kaitaliinaa metsästäessäni että kukaan muu kuin minä ei seuraavana päivänä edes muista millaiset liinat pöydillä oli... Se pienikin stressinpoikanen hävisi sillä samalla sekunnilla. Jos se mitä minä olen päässäni suunnitellut jääkin syystä x, y tai z toteutumatta, ei sen puuttumista mun lisäkseni tiedä kukaan muu. Juhlapäivän annoin mennä omalla painollaan ja hyvät kemut oli :)
Oot niin oikeassa.
Ihmiset tekee sen juhlan. Parin keskinäinen rakkaus lämmittää ilmapiirin, viis kaitaliinojen kuvioista.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että hääjärjestelyjen takia piinataan jopa vuoden ajan lähipiiriä ja kiukutellaan kaikille. Pistää vaan aloituksessa silmään, että sulhasella ei ilmeisesti ole hääjärjestelyissä muuta roolia kuin olla ylpeä fiksusta morsiamesta, joka hoitaa jäsjestelyt yhdessä työntekijöiden kanssa?
Ai tarkalleen missä kohtaa aloituksessa noin luki?
Kyllä jotkut morsmaikut ulkoistaa sen sulhon ja haluaa suunnitella omannäköisensä häät, sulho sitten toimii lompakkona. Useimmat sulhot kyllä osallistuu hääjuhliensa suunnitteluun ja yhdessä morsmaikun kanssa touhuavat. Jotkut sulhot jopa suunnittelevat koko juhlan alusta loppuun ja morsmaikku saa vaan relata ja nauttia fiiliksestä. Joka junaan löytyy populaa, nuo raivottaret on niitä omituisia tapauksia joille hääjuhlakin on suoritus .
Kyllä niinkin on käynyt että hääjuhla mennyt syystä tai toisesta totaali pepulleen (joku aloittanut villinlännen tyyliin saluunatappelun sukujen kesken, ym vastaavaa) ja siitä huolimatta parin yhteinen sävel on jatkunut vahvistuen oikein hienoksi liitoksi. Hääjuhla ei välttämäti paljon kerro parin tulevaisuudesta, barbihäät voivat olla pelkkää patsastelua ja eropaperit jo seuraavalla viikolla vetämässä.
Jokainen haluaa toki hääjuhlansa olevan ikimuistoinen, mutta luonnollisesti oikeista syistä.
Onhan joku kuulemma hääjuhlassa synnyttänytkin kesken morsiamen ryöstö-numeroa. Morsian sitten ryöstettiin synnytyslaitokselle samalaa reissulla?
Kuitenkin se ilmiö, että pää punaisena huudetaan esimerkiksi loppuunpalaneille kaasoille, on vastenmielistä - eikä missään nimessä hyväksyttävää selittää häästressillä. Paha mielihän siitä auttajille jää vaikka kuinka maireana sitten jälkeenpäin kiiteltäisiin kivojen juhlien järjestelyistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle se avartava kokemus oli sukulaisen häät muutama kuukausi ennen omia. Kyttäsin tietysti uteliaana koristeluja ja muuta. Ja oivalsin, että ketään ei kiinnosta ne viisi erilaista teemaväristä elementtiä sisältävät hääkarkkirasiat tai teemaväriset pöytäliinat tai nimikoiduilla serveteillä päällystetyt tuikkukupit tai juuri tietyn väriset kukka-asetelmat tai silkkinauharusetit samppanjalasien jalassa. Sukulaishäiden jälkeen heitin kaikki koeaskartelut roskiin, tulostin ruokalistat ja ohjelman suoraan teemaväriselle paperille (ne kun oli jo valmiiksi hankittuna) ja lahjoitin askartelutarvikkeet kavereiden lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tarkalleen missä kohtaa aloituksessa noin luki?
Kyllä jotkut morsmaikut ulkoistaa sen sulhon ja haluaa suunnitella omannäköisensä häät, sulho sitten toimii lompakkona. Useimmat sulhot kyllä osallistuu hääjuhliensa suunnitteluun ja yhdessä morsmaikun kanssa touhuavat. Jotkut sulhot jopa suunnittelevat koko juhlan alusta loppuun ja morsmaikku saa vaan relata ja nauttia fiiliksestä. Joka junaan löytyy populaa, nuo raivottaret on niitä omituisia tapauksia joille hääjuhlakin on suoritus .
Tarkalleen ottaen aloituksessa oli kaksi mainintaa sulhasesta. Ensin onniteltiin temperamenttisesta kahjosta, toisena sitten oli tuo että sulhanen voi olla ylpeä fiksusta morsiamesta, joka käyttäydytte kuin morsiamet jotka valmistautuvat YHDESSÄ työntekijöiden kanssa hääjuhlaanne.
Miksi valita paskat tarjottavat / pappi / Koristelut? :o