Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoni on liikaa töissä

Vierailija
01.03.2018 |

Kiva kiva kun joudun hoitamaan arjen yksinäni. En osannut odottaa tällaista kun lapsia tein.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha kuitenkin kelpaa?

Vierailija
2/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö mies töihin vasta lapsen syntymän jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, paljonko hän on töissä ja paljonko menee työmatkoihin vaikkapa kuukaudessa?

Vierailija
4/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä josko hän jäisi vaikka työttömäksi.

Vierailija
5/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee illalla kotiin kun lapset jo uinuvat. Viikonloppuna on sitten rättipoikki. Raha ei merkkaa tässä mitään.

Vierailija
6/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Oli todella raskasta pienten lasten kanssa, kun mies pakeni töihin ja teki pitkää päivää. Raha ei todellakaan ollut ainoa syy, vaan varmasti töissä oli kivempaa kuin kotona, olin nimittäin aivan loppu.

Hieman on katkeruutta jäänyt, olisin toivonut omalta puolisolta enemmän tukea ja apua silloin kun sitä eniten olisin tarvinnut koko elämässäni.

Tuossa tilanteessa ärsyttävintä ikinä on kuunnella noita ”raha kyllä kelpaa” -kommentteja (mitä tässäkin ketjussa on), kun siinä tilanteessa raha kiinnostaa vähiten.

Vierailija
7/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee illalla kotiin kun lapset jo uinuvat. Viikonloppuna on sitten rättipoikki. Raha ei merkkaa tässä mitään.

Kyllä se raha merkkaa kuule silloin kun sitä ei ole. Tulee muut ongelmat kato sitten eteen.

Vierailija
8/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you. Oli todella raskasta pienten lasten kanssa, kun mies pakeni töihin ja teki pitkää päivää. Raha ei todellakaan ollut ainoa syy, vaan varmasti töissä oli kivempaa kuin kotona, olin nimittäin aivan loppu.

Hieman on katkeruutta jäänyt, olisin toivonut omalta puolisolta enemmän tukea ja apua silloin kun sitä eniten olisin tarvinnut koko elämässäni.

Tuossa tilanteessa ärsyttävintä ikinä on kuunnella noita ”raha kyllä kelpaa” -kommentteja (mitä tässäkin ketjussa on), kun siinä tilanteessa raha kiinnostaa vähiten.

Miten musta tuntuu että sä oot sellanen joka puhuu tankero englantia.

9/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on paljon töissä mutta palkka sen mukainen. Hyväpalkkaisen miehen vaimona on itseasiassa ihan kivaa.

Vierailija
10/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mita rakastan kirjoitti:

Mies on paljon töissä mutta palkka sen mukainen. Hyväpalkkaisen miehen vaimona on itseasiassa ihan kivaa.

Ei ole. Minä päätin erota hyväpalkkaisesta ja varakkaasta miehestä. Olin kotona aina yksin, ja mies oli tyytyväinen kun ruoka oli vain valmiina odottamassa hänen tullessaan töistä. Seksiäkään ei ollut hurjemmin miehen stressin takia. Nyt asun yksin ja olen paljon onnellisempi. Seksiäkin saan vakipanosuhteesta. 

Vierailija
11/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mita rakastan kirjoitti:

Raha helpottaa elämää. Se ei helpota että joutuu yksin pyörittään arkea. **tuttaa se ettei mulla ole mahdollisuutta työskennellä miten huvittaa.

Vierailija
12/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän