Olin pään magneettikuvauksessa, nyt he haluavat ottaa uudet kuvat varjoaineen kanssa.
Tarvitsevat kuulemma laajemman tutkimuksen varjoaineen avulla. Onko tämä ihan normaalia vai täytyykö jo varautua, ettei kaikki ole ok? Mua ahdistaa nyt tosi paljon.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, miten kävi?
Eikai se nyt vielä tiedä ku ne kuvat menee ensin lääkärille ja lääkäri ne sitten jossakin vaiheessa tutkii ja senkin tekee kiireellisyyden mukaan, jotta tuskin vielä tänään saa tietää mitää
Ehkä tässä oli ideana se, että ap on varmaan kuullut, että miksi uudet kuvat halutaan ottaa.
Hei kaikki, ap täällä :) lupasin päivittää tänne kun mun tilanne selviää. Kävin tänään kaksi kertaa pään magneettikuvauksessa ja multa löytyi veritulppa. Nyt olen sairaalassa ja aloitetaan liuotinhoidot. Vähän ahdistaa kun en ole ennen ollut sairaalassa yötä. Mutta olen tyytyväinen, että tämä huomattiin ajoissa!
Lisään, että huh miten huojentunut olen ettei kyseessä ollut kasvain. Kiitos kaikille tsemppauksesta!
Sä selviät ja tuut kuntoon. Tsemppiä Ap!
Mun mies tekee noita liuotushoitoja,siis töissä. niissä on kuulemma tosi hyvät mahdollisuudet, että kaikki menee nappiin. Kyllä sunkin kohdalla varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tekee noita liuotushoitoja,siis töissä. niissä on kuulemma tosi hyvät mahdollisuudet, että kaikki menee nappiin. Kyllä sunkin kohdalla varmasti!
Liuotushoito voidaan aloittaa kun oireiden alusta on kulunut max 4.5 h
Pärjäät kyllä ja hoitoon pääsy on hyvä asia
Mulla vuosi sitten sama juttu. Asia hoidettiin ja huippu-urheilu jatkuu. Tsemppiä ap👍
No niin, hyvä että oireille löytyi järjellinen syy ja tsemppiä paranemiseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liuotushoito voidaan aloittaa kun oireiden alusta on kulunut max 4.5 h
Siis tarkoitatko ettei veritulppaa voida välttämättä saada pois enää?
En tiennyt, että veritulppa oireilee kovana, pitkittyneenä päänsärkynä. Ilmeisesti on kehitelty jotain uudenlaisia liuotushoitoja, kun tällaista viikkoja oireillutta vaivaa hoidetaan sellaisilla? Tsemppiä ap:lle, kaikki menee varmasti hyvin! <3
Kyl mä sain ainakin saman päivän aikana tulokset. Ap on varmaan saanut huonoja uutisia. Sellaisina hetkinä ei kiinnosta tänne av:lle tulla.