Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin pään magneettikuvauksessa, nyt he haluavat ottaa uudet kuvat varjoaineen kanssa.

Vierailija
01.03.2018 |

Tarvitsevat kuulemma laajemman tutkimuksen varjoaineen avulla. Onko tämä ihan normaalia vai täytyykö jo varautua, ettei kaikki ole ok? Mua ahdistaa nyt tosi paljon.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten kävi?

Eikai se nyt vielä tiedä ku ne kuvat menee ensin lääkärille ja lääkäri ne sitten jossakin vaiheessa tutkii ja senkin tekee kiireellisyyden mukaan, jotta  tuskin vielä tänään saa tietää mitää

Kyl mä sain ainakin saman päivän aikana tulokset. Ap on varmaan saanut huonoja uutisia. Sellaisina hetkinä ei kiinnosta tänne av:lle tulla.

Vierailija
42/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten kävi?

Eikai se nyt vielä tiedä ku ne kuvat menee ensin lääkärille ja lääkäri ne sitten jossakin vaiheessa tutkii ja senkin tekee kiireellisyyden mukaan, jotta  tuskin vielä tänään saa tietää mitää

Ehkä tässä oli ideana se, että ap on varmaan kuullut, että miksi uudet kuvat halutaan ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki, ap täällä :) lupasin päivittää tänne kun mun tilanne selviää. Kävin tänään kaksi kertaa pään magneettikuvauksessa ja multa löytyi veritulppa. Nyt olen sairaalassa ja aloitetaan liuotinhoidot. Vähän ahdistaa kun en ole ennen ollut sairaalassa yötä. Mutta olen tyytyväinen, että tämä huomattiin ajoissa!

Vierailija
44/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään, että huh miten huojentunut olen ettei kyseessä ollut kasvain. Kiitos kaikille tsemppauksesta!

Vierailija
45/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä selviät ja tuut kuntoon. Tsemppiä Ap!

Vierailija
46/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parane pian ap!

Vierailija
47/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee noita liuotushoitoja,siis töissä. niissä on kuulemma tosi hyvät mahdollisuudet, että kaikki menee nappiin. Kyllä sunkin kohdalla varmasti!

Vierailija
48/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parane pian <3

Vierailija
49/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tekee noita liuotushoitoja,siis töissä. niissä on kuulemma tosi hyvät mahdollisuudet, että kaikki menee nappiin. Kyllä sunkin kohdalla varmasti!

Liuotushoito voidaan aloittaa kun oireiden alusta on kulunut max 4.5 h

Vierailija
50/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät kyllä ja hoitoon pääsy on hyvä asia

Vierailija
51/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuosi sitten sama juttu. Asia hoidettiin ja huippu-urheilu jatkuu. Tsemppiä ap👍

Vierailija
52/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, hyvä että oireille löytyi järjellinen syy ja tsemppiä paranemiseen!

Vierailija
53/54 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liuotushoito voidaan aloittaa kun oireiden alusta on kulunut max 4.5 h

Siis tarkoitatko ettei veritulppaa voida välttämättä saada pois enää?

Vierailija
54/54 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että veritulppa oireilee kovana, pitkittyneenä päänsärkynä. Ilmeisesti on kehitelty jotain uudenlaisia liuotushoitoja, kun tällaista viikkoja oireillutta vaivaa hoidetaan sellaisilla? Tsemppiä ap:lle, kaikki menee varmasti hyvin! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan