Alistuva vaimo
Onkohan muilla samankaltaisia kokemuksia naisten ajoittaisesta halusta alistua.
Meillä vaimo saa aivan tolkuttomat kiksit jos joskus innostumme hieman normaalia rajumpaan menoon jossa sidoan hänen kätensä seläntaakse, pakotan eteen polvilleen ottamaan suihin ja piiskaan raipalla. Tämän jälkeen hidas pano niin vaimon vikisee ja huokailee pitkään.
Onkohan tämä ilmiö muille tuttu vai onko meillä vain erityisiä mieltymyksiä
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Parasta on kyllä kun takaapäin naidessa aina välillä läpsii kämmenellä persauksille tekee ainakin miehelle hyvää
No eikä tee! Perse rupee punottaa ja kämmenissä kihelmöi pallien sijaan, jos siinä rupee läpsimään. Ei sovi omaan silmään se punotus.
Kuulostaa varmasti tutulta mun miehelle. ;)
N30
Minä haaveilen, että saisin olla joskus alistuvassa roolissa. Piiskaa meillä ei ole. Käsiraudat löytyy yöpöydän laatikossa, mies ei ole koskaan niitä käyttänyt.
Tiedän, että mieheni ei halua satuttaa minua, mutta alistuvaa roolua haluaisin kokeilla joskus. Mietin sitä, miten saan miehelleni kerrottua, että kiihotun jo ajatuksesta, että käteni ovat sidotut.
Onnen tyttö kirjoitti:
Minä haaveilen, että saisin olla joskus alistuvassa roolissa. Piiskaa meillä ei ole. Käsiraudat löytyy yöpöydän laatikossa, mies ei ole koskaan niitä käyttänyt.
Tiedän, että mieheni ei halua satuttaa minua, mutta alistuvaa roolua haluaisin kokeilla joskus. Mietin sitä, miten saan miehelleni kerrottua, että kiihotun jo ajatuksesta, että käteni ovat sidotut.
Kerrot tuon sun miehelle. Jos innostuu niin innostuu. Ketään ei toki voi painostaa, mutta voi olla ettei miehesi itse uskalla ehdottaa. :)
... tai laittaudut super kauniiksi ja seksikkääksi. Sidot itsesi sänkyyn ja kun mies tulee huoneeseen niin flirttaillen sanot sille, että oot tässä nyt ihan avuttomassa tilassa.. ;)
Eipä se ole miehellekkään aivan helppoa ehdottaa ensi kertaa piiskan antamista. Itse aloitin hiljakseen kämmenellä läpsimään ja siitä edettiin nykyiseen piiskan käyttöön. Ei sitä aina ole mutta joskus kuitenkin, on sekin tapahtunut että vaimon on tuonut piiskan ja sanonut olevansa sen verran lutkamaisella tuulella että kaipaa hieman kurin palautusta
Suora toiminta on joskus paikallaan. Riittävän pienet vaatteet päälle käsiraudat käsiin ja polvilleen odottamaan että saa antaa kunnon suihinoton, johan on kumma jos ei innostu
Olisipa tuollainen vaimo joka haluaa tulla sidotuksi ja otetuksi. Olisi mukava nykypäivän tasapäistämisen vastapainoksi kiihottavaa tuntea itsensä taas mieheksi joka ottaa naisensa halutessaan vaikka sitomalla sänkyyn kiinni.
Vinkkinä: perus lelukäsirautojen (jotka menee helposti rikki) tilalla kannattaa kokeilla pitkää bondagenarua. Sillä voi sitten tehdä sopivan mytyn tai sitoa kädet, jalat, vyötärön jne. Mitä nyt tykkää. .. Toimii. ;)
N30
Tässähän vallan innostuu, taitaapa vaimo löytää itsensä viikonlopun aikana avuttomana sidottuna sänkyyn, eikä muuta voi kun alistua. Onkos muilla suunnitelmia tai toiveita
Naiseni nauttii alistumisesta ja itse nautin dominoimisesta. Seksi ei aina ole meillä valtarooleilla "pelaamista", mutta ohjat ovat silti pitkälti omissa käsissäni. Kokemukseni mukaan naisten halu alistua on hyvin yleistä. Rajat sen suhteen, kuinka pitkälle halutaan mennä, ovat tietenkin henkilökohtaisia. Ja olennaista tietenkin on, että olo on turvallinen ja kiinnostus näitä asioita kohtaan on osattu herätellä oikein.
Rouvalleni lupailin ensi viikolle "24h täyshoidon".... ;) lomaviikko nimittäin edessä, eikä lapset kotona... synttäritkin hänellä on ja lahjapakkauksessa mm. pakkopaita (nahkaa), kaulapanta (nahkaa), ja suukapula (nahkaa suupallolla) - monen muun välineen jatkoksi... sexyjä mekkojakin hänelle tilasin pari ja enää tarttis rakentaa sidontapuu mallia "X"... :D
Parasta on kyllä kun takaapäin naidessa aina välillä läpsii kämmenellä persauksille tekee ainakin miehelle hyvää