Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla puolisonsa menettäneitä?

Vierailija
01.03.2018 |

Riipivä ikävä ja tyhjyys. Millään tekemisellä ei ole enää mitään merkitystä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. En osaa edes kuvitella, miltä sinusta tuntuu.

Vierailija
2/7 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menettänyt, mutta se on pahin pelkoni maailmassa. Lapsia ei ole. Otan osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän ja vaikean sairauden aikana oli suru ja huoli läsnä koko ajan. Kannoin kaikesta vastuun.

Nyt hän on poissa, ja kaikki tuntuu niin merkityksettömältä.

Ap.

Vierailija
4/7 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti vaimo tumman pojan matkaan. Sama tunne..

Vierailija
5/7 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! ❤

Oma isäni jäi yllättäen leskeksi, kun äitimme kuoli aivoverenvuotoon. Jäi yksin lasten kanssa, minä 2v ja sisko 8. Paljon aiheesta ei keskustella meidän perheessä, mutta isä toisinaan puhuu. Rankkaa oli ja äidin kuoleman jälkeen pitkään elämä oli yhtä sumua. apua saatiin onneksi mummolta ja äidin siskolta. Naapurit tulivat leikittämään meitä lapsia ja toivat meille ruokaa, koska isän voimat ei siihen riittänyt. Mutta siitä voi selvitä! Ikävä ei katoa koskaan, mutta pikkuhiljaa vuosien saatossa se ei enää ole joka päivä mielessä ensimmäisenä. Paljon voimia sinulle!

Vierailija
6/7 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! ❤

Oma isäni jäi yllättäen leskeksi, kun äitimme kuoli aivoverenvuotoon. Jäi yksin lasten kanssa, minä 2v ja sisko 8. Paljon aiheesta ei keskustella meidän perheessä, mutta isä toisinaan puhuu. Rankkaa oli ja äidin kuoleman jälkeen pitkään elämä oli yhtä sumua. apua saatiin onneksi mummolta ja äidin siskolta. Naapurit tulivat leikittämään meitä lapsia ja toivat meille ruokaa, koska isän voimat ei siihen riittänyt. Mutta siitä voi selvitä! Ikävä ei katoa koskaan, mutta pikkuhiljaa vuosien saatossa se ei enää ole joka päivä mielessä ensimmäisenä. Paljon voimia sinulle!

Kiitos sanoistasi.

ap

Vierailija
7/7 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menetin mieheni 10kk sitten äkillisesti. Menetykseen ei pystynyt varautumaan. Masennuin vaikeasti ja lisäksi 20v piilossa ollut paniikkihäiriö aktivoitui. Vain lapset pitää kiinni tässä elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme