Pitkät hiukset takkuunutuvat niskasta, suositelkaa aineita
Sekä itsellä että tytöllä 7v menee tosi helposti hiukset takkuun niskasta. Meillä molemmilla on aika ohut ja lasimainen hius.
Olisiko kenelläkään suositella hyviä hiustenhoitoaineita (shamppoo, hoitoaine, muut tuotteet) takkutukan kesyttämiseen?
Tytölle olen kokeillut niiskuneidin hiusselvittäjää, mutta ei oikein toimi. Itse olen vaihdellut eri shampoita ja hoitoaineita, mutta en ole löytänyt toimivia tuotteita.
Kommentit (4)
Minulla menee myös päivällä takkuun :(
Hiusten selvityssuihke on käytännössä tislattu vettä, johon on sekoitettu hoitoainetta. Halvimmalla pääsee kun ostaa spraypullon, huoltoasemalta kanisterit tislattua vettä ja sekoittaa 2 teelusikallista hiustenhoitoainetta desiin tislattua vettä. Sitä suihkimalla takutkin selviävät.
Kuinka usein peset? Minä tässä muistelin että minulla oli aina takussa hiukset joskus lapsena ja yhtäkkiä ryhdyin miettimään miksi minulla ei enää näin aikuisena ole takkuisia hiuksia. Ja tosiaan en enää pese hiuksia joka päivä, joten oletan tuon auttaneen. Ja siis vaalea ohut lasimainen hiuslaatu täälläkin.
Hanki joko polyesterinen tai silkkinen tyynyliina. Se on puuvilla, joka hinkkaa hiukset takkuun kun liikuttelee päätä tyynyllä yöllä.