Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä niille, joiden mielestä naisten on niin helppo löytää miesseuraa netistä..

Vierailija
01.03.2018 |

https://aijaa.com/Xz45u8

Olen siis 38v., tuossa vähän otantaa yhteydenotoista.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Sait yhteydenottoja. Tavallinen mies ei saa yhtään yhteydenottoa naisilta. Hyvinhän sinulla menee. Mutta jos nyt palataan siihen seuranhakuusi. Millaisia aloituksia teit miehille ja mikä niistä toimi parhaiten?

Kenelle sinä vastaisit näistä yhteydenotoista?

Vierailija
22/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista että tässäkin miehet hyökkää naisia kohtaan eivätkä niitä jotka tuollaisia viestejä lähettävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

The_truth_is_in_here kirjoitti:

Yhteydenotot ovat siis saapuneet:

*Tunti sitten*

*7 päivää sitten*

*2kk sitten*

*2kk sitten"

Melko suuria välejä ajallisesti. Tästä voi päätellä että olet poiminut varmaan kymmenien, ellet satojen yhteydenottojen joukosta muutaman hörhön. Miksi et postaa samalla myös niitä muita (99%) normaaleja viestejä/profiileja?

Koska se osoittaisi, että suurin osa miehistä on ihan tavallisia. Aloittajalla ei olisi ketään jota haukkua ja tuntea olevansa suhteessa parempi ihminen. Näin hän voi avata hyeenalauman häkin ovet ja päästää rakkikoirat irti haukkumaan kuinka kelvottomia KAIKKI miehet on!

Vierailija
24/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista että tässäkin miehet hyökkää naisia kohtaan eivätkä niitä jotka tuollaisia viestejä lähettävät.

Miehet? Kaikki, jotka ei myötäile ajoittaa ja hauku miehiä on miehiä?

Vierailija
25/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Ei minun montaa tuollaista viestiä tarvinnut saada kun totesin ettei minun ole pakko sellaista sietää ja poistin profiilin. Saan seuraa muualtakin.

Siihen saattaa olla ihan tässä syy miksi miehet ei löydä neitästä mitään tai saa yhteydenottoja, ei siellä kukaan normaali nainen kauaa lue noita törkyjä vaan poistuu.

Vierailija
26/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tässä kuitenkin yritettään sanoa aloitajalle , että suppean otannan julkaiseminen ei  taida olla se koko totuus asiasta ja ettei se todista otsikon väittämään vääräksi.

Vierailija
27/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa ei ole vaikeaa löytää, mutta hyvää seuraa on.

Tietenkin on koska se mitä naiset pitää hyvänä seurana on max 10% miespopulaatiosta. Se on se porukka , jonka kanssa on kemiaa ja kipinöintiä. Ei se 10% porukka vain ehdi ihan jokaista av-mammaa viihdyttää.

Vierailija
28/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulle tuli tolta sivulta joku tietosuojavaroitus (kännykällä)?

Kiitos. Olin vielä kahden vaiheilla, avaanko linkin.

Vierailija
29/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Ei minun montaa tuollaista viestiä tarvinnut saada kun totesin ettei minun ole pakko sellaista sietää ja poistin profiilin. Saan seuraa muualtakin.

Siihen saattaa olla ihan tässä syy miksi miehet ei löydä neitästä mitään tai saa yhteydenottoja, ei siellä kukaan normaali nainen kauaa lue noita törkyjä vaan poistuu.

Eli tuomitset kaikki miehet parin otannnan perusteella ja nostatat omaa egoasi haukkumalla heitä.

Vierailija
30/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap. Jos tapaamme, voimme mennä vaikkapa leikkipuistoon kiipeilemään ja keinumaan. Kelpaako? Onko parempi kuin noiden nettideittailijoiden ehdotukset? Mutta mä en sitten etsi seuraa "tositarkoituksella" (eli "parisuhteeseen" tms) vaan mä etsin ihan vain väliaikaista leikkipuistoseuraa. Eli jos naimisiin haluat niin etsi joku muu kuin mut. Miltä kuulostaa, olisinko hyvää nettideittimateriaalia? Mies 31v.

Kiitos tarjouksesta, etsin kuitenkin seuraa vakavissani.:)

ap

Vierailija
31/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap. Jos tapaamme, voimme mennä vaikkapa leikkipuistoon kiipeilemään ja keinumaan. Kelpaako? Onko parempi kuin noiden nettideittailijoiden ehdotukset? Mutta mä en sitten etsi seuraa "tositarkoituksella" (eli "parisuhteeseen" tms) vaan mä etsin ihan vain väliaikaista leikkipuistoseuraa. Eli jos naimisiin haluat niin etsi joku muu kuin mut. Miltä kuulostaa, olisinko hyvää nettideittimateriaalia? Mies 31v.

Kunpa joku kertoisi ajatuksensa tästä tälläisestä.

Vierailija
32/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hoikka 30v ja pari viikkoa sitten rohkaistuin miesmetsälle.

Ainoa ehdokas oli 40v 165/95, kysyi ainoastaan että kiinnostaisikos seksisuhde. Mitään muuta ei kysynyt tai kertonut itsestään kuin nuo mitat. Joo mielummin tuijottelen yksin seiniä.

Vai että oikein pari VIIKKOA. Miehet joutuvat joskus roikkumaan niillä deittipalstoilla pari VUOTTA löytämättä mitään kummempaa.

Vierailija
33/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraa ei ole vaikeaa löytää, mutta hyvää seuraa on.

Tietenkin on koska se mitä naiset pitää hyvänä seurana on max 10% miespopulaatiosta. Se on se porukka , jonka kanssa on kemiaa ja kipinöintiä. Ei se 10% porukka vain ehdi ihan jokaista av-mammaa viihdyttää.

Kenen kanssa sinulla kipinöisi näistä apn esimerkeistä?

Kai sinulla nyt jonkun kanssa kipinöi vai oletko nirso?

Vierailija
34/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nettideittailussa on sama kuin av-palstalla ja ihan koko netissä. Ja sama kuin ihan koko yhteiskunnassa ja elämässä muutoinkin. Eli se että paljon tulee monenlaista sontaa jokapuolelta. Siitä sonnasta ei vain kannata välittää. Ignore. Keskity vain olennaiseen, keskity vain hyvään.

Vierailija
35/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tuomitset kaikki miehet parin otannnan perusteella ja nostatat omaa egoasi haukkumalla heitä.

Missä kohtaa haukuin kaikkia miehiä? Rauhoitu nyt vähän. Miksi ihmeessä kukaan olisi siellä netissä lukemassa tuollaista kun seuraa voi hakea muualtakin?

Vierailija
36/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty samaistumaan.

Itse miehenä käyttäydyn asiallisesti ja etsin parisuhdetta ja käyn paljon treffeillä enkä kelpaa.

Minä taas naisena käyttäydyn asiallisesti ja etsin parisuhdetta. Noin 90% miesten yhteydenotoista on tavalla tai toisella seksiehdotuksia.

Vierailija
37/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ehdokas oli 40v 165/95, kysyi ainoastaan että kiinnostaisikos seksisuhde. Mitään muuta ei kysynyt tai kertonut itsestään kuin nuo mitat. Joo mielummin tuijottelen yksin seiniä.

Vai että oikein pari VIIKKOA. Miehet joutuvat joskus roikkumaan niillä deittipalstoilla pari VUOTTA löytämättä mitään kummempaa.

Näin juuri.

Mä olen nyt ollut lähes koko vuoden tinderissä ja yrittänyt yrittämällä joka päivä saada mätsejä ja keskusteluja aikaiseksi ja treffejä eikä siltikään naiset osoita vastakaikua.

Vierailija
38/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nettideittailussa on sama kuin av-palstalla ja ihan koko netissä. Ja sama kuin ihan koko yhteiskunnassa ja elämässä muutoinkin. Eli se että paljon tulee monenlaista sontaa jokapuolelta. Siitä sonnasta ei vain kannata välittää. Ignore. Keskity vain olennaiseen, keskity vain hyvään.

Tämä on totta. Avaus on kirjoitettu vastineeksi sille, että "kun naisten on niin helppo löytää heti seuraa netistä, sen kun laittaa ilmoituksen vaan". On onneksi liikkeellä asiallisiakin miehiä. :)

ap

Vierailija
39/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri.

Mä olen nyt ollut lähes koko vuoden tinderissä ja yrittänyt yrittämällä joka päivä saada mätsejä ja keskusteluja aikaiseksi ja treffejä eikä siltikään naiset osoita vastakaikua.

Koska naiset eivät yleensä roiku noissa palveluissa kauaa. Eivät löydä mitä haluat ja kyllästyä noihin aloituksessa olleisiin viesteihin ja poistuvat.

Vierailija
40/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä naisten logiikkaa. Poimit 4 viestiä jotka mukamas todistavat sinun pointtisi. Kuinka monta viestiä sait yhteensä? 50, 100 vai 500? Oliko nuo 4 ne kaikista karmeimmat? Olettaisin niin. Jos sait yhteensä 400 viestiä, joista 4 oli karmeita, 40 surkeita, 140 ok ja loput hyviä niin mitä tulit itsellesi todistaneeksi ja mitä et?

Analysoi nyt vähän tätä, ap. Muuten jää lässynlää tasolle aloituksesi.