Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä niille, joiden mielestä naisten on niin helppo löytää miesseuraa netistä..

Vierailija
01.03.2018 |

https://aijaa.com/Xz45u8

Olen siis 38v., tuossa vähän otantaa yhteydenotoista.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Sait yhteydenottoja. Tavallinen mies ei saa yhtään yhteydenottoa naisilta. Hyvinhän sinulla menee. Mutta jos nyt palataan siihen seuranhakuusi. Millaisia aloituksia teit miehille ja mikä niistä toimi parhaiten?

Kenelle sinä vastaisit näistä yhteydenotoista?

Miksi noista pitäisi valita? Mikset itse tee aloitetta?

Mitä väliä minun tai kenekään muun aloitteella kun sinusta nuo yhteydenotot on jotain eli sinulle ne merkitsevät eli kenelle sinä noista vastaisit.

Käsitit väärin. Nuo eivät merkitse mitään minunlaisille, jotka tekevät itse aloitteet ja valitsevat sen ketä haluavat. Nuo saamasi yhteydenotot merkitsevät paljon sinunlaisille, jotka eivät itse viitsi tehdä aloitetta. Joten valitse ihan vapaasti itse. Saat vaikka nuo kaikki.

Sinusta aplla menee hyvin kun tuli tuollaisia yhteydenottoja. Mitä sillä sitten tarkoitat jos et itsekään niihin vastaisi?

Vierailija
62/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereen/Pirkanmaa Suomi24-otantaani kuuluu mm. mies joka etsii "tapparapillua" jonka ""perse ei ole kortilla". Siis nyt haloo miehet. Kukaan ei vastaa noihin.

Eiköhän ne miehet itse kuule tiedä vähän paremmin vastaako kukaan vai ei. Mietipä nyt hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Sait yhteydenottoja. Tavallinen mies ei saa yhtään yhteydenottoa naisilta. Hyvinhän sinulla menee. Mutta jos nyt palataan siihen seuranhakuusi. Millaisia aloituksia teit miehille ja mikä niistä toimi parhaiten?

Sinä olisit otettu jos joku haluaisi tulla painamaan sinua persiiseen?

No, ainakaan ei tarvitsisi valittaa ettei saa seuraa

Vierailija
64/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereen/Pirkanmaa Suomi24-otantaani kuuluu mm. mies joka etsii "tapparapillua" jonka ""perse ei ole kortilla". Siis nyt haloo miehet. Kukaan ei vastaa noihin.

Eiköhän ne miehet itse kuule tiedä vähän paremmin vastaako kukaan vai ei. Mietipä nyt hieman.

Voin kertoa, että kyllä noihin vastataan. Yleensä humalaiset naiset vastaavat noihin viikonloppuisin. Toimii paremmin kuin asialliset kirjoitukset. On kokeiltu. Asiallisiin eivät vastaa humalaiset eivätkä selvätkään. Siis jos kyseessä on tavallinen mies, eikä komea miljonääri.

Vierailija
65/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuolla treffisivustolla voi rajata, millaiset profiilit saavat ottaa yhteyttä?

En tiedä, mikä sivusto on kyseesä, mutta olen itse yhdellä sivustolla rajannut yhteydenotot niin, että henkilö täyttää ne kriteerit joista en jousta.

Flirtit voi laittaa kokonaan pois päältä, ne ovat ihan lapsellisia muutenkin. Kai nyt aikuinen ihminen voi laittaa lyhyen viestin, jos on kiinnostunut. Ei se ole kosinta, jos ottaa yhteyttä sanallisesti ja vähän yrittää tutustua.

Laitan itsekin aktiivisesti viestiä - niille 2-3 profiilille, jotka edes teoriassa tuntuvat mahdollisilta seurustelukumppaneilta

Kumma juttu, en ole saanut yhtään alatyylistä viestiä. Pari ehdokasta on nyt jäänyt seulaan. :)

Vierailija
66/67 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ap:n peppuseksi otti minuunkin yhteyttä nyt kuukautta myöhemmin, ilmeisesti ei ole tarpeeksi/ollenkaan saanut?

Vierailija
67/67 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ap:n peppuseksi otti minuunkin yhteyttä nyt kuukautta myöhemmin, ilmeisesti ei ole tarpeeksi/ollenkaan saanut?