Tässä niille, joiden mielestä naisten on niin helppo löytää miesseuraa netistä..
Olen siis 38v., tuossa vähän otantaa yhteydenotoista.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista että tässäkin miehet hyökkää naisia kohtaan eivätkä niitä jotka tuollaisia viestejä lähettävät.
AP indikoi että nämä hänen poimimansa 4 viestiä on se "valinnanvara", josta hänen pitäisi naisena nettideittaillessa valita. Asiahan ei suinkaan näin ole, kuten viestinro 20 jo osoitti. AP on varmasti saanut runsnaasti myös normaaleja viestejä, mutta niitä ei voi tänne postata koska hän haluaa muokata totuutta niin että siitä saa mielenkiintoisen ja miehiä halveeraavan aloituksen tänne.
Tässä siis hyökätään aloittajan yritystä mustamaalata koko nettideittejä käyttävä miessukupuoli muutaman suuresta joukosta poimitun mädän omenan perusteella, ei niinkään itse aloittajaa naiseuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty samaistumaan.
Itse miehenä käyttäydyn asiallisesti ja etsin parisuhdetta ja käyn paljon treffeillä enkä kelpaa.Minä taas naisena käyttäydyn asiallisesti ja etsin parisuhdetta. Noin 90% miesten yhteydenotoista on tavalla tai toisella seksiehdotuksia.
Kyllä naiset on asiallisia tinderissä, mutta kovalla kysynnällä niin pilalle hemmoteltuja, että ei mitään rajaa. Koko ajan se jättipotti odottaa seuraavan matchin takana. Ja aivan oikein se jättipotti on se, mikä saa sukat pyörimään jaloissa, perhoset lentämään vatsassa. On sitä kemiaa, kipinää jne. No jättipotti on tietenkin joku siitä 10% mieseliitistä. Ongelma vaan on se, että tama mieseliitti on vieläkin pilallehemmotellumpaa kuin naiset..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty samaistumaan.
Itse miehenä käyttäydyn asiallisesti ja etsin parisuhdetta ja käyn paljon treffeillä enkä kelpaa.Minä taas naisena käyttäydyn asiallisesti ja etsin parisuhdetta. Noin 90% miesten yhteydenotoista on tavalla tai toisella seksiehdotuksia.
Minä taas naisena etsin seksisuhdetta. Noin 90% miesten yhteydenotoista liittyy tavalla tai toisella parisuhteen hakuun. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa? Vai olisiko se niin, että kiinnitämme enemmän huomiota siihen mitä emme hae?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty samaistumaan.
Minä taas naisena etsin seksisuhdetta. Noin 90% miesten yhteydenotoista liittyy tavalla tai toisella parisuhteen hakuun. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa? Vai olisiko se niin, että kiinnitämme enemmän huomiota siihen mitä emme hae?
Voin samaistua miehenä.
Mulla tuli kerran mätsi naisen kanssa joka selvästi etsi vain seksiä mutta en päässyt eroon tästä parisuhteen etsimismoodista ja vaikka nainen yritti ohjata keskustelua seksiin niin minä vain kysyin hänen urheiluharrastuksista xD Nainen poisti minut vähän myöhemmin mätseistä kun en innostunut seksijutuista.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap. Jos tapaamme, voimme mennä vaikkapa leikkipuistoon kiipeilemään ja keinumaan. Kelpaako? Onko parempi kuin noiden nettideittailijoiden ehdotukset? Mutta mä en sitten etsi seuraa "tositarkoituksella" (eli "parisuhteeseen" tms) vaan mä etsin ihan vain väliaikaista leikkipuistoseuraa. Eli jos naimisiin haluat niin etsi joku muu kuin mut. Miltä kuulostaa, olisinko hyvää nettideittimateriaalia? Mies 31v.
Naisten kanssa pitää leikkiä näitä lapsuuden prinsessa leikkejä ihan vaan saadakseen seksiä :D Teet niin tai nainen tulee kirjoittamaan siitä aihe vapaalle. Haet suoraan ja rehellisesti seksiä tai lausut rakkausrunoja, viet kukkia, ojennat tuolin alle, jne...nainen löytää sinun käytöksestä ne naista sortavat sikarakenteet.
En yhtään ihmettele että ilman parisuhdetta ja seksiseuraa jää mies jonka mielestä naisen kanssa on "leikittävä lapsuuden prinsessaleikkejä" että "saa seksiä".
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ennemmin uskon tässä miehiä, jotka ovat kokeilleet leikkiä naista netissä, koska heillä ei ole tarvetta vähätellä omia etujaan, joita ei siis ole olemassa.
Naisten intresseissä taas on valikoivasti kauhistella niitä ronskeja yhteydenottoja, vaikka nekin ovat sentään mahdollisuuksia ja huomiota, jota miehet eivät saa.
Oletko sinä harkinnut homodeittien kokeilua? Kysyn ihan vakavissani, nimittäin vaikket oikeasti treffeille kenenkään homomiehen kanssa lähtisi, saisit todennäköisesti ainakin sitä kaipaamaasi huomiota ja mahdollisuuksia, eli ronskeja yhteydenottoja. Ja käsittääkseni homomiehet suhtautuvat kikkelikuviinkin huomattavasti myönteisemmin kuin naiset, ja tänäänhän sinä toisessa ketjussa kerroit halustasi lähettää kikkelikuvia, koska kaipaat huomiota peniksellesi.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ennemmin uskon tässä miehiä, jotka ovat kokeilleet leikkiä naista netissä, koska heillä ei ole tarvetta vähätellä omia etujaan, joita ei siis ole olemassa.
Naisten intresseissä taas on valikoivasti kauhistella niitä ronskeja yhteydenottoja, vaikka nekin ovat sentään mahdollisuuksia ja huomiota, jota miehet eivät saa.
Kenet sinä ottaisit noista? Kenties sen persepanon? Jos kerta ne ovat mahdollisuuksia.
Miehet jotka leikkii netissä naista valitsevat aina jonkun nuoren ja kauniin naisen kuvan. Eivät tiedä millaista on olla tavallinen nainen .
Lisäksi heitä ei kiinnosta miltä tuntuu saada tuollaisia viestejä kuten sinäkin tässä pidät niitä mahdollisuuksina ja huomiona.
Jos olisin peppuseksistä pitävä nainen, niin varmaan hänet ottaisin. Todellisuudessa ottaisin luultavammin jonkun niistä miehistä, joita ap ei esitellyt.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty samaistumaan.
Itse miehenä käyttäydyn asiallisesti ja etsin parisuhdetta ja käyn paljon treffeillä enkä kelpaa.En pysty minäkään. Noiden joukkoon kun mahtuu ne tavattoman monet asiallisesti käyttäytyvät.
Omassa profiilissani tuollaisia oli 2/24.
N41
Oletkin liian vanha setämiehille. Jotain hyvää ikääntymisessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Sait yhteydenottoja. Tavallinen mies ei saa yhtään yhteydenottoa naisilta.
Tiedätkö miksi? Koska valtaosalla naisista menee kaikki aika setämiesten viestien läpi kahlaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
En pysty samaistumaan.
Itse miehenä käyttäydyn asiallisesti ja etsin parisuhdetta ja käyn paljon treffeillä enkä kelpaa.
Et tietenkään koska vaikutat epätoivoiselta ja lopulta tavoitteesikin on sama kuin muilla eli saada seksiä, seksiä, lapsia ja peppuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hoikka 30v ja pari viikkoa sitten rohkaistuin miesmetsälle.
Ainoa ehdokas oli 40v 165/95, kysyi ainoastaan että kiinnostaisikos seksisuhde. Mitään muuta ei kysynyt tai kertonut itsestään kuin nuo mitat. Joo mielummin tuijottelen yksin seiniä.
Vai että oikein pari VIIKKOA. Miehet joutuvat joskus roikkumaan niillä deittipalstoilla pari VUOTTA löytämättä mitään kummempaa.
Näin juuri.
Mä olen nyt ollut lähes koko vuoden tinderissä ja yrittänyt yrittämällä joka päivä saada mätsejä ja keskusteluja aikaiseksi ja treffejä eikä siltikään naiset osoita vastakaikua.
Haluaisitko tosiaan tuhansia yhteydenottoja naisilta jotka eivät sovi esille asettamiisi kriteereihin (esim. ikä) lähimainkaan, joiden kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä, joihin et koskisi pitkällä tikullakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Sait yhteydenottoja. Tavallinen mies ei saa yhtään yhteydenottoa naisilta. Hyvinhän sinulla menee. Mutta jos nyt palataan siihen seuranhakuusi. Millaisia aloituksia teit miehille ja mikä niistä toimi parhaiten?
Kenelle sinä vastaisit näistä yhteydenotoista?
Miksi noista pitäisi valita? Mikset itse tee aloitetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Sait yhteydenottoja. Tavallinen mies ei saa yhtään yhteydenottoa naisilta. Hyvinhän sinulla menee. Mutta jos nyt palataan siihen seuranhakuusi. Millaisia aloituksia teit miehille ja mikä niistä toimi parhaiten?
Mitä väliä minun tai kenekään muun aloitteella kun sinusta nuo yhteydenotot on jotain eli sinulle ne merkitsevät eli kenelle sinä noista vastaisit.
Jos on sitä mieltä että tuollaiset yhteydenotot on jotain huomion arvoista niin kai silloin itse niille vastaisi. Ilmeisesti kuitenkin ne jotka täällä ovat sitä mieltä eivät vastaisi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä minun tai kenekään muun aloitteella kun sinusta nuo yhteydenotot on jotain eli sinulle ne merkitsevät eli kenelle sinä noista vastaisit.
Käsitit väärin. Nuo eivät merkitse mitään minunlaisille, jotka tekevät itse aloitteet ja valitsevat sen ketä haluavat. Nuo saamasi yhteydenotot merkitsevät paljon sinunlaisille, jotka eivät itse viitsi tehdä aloitetta. Joten valitse ihan vapaasti itse. Saat vaikka nuo kaikki.
Tampereen/Pirkanmaa Suomi24-otantaani kuuluu mm. mies joka etsii "tapparapillua" jonka ""perse ei ole kortilla". Siis nyt haloo miehet. Kukaan ei vastaa noihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hoikka 30v ja pari viikkoa sitten rohkaistuin miesmetsälle.
Ainoa ehdokas oli 40v 165/95, kysyi ainoastaan että kiinnostaisikos seksisuhde. Mitään muuta ei kysynyt tai kertonut itsestään kuin nuo mitat. Joo mielummin tuijottelen yksin seiniä.
Vai että oikein pari VIIKKOA. Miehet joutuvat joskus roikkumaan niillä deittipalstoilla pari VUOTTA löytämättä mitään kummempaa.
Näin juuri.
Mä olen nyt ollut lähes koko vuoden tinderissä ja yrittänyt yrittämällä joka päivä saada mätsejä ja keskusteluja aikaiseksi ja treffejä eikä siltikään naiset osoita vastakaikua.
Haluaisitko tosiaan tuhansia yhteydenottoja naisilta jotka eivät sovi esille asettamiisi kriteereihin (esim. ikä) lähimainkaan, joiden kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä, joihin et koskisi pitkällä tikullakaan?
Olen nuori mies. Vaikuttaahan se ajatus kivalta jos naiset mua jahtais. Mutta toisaalta...
Naapurissani asuu pari mummoa. Siis naista jotka on... öö... vissiin 40 tai 50 vuotta mua vanhempia. Ihan mukaviahan ne on, mutta jos ne alkais toistuvasti koputella mun ovea ja flirttailla ja ehdotella ja pyydellä mua treffeille... niin kyllä mua alkais tympäistä! En kyllä avais oveani enää kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olisit otettu jos joku haluaisi tulla painamaan sinua persiiseen?
Sinänsä huono otos, jos on kahden kuukauden ajalta. Todennäköisesti olet saanut monta asiallistakin viestiä tuossa ajassa?
Minä olen saanut satoja yhtedenottoja ja joukossa on ollut monta asiallista miestä.
Oman kokemuksen perusteella niitä miehiä on helppo löytää, koska yhteydenottoja on niin paljon.
Senkun valkkaa parhaimmat päältä pois.