Löysin mieheltä ylimääräisen kännykän josta puuttui SIM
Piilotin puhelimen. Joo, tiedän, että pettää minua, mutta nyt pitäisi keksiä puhelimelle parempi piilo sekä kysymykset kun asia paljastuu.
Vielä ei ole mies puhelimesta mitään kysynyt. Luulisi, että alkaisi kaipailemaan (joten iso syy miksi epäilen hänen pettävän!). Mitä kysyn ku asia jotenkin palastuu, miten saan sen kiinni?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa puhelinta auki. Suojakoodi ja sim puuttuu. Kysyy ensin kielen valinnan, sitten, että käytä iTunesia ilman verkkoa. Salasanaa en tiedä siihenkään.
Oma sim-kortti sinne, niin pääset tutkimaan.
Kysyy puhelimen pääsykoodia ennen simin pinniä...
Jaa. No sitten ei ole mahdollisuuksia tutkia. Jotta puhelimeen pääsee käsiksi, sun pitäis palauttaa se tehdasasetuksiin ja silloinhan se pyyhkii kaikki tiedotkin samalla.
Minunkin vaimo oli löytänyt. Tivasi sitten etteikö yksi riitä. Olin ihmeissäni että mistä puhuu.
Olisin enemmän huolissani jos löytyisi ylimääräinen Sim-kortti. Ylimääräinen puhelin ilman Simiä on usein vanha jota säilytetään varapuhelimena.
Hittolainen. Mulla on noita ylimääräsiä puhelimia ilman sim-korttia varmaan kymmenkunta. Olisin kusessa, jos en olis sinkku.
Miten puhelin ilman simmiä liittyy pettämiseen, en ymmärrä?
Puhelut ja viestin kulkee vain ja ainoastaan simmin kautta, kaksi simmiä olisi isompi ongelma kuin puhelin jossa ei ole simmiä ja jolla siten ei voi tehdä yhtään mitään.
Kysyy puhelimen pääsykoodia ennen simin pinniä...