Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin mieheltä ylimääräisen kännykän josta puuttui SIM

Vierailija
01.03.2018 |

Piilotin puhelimen. Joo, tiedän, että pettää minua, mutta nyt pitäisi keksiä puhelimelle parempi piilo sekä kysymykset kun asia paljastuu.

Vielä ei ole mies puhelimesta mitään kysynyt. Luulisi, että alkaisi kaipailemaan (joten iso syy miksi epäilen hänen pettävän!). Mitä kysyn ku asia jotenkin palastuu, miten saan sen kiinni?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes ei ole tajunnu ostaa luuria missä on dual sim.

Vierailija
22/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä puhelin mukanasi ja katso, mitä se alkaa suoltaa.

Ilman sim-korttia?

No esim. whatsapp ja monet muut viestitysohjelmat toimivat wifi- verkon kautta, eli eivät siis puhelinverkon kautta. Whatsappiin ei siis simiä tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on uus puhelin. Jonkin verran käytössä kuitenkin jo ollut, sillä lasissa pienen pieni särö. Uusi älypuhelin kuitenkin. 

ap

No ehkä vaihdettu tuon särön takia? Ei pysty käyttämään.

Eiköhän halvemmaksi tulisi vaihtaa uusi näyttö kuin vaihtaa uuteen puhelimeen? 

Jos ei ole aikaa odotella näytön vaihtoa? Ja näytön vaihto maksaa yleensä n. 100-200 luurista riippuen. Jos on vaikka vuoden vanha 300 luuri niin kaikki ei välttämättä viitsi alkaa säätää vaan hakee uuden.

Vierailija
24/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa puhelinta auki. Suojakoodi ja sim puuttuu. Kysyy ensin kielen valinnan, sitten, että käytä iTunesia ilman verkkoa. Salasanaa en tiedä siihenkään.

Vierailija
25/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva trolli. Puoli pistettä. Wanha.

Tältä viikolta :D

https://www.vauva.fi/keskustelu/3111271/miehella-olion-suhde-miten-saad…

Vierailija
26/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP odottaa kiukusta kihisten puoli vuotta että mies kysyisi piilotetusta puhelimesta, jättää sitten lopulta eropaperit ja kun mies ihmeissään kysyy että miksi ja ap alkaa jäkättää rakastajatarpiilopuhelimesta niin mies on hoomoilasena että "mitä vittua? se on mun vanha luuri joka meni rikki."

Vierailija
27/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita oma kortti ja tutki puhelimen muisti.

Vierailija
28/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei SM:ssä ole mitään tuomittavaa, se on fetissi fetissien joukossa. Mikäli et halua harjoittaa sitä miehesi kanssa hän hakee sitä SMstudiolta. So simple.

Vierailija
29/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin tätä. Jotkin tehdasasetukset varmaan, sillä kysyy kielen valintaa ensin, enkä pääse mihinkään.

ap

Vierailija
30/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5 toimivaa simkortitonta älypuhelinta laatikoissa. Saanko/pitääkö nyt hankkia 5 salasuhdetta.

Vierailija
31/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei SM:ssä ole mitään tuomittavaa, se on fetissi fetissien joukossa. Mikäli et halua harjoittaa sitä miehesi kanssa hän hakee sitä SMstudiolta. So simple.

Oletko muuten huomannut esim saunassa että onko miehesi pakaroissa punaisia viiruja tai mustelmia, vai vältteleekö hän kanssasi saunaan tulemista?

Vierailija
32/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun keskittyä oman itsetuntosi löytämiseen sen sijaan että pengot miehesi tavaroita?

Vierailija
33/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit? Oliko tuo puhelin keittiön pöydällä vai pitikö oikein nähdä vaivaa ja etsiä? 

Vierailija
34/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua ap, sä olet kyllä ihan superlapsellinen. 

Vierailija
35/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on KOLME SIM-kortitonta puhelinta. Hän varmasti pettää kolmen akan kanssa.

... tai sitten usein puhelinta uudempaan vaihtamalla on kokoelma vanhoja puhelimia. Katsos, kun kaikki eivät vaihda puhelinta vain niiden rikkoutuessa.

Vierailija
36/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on pöydän laatikossa kaksi ylimääräistä puhelinta. Varmaan petän olematonta vaimoani.

Vierailija
37/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kaapista ylimääräisen läppärin ilman akkua. Viettääkö mieheni kaksoiselämää? Onko hänellä toinen perhe jossain?

Vierailija
38/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät että pettää? Mistä?

Vierailija
39/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa puhelinta auki. Suojakoodi ja sim puuttuu. Kysyy ensin kielen valinnan, sitten, että käytä iTunesia ilman verkkoa. Salasanaa en tiedä siihenkään.

Oma sim-kortti sinne, niin pääset tutkimaan.

Vierailija
40/43 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin tätä. Jotkin tehdasasetukset varmaan, sillä kysyy kielen valintaa ensin, enkä pääse mihinkään.

ap

Googlaa kyseisen mallin käyttöönotto-manual.