Onko se jotenkin outoa kun 18 vuotias poika viettää illat kotona ja katsoo äitinsä kanssa saippuasarjoja ja somettaa keskenään?
Työkaveri puhuu aina töissä kuinka poikansa on kunnollinen, kun se on illat kotonaan, ettei äidin tarvitse olla jälkikasvustaan huolissaan. Meinaa välillä naurattaa ne jutut.
Kommentit (11)
Eikö nuoret tätä nykyä oo netissä eikä niin hirveästi riehu.
Saippuasarjojen katsominen on outoa minkä ikäiseltä tahansa, mutta muutoinhan tuossa ei ole mitään ihmeellistä.
On tuo kyllä aika outoa, jos jatkunut siis pidempäänkin. Tuossa iässä aletaan viimeistään kiinnostumaan tytöistä, autoista, tietokoneista tai muista harrastuksista eikä kyhnötetänäidin vieressä. Peräkammaripojalta vaikuttaa.
Mulla oli kanssa työkaveri joka selitti joulun alla miten hänellä on niin kiltit lapset etteivät edes lahjoja toivo. "Lapset" vaan oli sen ikäsiä miehiä että yleensä sen ikäsillä on jo omat perheet päällä eivätkä pyöri mamman helmoissa.
Somettaa keskenään? Siis ketkä keskenään, poika ja äitikö siellä kotona ollessaan? Vai poika itsensä kanssa, eli itsekseen juttelemisen moderni versio?
Vierailija kirjoitti:
Somettaa keskenään? Siis ketkä keskenään, poika ja äitikö siellä kotona ollessaan? Vai poika itsensä kanssa, eli itsekseen juttelemisen moderni versio?
Tätä minäkin tulin kysymään. Siinähän olisi oiva harrastus myös yksinäisille miehille: kun naiset eivät ota yhteyttä eivätkä vastaa viesteihin, niin nämä miehet voisivat somettaa itsensä kanssa keskenään!
Minä katsoin esiteininä/teininä äitini kanssa joka arkipäivä Tyttökullat -jaksoja... minä olin se, joka aina varmisti, että tallentavassa digiboksissa oli ajastettuna tämä ohjelma, sillä se tuli aikaisin aamulla.
Ja kyllä, minusta kasvoi heteromies.
The Golden Girls uusinnat kiitos, katsoisin edelleen!
On kyllä outoa, jos henkilö somettaa "keskenään".
Mistä muuten tulee ilmaus "saippuasarja"?
On. Tai ei, jos poika on gay.