Kasvattaja ei käytä pentua ELL tarkastuksessa?
Uskaltaaks tollasta pentua ottaa ku ei oo käytetty ell pentu tarkastiksessa jos pentu kuitenki muuten vaikuttaa normaali rakenteiselta ja terveeltä? Sekarotunen siis kyseessä. Sano siis toi myyjä että ei käytä tarkastukses. Tehtailua en epäile kyselin paljon kaikkee mutta toi epäilyttää ettei pentuja tarkasteta
Kommentit (28)
Jos olet ihan vaan seurakoiraa itsellesi ottamassa, älä ota noilla taustoilla. Pieni tai keskikokoinen ja seurakoirataustainen, ei metsästystaustainen.
Kallis hinta 350,jos ei ell tarkistusta. Rahastusta siis.
Vierailija kirjoitti:
Maatiaiskissat annetaan yleensä ilmaiseksi tai huokealla, eli kasvattaja ei taatusti tehtaile kissanpentuja rahan takia. Toisin on koirien kanssa.
Itse olen etsinyt kotikissaksi maatiaista, mutta kyllä muuten on niiden hinnatkin korkeat nykyään. 150-200 euroa maatiaiskissasta on ihan normaali hinta. Olin ihan kauhistunut, kun aiemman kissan ostin 20 eurolla aikoinaan :(
Vierailija kirjoitti:
No toi yhdistelmä ja taustat ei ihan pentutehtailulta kuullosta, enemmän vahinkopentue. Oletko kotikoiraa ottamassa? Millä koirakokemuksella? Noilla taustoilla tulet saamaan ison, vilkkaan, metsästysviettisen koiran, jota ei pysty pitämään irti ja joka on aika kovapäinen kouluttaa.
Ei ku kaikkia haju hommia ja tottelevaisuutta meinaan harrastaa koiran kans et ei pelkkä seura vuffe
menisin katsomaan ja asettaisin kaupan ehdoksi sen, että käytän pennun omalla kustannuksella eläinlääkärissä ja jos kaikki on ok, voidaan kaupat tehdä. Helppoa!
Vierailija kirjoitti:
Kallis hinta 350,jos ei ell tarkistusta. Rahastusta siis.
Okei mä ajattelin et se hinta olis perusteltavis sil ettei mee huonoon kotii hetke mielijohteest mut onha se kyl paljo ku eihä sille kasvattajalle mitää ell kuluja tule ku ei käytä pentuetta tarkistukses ees. Mitä jos mä meen kuitenki kattoo huomen niit pentuja ku täs vaihees tuntuu ehkä vähä oudolta peruu mutten päädykää ottaa pentuu ni oonko renkaan potkija? Mut jos perun huomisen ni mitä mä sit sanon syyks? Et musta ei vaikuta sittenkää vastuulliselt?
Rokotuksen yhteydessä eläinlääkäri tarkastaa koiran, joten puolet kauppahinnasta ensin ja sitten rokotuksen jälkeen loput jos koiranpentu on kunnossa. Satasen maksaisin korkeintaa ilman elukkalääkärin lausuntoa.
No toi yhdistelmä ja taustat ei ihan pentutehtailulta kuullosta, enemmän vahinkopentue. Oletko kotikoiraa ottamassa? Millä koirakokemuksella? Noilla taustoilla tulet saamaan ison, vilkkaan, metsästysviettisen koiran, jota ei pysty pitämään irti ja joka on aika kovapäinen kouluttaa.