Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2598)

Vierailija
401/2598 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää todella paljon se että ihmiset luulee aina että mulla on nainen joka kaupungissa. EI TODELLAKAAN PIDÄ PAIKKAANSA! On paljon kaupunkeja joissa en ole koskaan edes käynyt.

Vierailija
402/2598 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mailapoika kirjoitti:

Sanotaan "puolta enemmän" vaikka tarkoitetaan kaksi kertaa enemmän... Argh!

Siitäkin joskus kiistellään, tarkoittaako "kaksi kertaa enemmän" kaksin- vai kolminkertaista määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/2598 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotukset aiheuttavat autismia. 

Maapallo on litteä. 

Kuussa käynti on Nasan hämäystä. 

Yleistykset: miehet sitä - naiset tätä 

Ärsyttää sellainen väärikäsitys että monta väittämää yhdessä viestissä on jotenkin peukutettavissa.

Kuussa ei ole käyty. Sori vaan.

Niin että muuten vaan se lippu on siellä ja astronautit käyvät läpi kalliit ja kauan kestävät koulutukset? Joo ihan teatterin takia vain juu.

Koulutukset on käyty sen takia että voidaan mennä avaruusasemalle temppuja tekemään.

Lippu ei ole mikään todiste.

Kuussa voitaisiin nykyään ehkä käydäkin, muttei käydä. 1960 luvulla siellä ei ole todellakaan ihminen käynyt. Pitää olla todella lapsenomainen lammas, jos uskoo kaiken mitä televisiossa sanotaan tai esitetään.

Salkkareiden Jenni oli olemassa ja kuoli oikeasti. Sen todistaa hautakynttilä kadulla.

Miksi siellä kuussa pitäisi enää käydä? Siellä on jo käyty ja se on ihan sikakallista. Nekin rahat käytetään nyt siihen, että päästään joskus kuuta kauemmas.

Vierailija
404/2598 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kun kaikki alatiesynnyttäjäfanaatikot luulevat suunnitellun sektion olevan maailman kamalin ja vaarallisin asia verrattuna alatiesynnytykseen, koska se on niiiiin luonnollista (mutta ei välitetä siitä, että vauvat ovat nykypäivänä paljon suurempia ja äitien lantiot kapeampia, kuin ennen vanhaan). Todellisuudessa se suunniteltu sektio on turvallisin tapa vauvalle syntyä, sekä perusterveelle äidille turvallisin tapa synnyttää.

Seurustelin tuossa muutaman vuoden kokeneen kätilön kanssa, kyseisestä asiastakin tuli juttua.  Oli kyllä sitä mieltä että turvallisuuskysymys on toisin päin.  Taisitkin kuitenkin viitata siihen että jos päässä viiraa, niin silloin muuten terveelle se on turvallisinta.

Ja sulla varmaan miehenä on tähän asiaan monta näkökulmaa ja kokemustakin.. Idiootti.

Mistä tiedät, että on kyseessä mies?

Vierailija
405/2598 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset juoksee rahan perässä.

Vierailija
406/2598 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaikka olen ollut ohjelmistoinsinööri minua kiinnostaa paskan vertaa tehdä jotain kotisivuja tai blogeja yhdistyksille kun muut ei osaa.

Vierailija
407/2598 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ihmiset ajattelevat toisen ihmisen ärsyttävän. Fakta kuitenkin on, että ärsytys kumpuaa itsestä, ja se projisoidaan itsensä ulkopuoliseen kohteeseen.

Vierailija
408/2598 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun kaikki alatiesynnyttäjäfanaatikot luulevat suunnitellun sektion olevan maailman kamalin ja vaarallisin asia verrattuna alatiesynnytykseen, koska se on niiiiin luonnollista (mutta ei välitetä siitä, että vauvat ovat nykypäivänä paljon suurempia ja äitien lantiot kapeampia, kuin ennen vanhaan). Todellisuudessa se suunniteltu sektio on turvallisin tapa vauvalle syntyä, sekä perusterveelle äidille turvallisin tapa synnyttää.

Miksiköhän kaikki synnytyslääkärit, kätilöt ja gynet, kun saavat lapsen, hakuavat synnyttää alakautta?

Vierailija
409/2598 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kuolee sukupuuttoon jos lapset vaan suurenee ja lantiot muka pienenee. Kyllä se on vaan läskeys joka aiheuttaa useimmiten sektion ja lihavilla leikkaus ei ole turvallista. Yhä useampi raskaana oleva mättää naamaansa mitä tahansa ja saa raskausdiabeteksen ka lapsi ln ylisuuri joten ei pysty syntymään luonnollisesti.

Suunniteltu sektio on leikkaus eikä siihen tulisi päätyä ilman kunnon syytä sillä leikkaukset ovat aina riski. Veritulppa, verenvuoto, haavatulehdus, tms. mikä tahansa voi leikkauksessa tapahtua eli ei mitenkään turvallisempaa kuin tavallinen synnytys.

Vierailija
410/2598 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti = yksinäinen, sosiaalisia tilanteita pelkäävä, ihmisistä pitämätön erakko.

Jos joku vaikka viitsisi asiaan perehtyä tarkemmin niin tajuaisi että asia ei ole niin. Mutta kun meneville extroverteille on hankalaa pysähtyä hetkeksi paikoilleen tutkimaan tai keskustelemaan asiasta kunnolla ja syvällisesti, niin sitten pitäydytään vaan siinä omassa mielipiteessä joka on automaattisesti ”oikea”.

Tiesittekö että on olemassa 16 eri persoonallisuutta joista jokaisella on niin hyvät kuin huonot puolensa, eikä mikään niistä ole parempi kuin toinen. Introvertti/extrovertti on VAIN YKSI VIIDESTÄ hallitsevasta piirteestä joita sinulla voi olla. Esim poikaystäväni on introvertti joka rakastaa olla huomion keskipisteenä. INTP. Ei kuullosta introverttimaiselta vai mitä?

Kannattaa tehdä testi täällä ja tutustua itseesi sekä muiden persoonallisuuksiin paremmin. Ehkä silloin viimein ymmärrätte että introvertti EI OLE aina vain yksi ja SAMANLAINEN persoona. :/

https://www.16personalities.com

Vierailija
411/2598 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen talous. Todella monella on vääriä käsityksiä siitä, mitä maksaa kunta ja mitä valtio, mitä kustannetaan verovaroista jne. Huippuna sitten tällaiset sutkaukset, jonka just luin esim. tuosta Sam Yaffa ja Meeri Koutaniemi -ketjusta, että "siellä se Maria Veitola taas on päässyt matkustelemaan valtion rahoilla..."

Kansanedustajan työhön liittyvät väärinkäsitykset. Että nostavat vain korkeata palkkaa, eivätkä mitään tee ja ajavat vain omaa etuaan. Tai sitten toinen ääripää, että yksi kansanedustaja voisi kokonaan vaikuttaa johonkin yksittäiseen asiaan tyyliin "minä menen eduskuntaan ja pistän nämä maahanmuttoasiat kuntoon". Just. Kansanedustajan työ on raskasta. Tekevät pitkää päivää, kiertävät istunnosta, kokouksesta ja palaverista toiseen, tilaisuuksia ja tapaamisia piisaa iltamyöhään, palautetta tulee jatkuvasti ja kaikkeen pitäisi jaksaa ja ehtiä perehtyä. Paperinmakuista hallinnollista virkamiestyötä. Ja valitettavasti totuus on, että yksittäisellä kansanedustajalla on erittäin rajalliset mahdollisuudet vaikuttaa mihinkään.  

Koirat. Että vika on aina hihnan toisessa päässä. Tätä kliseenä on hoettu kyllästymiseen asti. Olen itse ollut kaksikymmentä vuotta koiraharrastaja ja nähnyt sinä aikana aika monta koiraa, joiden kasvatuksessa ei ole ollut mitään vikaa ja joiden kanssa on yritetty kymmenen hyvää ja kaikki konstit, mutta koira on silti esimerkiksi hyvin pelokas, sen seurauksena aggressiivinen, hyvin hermostunut ja ylivilkas tms. Koira on eläin ja eläimen käytöstä säätelee esimerkiksi hermorakenne, jota ei valitettavasti voi muuttaa, vaikka kouluttaisi hamaan tappiin asti. 

Vierailija
412/2598 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saa kasteessa nimen.

Vierailija
413/2598 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kristinuskon mukaan kuolleista tulisi enkeleitä tai että he menisivät taivaaseen. Raamatun mukaan kuolleet herätetään, jahka Jeesus palaa. Sitä siis odotellessa. Mummu ei siis ole siellä pilven päällä meitä katselemassa.

Vierailija
414/2598 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että julkinen sektori on turha rahasyöppö, joka voidaan vain lakkauttaa. Voisi mieli muuttua, kun elettäisiin hetki ilman poliisia, koululaitosta, yliopistoja, tullia, sairaaloita ja terveyskeskuksia, teiden kunnossapitoa, eläkkeiden ja muiden tukien maksamista jne.

Vierailija
415/2598 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää erityisesti kaikki pseudotieteellinen, varsinkin ravintoasioissa. Nykyään kuulee tosi usein, miten ihmiset pätevät asioista, vaikka eivät ymmärrä edes peruskoulutason fysiikkaa tai biologiaa. Jokainen joka syö ja kakkaa, ei valitettavasti ole ravinnon ja ihmiskehon asiantuntija. Sitten uskotaan täysin kritiikittä kaikenmaailman mainostajien ja helppoheikkien myyntipuheita.

Näistä yleisimmät ovat varmaan elimistön pH:n epätasapaino (elimistön pH ei paljoa muutu vaikka söisit pieniä kiviä tai jos muuttuu, kyseessä on harvinainen ja vakava aineenvaihdunnan sairaus, silti tällä väitteellä myydään vaikka mitä juomia ja dieettejä) ja detox (joka on yksinkertaisesti pelkkää humpuukia).

Vierailija
416/2598 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se väärinkäsitys, että Jumala tuhosi vain Sodoman ja Gomorran, vaikka myös  Adman ja Seboim tuhottiin. Tämä selviää Hoosean kirjasta. Kaupungit tuhottiin niiden syntisyyden ja jumalattomuuden takia. Todellisuudessa ne tuhosivat itse itsensä elämäntapojensa johdosta, Jumala vain vähän joudutti tuhoa ja antoi sen viimeisen 'armonlaukauksen' 

http://www.kolumbus.fi/~w462389/raamattu/sodoma.pdf

Alueella oli maapihkakuoppia:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Maapihka

Näiden syttyessä tuleen syntyi luultavasti samanlaisia kuoppia kuin "Darvaza gas crater", "Door to Hell" eli ''Gates of Hell" Turkmenistanissa:

https://en.wikipedia.org/wiki/Darvaza_gas_crater

https://www.google.fi/search?biw=1211&bih=757&tbm=isch&sa=1&ei=LRSdWtic…

Vierailija
417/2598 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun ei ymmärretä mistä itse asiassa puhutaan. Elävä esimerkki eiliseltä:

Olen kaverin luona kylässä. Tv on päällä. Jään katsomaan Unelmien poikamies - ohjelman mainosta. Hymähdän, ja kaveri kysyy että "ai mitä?" Vastaan että hauskasti tehty mainos. Siihen kaverini sitten ivallisesti kysyy että enkai minä oikeasti katso tuollaista paskaa. 

Niin turhauttavaa. Keskustelua olisi voinut jatkaa mainoksesta tai ohjelmasta ja siirtyä siitä vaikka tosi-tv:n syvällisimmän olemuksen (tai sen puutteen) pohtimiseen, mutta ei. 

Vierailija
418/2598 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se, että lähes kolmekymmentä vuotta olen joutunut ammattini vuoksi todistamaan sitä, kuinka kaikki ovat tietävinään valokuvauksesta kaiken.

Kaikkihan ottavat valokuvia, joten he myös automaattisesti tietävän kaiken. Ei siihen kuulema mitään koulutuksia kukaan tarvitse.

Vierailija
419/2598 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ainoa syy vastustaa yksityisautoilua on saasteet.

Vierailija
420/2598 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomi kuuluu Skandinaviaan" - no ei kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan