Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2598)

Vierailija
1241/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että ihmiset luulee Suomen kuuluvan Skandinaviaan

Missä vaiheessa Suomi lakkasi kuulumasta Skandinaviaan? Vuonna 1809?

Ei ole ikinä kuulunutkaan ihan luoteislappia lukuunottamatta

Vierailija
1242/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei perustuslakeja voitaisi muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimuutos kirjoitti:

Saman vastakohta eli uskomus että perustuslakeja voitaisiin muutella tuosta vain tai että perustuslaki on vain tekosyy sille ettei jotain esittäjän ajatusta ole käytännössä mahdollista toteuttaa.

Vierailija
1244/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että luullaan, et työtön päivät pitkät vaan istuu sohvalla ihmettelemässä kuinka aika kuluisi?

Vierailija
1245/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ihmiset luulee, että maataloustuet ovat maanviljelijän palkka.

Vierailija
1246/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että yleisötilaisuuksissa viheltämistä luullaan suosionosoitukseksi. Sehän on juuri päinvastoin, eli viheltäminen merkitsee samaa kuin buuaus.

Vierailija
1247/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulla ei ole kakkaa perseessä

Vierailija
1248/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että Suomessa on läänit, no ei ole ollut muistaakseni vuoden 2009 jälkeen..

Vierailija
1249/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TotuusSattuu kirjoitti:

Lakimuutos kirjoitti:

Saman vastakohta eli uskomus että perustuslakeja voitaisiin muutella tuosta vain tai että perustuslaki on vain tekosyy sille ettei jotain esittäjän ajatusta ole käytännössä mahdollista toteuttaa.

Juu, olette molemmat oikeassa. Perustuslaki ei ole mikään ikuinen totuus, mutta ei sitä pidä voida muuttaa noin vain.

Vierailija
1250/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luullaan, että Jussi69 on the69eyesin LAULAJA.....🙄

Kuka on Jussi69? MIkä on The69eyes?

Vierailija
1251/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luullaan, että Jussi69 on the69eyesin LAULAJA.....🙄

Kuka on Jussi69? MIkä on The69eyes?

Mikä on Google?

Vierailija
1252/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että pumpulipuikon voi työntää korvaan.ei voi.

Ei tietenkään pitäisi, mutta moni on työntänyt. On ihmetelty niitä puhjenneita tärykalvoja ja noukittu pumpulia korvakäytävn perältä. 

Vierailija
1253/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hymyily kuluttaa enemmän kaloreita

NOPE: Hymyyn tarvitaan vain 13 kasvolihasta kun taas murjotukseen lähes 50

Jos haluaa kuluttaa kaloreita, silloin kannattaa vaihtaa jatkuvasti ilmettä. Kaupan päälle saa hullun maineen.

Vierailija
1254/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että välkkyvistä valoista saa epilepsian tai että kova päänsärky on sama kuin migreeni

Vierailija
1255/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jotkut ajattelevat homouden olevan sairaus ja homojen joutuvan helv*ttiin. Ja muutenkin pitävät homoja vastenmielisinä ja vastustavat jos he ajavat oikeuksiaan. Toivon silti, että tämä ei olisi mikään kovin yleinen käsitys, mutta silti törmään edelleen ihmisiin joilla todella kielteisiä ajatuksia. Silloin tunnen aina suurta surua ja tulee mieleen paljon ajatuksia. Homojen asema maailmalla ei ole mitenkään hyvä ja ei varmasti aina Suomessakaan. Itse en ole homo, mutta minulla on homoja ystäväpiirissä. Olen itse  melko nuori nainen.

Voin ehkä tässä kertoa erään ihmisen elämästä. Tutustuin vuosia sitten netissä erääseen Usassa asuvaan poikaan. Meillä oli samankaltainen musiikkimaku. Juttelimme paljon netissä ja hän oli todella mukava ja kiltti ihminen. Hän asui  todella pienellä paikkakunnalla ja hänen vanhempansa ja sukunsa olivat todella uskonnollisia. Osa suvusta myös ihan kirkollisissa viroissa. Tämän takia hän sai jatkuvasti huomautuksia kuinka kuuntelee vääränlaista musiikkia ja se oli hirveä asia muille, kun hän oli ottanut lävistyksen. Muutenkin paikkakunnan asenne oli hyvin kielteinen ja siellä ei todellakaan hyväksytty erilaisuutta. Tämä poika oli myös aika yksinäinen ja toivoi vaan, että pääsisi joskus muuttamaan muualle. Hän oli ollut  myös kiusattu koulussa.

Hänestä tuli minulle myös todella läheinen ihminen ja auttoi minua vaikeana aikana. Muistan niin tarkkaan hänen äänensä ja hymynsä. Hänellä oli tuolloin poikaystävä, mutta tapasivat tavallaan salaa ja ei ollut puhettakaan, että olisi voinut olla avoin. Uskon, että ihmiset saivat jotenkin asioita selville. Tämä kaikki oli liikaa ja uskon, että hän ei enää jaksanut. Tavallaan muut ihmiset aiheuttivat hänelle paljon pahaa teoillaan ja sanoillaan. Lopulta hän sitten "lähti". Ei mitään ennakko merkkiä, ei jäähyväisiä. Sain tietää asiasta hänen poikaystävänsä kautta.  Olimme ajatelleet, että matkustan joskun tapaamaan häntä.

Oli todella kamalaa ajatella, että nuori ihminen päätyy tällaiseen ratkaisuun osittain muiden suvaitsemattomuuden takia. Tietenkin asiat olisivat voineet mennä muutenkin huonosti, mutta uskon ettei hän jaksanut sitä, että oli "häpeäksi" suvulleen. Toivon joka päivä, että hän olisi jaksanut. Hän oli todella ihana, mukava ja kiltti ihminen. Sellainen jonka olisi pitänyt elää hyvä elämä. Pidän vieläkin yhteyttä hänen silloiseen poikaystävään, joka edelleen kaipaa häntä todella paljon. Itselläkin tuli niin surullinen olo, kun taas  oli hänen syntymäpäivänsä. Ehkä joskus vielä käyn hänen haudallaan. Toivon, että olisin voinut tehdä jotain, mutta hän oli niin ihana loppuun asti piti aika paljon asioita sisällään. Hän sanoi aina, että ei hätää ja kyllä hän pärjää. En koskaan unohda häntä ja kaipaan todella paljon. Hän oli 18 kuollessaan.

Jatkan vielä

Vierailija
1256/2598 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu

Tämä ei valittettavasti olo ainoa tapaus. Eräässä toisessakin nettiryhmässä oli poika, joka "lähti" myös. Hänen sisarensa oli kuollut sairauteen vähän aikaan ennen sitä. Häntä kiusattiin myös todella paljon. Tässä tapauksessa vanhemmat yrittävät tukea ja auttaa, mutta se ei riittänyt. Hän oli myös todella ihana ihminen ja olen kiitollinen, että sain tuntea hänet vähän aikaa. Hän oli kuollessaan 17 vuotta.

Näiden asioiden takia toivon, että ihmiset miettivät. Teoilla voi olla suuria vaikutuksia ihmisten elämään ja pahimmillaan ne voivat ajaa ihmisen, vaikka mihin. Ei ole liikaa vaadittu, että jokainen ajattelee miltä toisesta tuntuu ja miettii sanojaan. Samaa mieltä ei tarvitse olla, mutta silti pitää kunnioittaa toista. Uskon, että jos asiat olisivat menneet toisin nämä molemmat nuoret olisivat vielä täällä. Sen takia toivon, että ihmiset hyväksyvät erilaisuutta. Kiusaaminen koskettaa myös kaikkia sukupuoliseen suuntautumiseen riippumatta ja toivon, että sen lopettamiseen käytettäisiin kaikki keinot. Haluaisin ettei kenenkään tarvitse enää kuolla näiden seikkojen takia. Oma valintahan se tietysti on, mutta siihen vaikuttavia seikkoja on monia. Ollaan ihmisiä toisillemme. 

Joka voi ajatella, ettei tämä ole totta, mutta voin kertoa että se on. Kumpa se olisikin vain joku tarina, mutta se on todellisuutta. Kaipaan näitä ihmisiä todella paljon ja en voi kuvitella miltä niistä ihmisistä, jotka rakastivat heitä tuntuu. Ei ole oikein, että ne ihanat ihmiset lähtevät. Itse olen oppinut paljon ja muistan aina miettiä mitlä toisesta tuntuu.  Rip J ja A, en unohda koskaan teitä. 

Vierailija
1257/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että puuvillakassi on "ympäristöystävällisempi" kuin muovikassi.

Vierailija
1258/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse homo ja inhottavinta mitä tiedän, on hetero- ä m m i en harjoittama homohyysäys. Eli ottavat asiakseen puolustaa, jotain mitä ei TARVITSE puolustaa ja josta te ette tiedä MITÄÄN!

Kyllä me homot hoidamme omat asiamme. Inhoamme teitä fag hagit!

Vierailija
1259/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tällainen joidenkin naisten keittiöpsykologia. Tiedän, että yleistän tosi paljon, mutta oikeasti näitä asioita ei miehiltä usein kuule. Esimerkiksi näin:

''Hän varmasti erosi suhteesta, koska XXXX''

''Sitä poikaa ei kiinnosta koulunkäynti, joka johtuu ihan varmasti asiasta X''.

''Toi lapsi ei saa käyttäytyä. Sillä on varmaan huonot vanhemmat''

Itse psykologina ja vielä naisena tällaiset kommentit saa kyllä raivon partaalle kun oikein esitetään, että tiedätään asiosta jotakin ja sitten tehdään yhden piirteen perusteella ihmisiä koskevia johtopäätöksiä..

Vierailija
1260/2598 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väite että Suomi on jo tehnyt osansa ilmaston ja luonnon eteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi