Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan asunut Tanskassa?

Vierailija
18.12.2025 |

Millaista siellä on asua ja tehdä töitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun, olen asunut kohta 30 vuotta enkä halua muuttaa pois, viihdyn erinomaisesti. Ihmiset ovat mukavia ja paljon iloisempia kuin Suomessa. Kööpenhamina on kansainvälisempi kuin Helsinki. Helppo matkustaa mihin vaan, kun ei asu Pohjola perukoilla. En kaipaa lunta, joten Tanskan leuto ilmasto sopii minulle hyvin.

Työilmapiiri riippuu tietysti ihan työpaikasta. On paljon firmoja, joissa tehdään töitä englanniksi, mutta itselläni onaina ollut periaate, että asuinmaan kieli pitää opetella. Vasta silloin pääsee sisälle yhteiskuntaan ja sisäpiireihin.

Vierailija
2/6 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin kovasti. sosiaalinen ryhmäpaine on kova. töissä, vapaa-ajalla. ei erakoille sopivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 5 vuotta, muuttanut jo pois.

Mukavaa oli, mutta alkoi jossain vaiheessa tuntua, että pienellä pläntillä on liikaa ihmisiä.

Metsäläinen taidan olla aina, ja nyt takaisin Suomessa.

Vierailija
4/6 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun, olen asunut kohta 30 vuotta enkä halua muuttaa pois, viihdyn erinomaisesti. Ihmiset ovat mukavia ja paljon iloisempia kuin Suomessa. Kööpenhamina on kansainvälisempi kuin Helsinki. Helppo matkustaa mihin vaan, kun ei asu Pohjola perukoilla. En kaipaa lunta, joten Tanskan leuto ilmasto sopii minulle hyvin.

Työilmapiiri riippuu tietysti ihan työpaikasta. On paljon firmoja, joissa tehdään töitä englanniksi, mutta itselläni onaina ollut periaate, että asuinmaan kieli pitää opetella. Vasta silloin pääsee sisälle yhteiskuntaan ja sisäpiireihin.

Miksi aikoinaan muutit sinne?

T. Ei ap

Vierailija
5/6 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikoinaan muutit sinne?

T. Ei ap

Työn perässä. Kansainvälinen firma, mutta työkieli tanska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi