Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2598)

Vierailija
641/2598 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan, että Jussi69 on the69eyesin LAULAJA.....🙄

Vierailija
642/2598 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että eläin on ihmistä arvottomampi.

Voisitko vielä avata tätä lisää? Tarkoitatko, että eläimen elämä on yhtä arvokas ja tärkeä kuin ihmisen? Miten se arvokkuus määritellään?

Itse en osaa ajatella, että esimerkiksi ketun elämä olisi yhtä arvokas kuin minun. Mutta miten se määritellän. Ajoin viikko sitten ketun yli ja se kuoli. Heitin raadon pois tienlaidasta metsään. Kukaan ei esimerkiksi kaipaa sitä kettua. (Uroskettu, niin ei sillä ole poikasiakaan kasvatettavana.)

Veisin ajatusta eläimen elämän arvokkuudesta vielä hieman pidemmälle. Tällä ajattelulla siis muurahaisen rai hyttysen elämä on yhtä tärkeä kuin sen ketun. Tai lemmikkieläimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2598 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hoikk ihminen syö herkkuja häissä/ristiäisissä/muissa juhlissa, tulee aina vähintään yksi (naispuolinen) päivittelemään, että "helppoa sun on herkutella kun oot noin hoikka".

Ei tunnu menevän kaaliin se fakta että syön kurinalaisesti muulloin, läski kertyy minulle yhtä helposti kuon kelle tahansa muulle.

Vierailija
644/2598 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei työttömällä ole varaa matkustella. Ei ne pienet tulot vaan suuret säästöt..

Vierailija
645/2598 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luulee suomalaisia fiksuiksi.

Vierailija
646/2598 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kaikki romanit on varkaita.

Vierailija
647/2598 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanotaan gluteiiniton silloin kun tarkoitetaan gluteenitonta.

Vierailija
648/2598 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä-passiivin ymmärtämättömyys.

Esimerkiksi jos aiheena on ihan yleensä (eli kukaan kuulija ei ole kohde) rasvaisten hiusten huoltaminen ja puhun kuulijalle, että sinun kannattaa rasvaisten hiusten kanssa toimia miten nyt sitten toimitaankin. Niin se puhe vastaanottajan päässä kääntyykin niin, että olen antanut vihjeen, että hänen hiukset ovat rasvaiset ja sitten some on täynnä katkeraa valitusta. Näin puhujana siinä syntyy vielä sellainen ekstra ketutus, että eikö puheen vastaanottaja pysty yhtään eläytymään mihinkään muuhun kuin itseensä.

Kun mä olin vielä koulussa, niin meille opetettiin, ettei suomen kielessä oo tuota sinä-passiivia, kuten vaikka englannissa on. Joko se on muuttunut? Hyväksytäänkö se jo vaikka äikän kirjoituksissa?

Ei hyväksytä. Päinvastoin, voi jopa laskea pisteitä esseekokeessa.

Vierailija
649/2598 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on itsestään ylpeä ja itseensä tyytyväinen, se ei tarkoita sitä, että hän halveksii muita.

Vierailija
650/2598 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että me sairaanhoitajat olemmekin jotain palvelijoita tai orjia.

Meidän tehtävä on mitata sinun verensokeri, hakea sulle huoneen toisessa päässä olevasta hanasta vettä, tarkkailla, milloin lasisi on tyhjä ja tulla automaattisesti täyttämään se, tulla käyttämään sua suihkussa ja pyyhkiä sinun perse ja lopuksi vielä soittaa sulle taksi pois täyshoitolasta.

Siis vaikka sulla kädet, jalat ja pää toimii ja kotona kykenet tekemään em. mainitut asiat itse.

Toki autan noissa asioissa silloin, kun et oikeasti kykene itse, mutta silloinkin tehtäväni on kannustaa omatoimisuuteen voimavarojesi mukaan.

Joka kerta särähtää korvaan, kun joku kehuu, kuinka kiva on kun on niin hyvä palvelu ja saa olla passattavana. Säästäisin ne resurssit oikeasti niitä potilaita varten, jotka apua tarvitsee. En juoksisi täyttämässä sun vesilasia vaan siksi, ettet nyt jaksa kävellä hanalle.

Vierailija
651/2598 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että eläin on ihmistä arvottomampi.

Voisitko vielä avata tätä lisää? Tarkoitatko, että eläimen elämä on yhtä arvokas ja tärkeä kuin ihmisen? Miten se arvokkuus määritellään?

Itse en osaa ajatella, että esimerkiksi ketun elämä olisi yhtä arvokas kuin minun. Mutta miten se määritellän. Ajoin viikko sitten ketun yli ja se kuoli. Heitin raadon pois tienlaidasta metsään. Kukaan ei esimerkiksi kaipaa sitä kettua. (Uroskettu, niin ei sillä ole poikasiakaan kasvatettavana.)

Riippuu siitä kuka arvon määrittelee. Jos ihminen määrittelee mikä on arvokasta, niin vain hän itse ja lajitoverinsa on arvokkaita. Jos mietitään mikä on arvokasta maapallon näkökulmasta, niin se voi olla eri asia.

Arvo on ihmisen keksimä sana. Ei välttämättä mitään todellista.

Maailmassa kuolee jokainen sekunti ihmisiä, joita heitetään tienlaidasta metsään eikä heitä kukaan kaipaa. Kaipaatko sinä 150v. sitten kuollutta maanviljelijä-Mattia? Eihän häntä kukaan kaipaa. Eikä sinuakaan, kunhan kuolemasi jälkeen sinut tunteneet ihmiset ovat kuolleet. Olisi sama vaikka et olisi edes ollutkaan elossa.

Jos ihmisillä on mehiläisten kuoltua neljä vuotta elinaikaa, onko mehiläinen arvottomampi lajina kuin ihminen?

Vierailija
652/2598 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downin syndrooma tarkoittaa yleensä kaikkea kehitysvammaisuutta.

Vierailija
653/2598 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ne imettävät äidit jotka alkavat yhden kaljan jälkeen pumppaamaan maitoa pois xD

Vierailija
654/2598 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeästi puhuvat ihmiset sanovat vaan olevansa suorapuheisia. Tosi asiassa he laukovat ilkeuksiä ja eivät ikinä kehu ketään. 

Vierailija
655/2598 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ne imettävät äidit jotka alkavat yhden kaljan jälkeen pumppaamaan maitoa pois xD

Tosiaan se, että alkoholi vaikuttaisi jotenkin imetykseen.

Vierailija
656/2598 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan se, että alkoholi vaikuttaisi jotenkin imetykseen.

Eihän se imetykseen vaikuta, mutta onhan siinä maidossa alkoholia. Vähän, mutta on kuitenkin.

Vierailija
657/2598 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan, ettei influenssaan voi sairastua jos on rokotettu.

Vierailija
658/2598 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se,että yksityiseltä lääkäriasemalta saa laadukkaampaa hoitoa kuin julkiselta.

No ei taatusti saa.

T. yksityisellä työskentelevä

Vierailija
659/2598 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei taatusti saa.

Kuka noin muka ajattelee? Itse ajattelen että kummastakin voi saada hyvää ja huonoa. Tuo kun riippuu vähän spesialiteetistäkin. Moni yksityiselläpuolella työskentelevä lääkäri kun myös työskentelee julkisellakin puolella.

Vierailija
660/2598 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei taatusti saa.

Kyllä saa, koska julkiselta ei hoitoa saa usein ollenkaan. Mun gynekologikäynnit ja lapseni hampaiden oikominen jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi