Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MasterChef Suomi

Vierailija
28.02.2018 |

Eikö kukaan katso? Mistä Susanna on tuttu?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, mietin nimittäin itse samaa. Susanna on tosi tutun oloinen. Hän on myös todella symppis, mun suosikki.

Kuka katselee? Kenen arvelette voittavan koko kisan?

Vierailija
2/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oopperalaulaja-leidi on mielenkiintoinen, mutta ehkä suurin suosikkini on Sebu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oopperalaulaja-leidi on mielenkiintoinen, mutta ehkä suurin suosikkini on Sebu.

Sebu tippui tällä viikolla. :( Tykkäsin hänestä myös ja oli tylsä että hän putosi. Minusta Noona olisi saanut tippua niistä kolmesta.

Vierailija
4/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koskaan tehty Suomen surkein kokki -kisaa? Kilpailijat joutuis syömään toistensa sapuskat. 

Vierailija
5/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koskaan tehty Suomen surkein kokki -kisaa? Kilpailijat joutuis syömään toistensa sapuskat. 

En nyt ainakaan muista.

Miksi tuossa masterchefissä kikkaillaan noin paljon? Eikö olisi reilumpaa, että kaikki kokkaa saman ja aina huonoimman annoksen tehnyt tippuu.

Vierailija
6/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sebu tippui tällä viikolla. :( Tykkäsin hänestä myös ja oli tylsä että hän putosi. Minusta Noona olisi saanut tippua niistä kolmesta.

Täälä myös Sebun faneja. Meillä koko perheen (5 henkilöä) suosikki oli Sebu. Ikävää, että hän tippui. Olisi saanut Noona tippua.

Luulen, että se lääkäri tai oopperanainen, (anteeksi, en nyt muista heidän nimiään) pääsevät pitkälle.

Vierailija
7/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri on Marjut ja oopperalaulaja Riitta tai Ritva... Ehkä.

Tämä on epäreilua, mutta mua jotenkin ärsyttää Marjut. Hän on jotenkin rasittavan hyvä. Siis aina pääsee pois painetehtävistä jos vahingossa sinne joutuu ja muutenkin kaikki onnistuu ilman hikeä. Kuten sanoin, olen epäreilu, mutta tuollainen ainainen onnistuja ei herätä sympatiaa. Onkohan mulla joku suomalainen syndrooma? :D

Vierailija
8/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan, mietin nimittäin itse samaa. Susanna on tosi tutun oloinen. Hän on myös todella symppis, mun suosikki.

Kuka katselee? Kenen arvelette voittavan koko kisan?

.....hän on tarjoilija ammatiltaan.

Vierailija
9/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh.. kun ei näitä suomalaisia sarjoja löydä netistä 5-10 sarjan ryppäinä. Sillon kun mä katson, niin mä katson esim. 5 jaksoa kerralla ja sitten kun en katso, niin enhän mä saatana katso.

Sinkkumies

Vierailija
10/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan, että voisi katsoa koko kauden kerralla.

Sinkkumies

Vierailija
11/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Survivorin uusin jakso pitäisi tulla eilen. Taidan mennä katsomaan.

Sinkkumies

Vierailija
12/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VPN usa, englanti, canada helpottaa kovasti.

Sinkkumies

Vierailija
13/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä voitais jalostaa. Kun koira(kin) kieltäytyy syömästä, niin kokki syö itse.

Sinkkumies

Vierailija
14/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katastrofikokki tuli toissavuonna telkkarista. Katsomossa on jaksot taas nähtävillä eli uusintakierros menossa. Aihinen ja Björk näitä luotsasivat. Eivät kyllä kilpailijat joutuneet syömään toistensa ruokia, mutta joka jakson surkein sai punaisen essun ja joutui tiskaamaan muiden tiskit. Yksitellen pääsi aina joka jakson paras pois kilpailusta samaan tyyliin kuin Suomen surkeimmassa kuskissa.

Vierailija
15/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lempparisarja! Suosikkeja tällä hetkellä Marjut, Riitta, Ville, Saska ja Lauri :)

Outi on jotenkin ärsyttävä musta. Mutta Susanna tosiaan munkin mielestä näyttää ja kuulostaa niin tutulta jostain!

Kattelen Ruutu+ tahtia enkä millään malta odottaa taas seuraavia jaksoja :D

Vierailija
16/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan lempparisarja! Suosikkeja tällä hetkellä Marjut, Riitta, Ville, Saska ja Lauri :)

Outi on jotenkin ärsyttävä musta. Mutta Susanna tosiaan munkin mielestä näyttää ja kuulostaa niin tutulta jostain!

Kattelen Ruutu+ tahtia enkä millään malta odottaa taas seuraavia jaksoja :D

Samoin mun tämänhetkinen suosikkisarja! Aivan loistava.

Outi on hirveen tunteikas, ehkä se ärsyttää. Minusta hän on ihan ok. Se kalamestari oli kanssa hirveen itseään täynnä, joten sen sopikin pudota.

Vierailija
17/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masterchefeistä kaikki muu paitsi Australia on katselukelvotonta sontaa

Vierailija
18/24 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outi on entinen koulukiusaaja. Oli ihan häiriintynyt teininä. Hän on myös laihtunut kymmeniä kiloja, oli ennen huomattavasti isommassa kunnossa.

Vierailija
19/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri on Marjut ja oopperalaulaja Riitta tai Ritva... Ehkä.

Tämä on epäreilua, mutta mua jotenkin ärsyttää Marjut. Hän on jotenkin rasittavan hyvä. Siis aina pääsee pois painetehtävistä jos vahingossa sinne joutuu ja muutenkin kaikki onnistuu ilman hikeä. Kuten sanoin, olen epäreilu, mutta tuollainen ainainen onnistuja ei herätä sympatiaa. Onkohan mulla joku suomalainen syndrooma? :D

Minuakin Marjut ärsyttää. Ei taida olla muita parempi, mutta on tuomareiden lellikki. Marjutin typeryys johti Riitan putoamiseen, vaikka aiemmin juuri Riitta vei Marjutia eteenpäin. Marjut selitti kantavansa vastuun joukkuekisan häviöstä, mutta kantti ei riittänyt pudotukseen tulla.

Vierailija
20/24 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noi kilpailuannosten reseptit löytää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi