Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MasterChef Suomi

Vierailija
28.02.2018 |

Eikö kukaan katso? Mistä Susanna on tuttu?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lemppari on saska. En vain millään ymmärrä miten ihmeessä tuo Outi on päässyt noin pitkälle? Moni lahjakkaampi kilpailija pudonnut, joissa olisi ollut potentiaalia. Esim se oopperalaulaja tippui yhden pienen virheen takia, vaikka muutoin ollut vahva suoritus läpi kisan. Outilla keskinkertainen suoritus läpi kisan.

Vierailija
22/24 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun lemppari on saska. En vain millään ymmärrä miten ihmeessä tuo Outi on päässyt noin pitkälle? Moni lahjakkaampi kilpailija pudonnut, joissa olisi ollut potentiaalia. Esim se oopperalaulaja tippui yhden pienen virheen takia, vaikka muutoin ollut vahva suoritus läpi kisan. Outilla keskinkertainen suoritus läpi kisan.

Outin pääsyä finaaliin itsekkin ihmettelen. Ollut monesti totaalisen hukassa (olisi varmaan sekoillut kysyttäessä hänen nimeäänkin) ja kuin ihmeen kaupalla päässyt painetehtävistä eteenpäin. Tuomareista viirusilmä on auttanut... Muutenkin raivostuttava sössöttäjä. Marjut kuitenkin on osoittanut taitonsa lähes joka jaksossa, joten ansaitsee voiton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villen ois voinut tiputtaa jo pelkästään sen takia, että haroi tukkaansa koko ajan ja jatkoi kokkaamista pesemättä käsiä sen jälkeen. Ällöttävää!

Vierailija
24/24 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain katsottua tän vasta nyt ja oli kyllä todella tasoton ohjelma, tuomarointi ja kilpailijat. Silti kaikki oli kokoajan niin "huikeata" , siis sitä sanaa viljeltiin kokoajan! XD

Hieman tylsää sekin että voittajaksi valikoitui henkilö, jolla voitolla ei tuntunut olevan paljoakaan merkitystä verrattuna moneen muuhun kilpailijaan.

Olenko ainut, jolle Noonasta tuli mieleen kasvoista sekä puhetyylistä yms mieleen Jenni Levävaara?!

Ei tule kuvissa läheskään niin hyvin ilmi tuo yhtenäisyys, mutta laitan nyt silti...

http://ruoka.ts.fi/wp-content/uploads/sites/4/2018/02/noona-300x300.jpg

http://www.endemolshine.fi/media/cache/dd/21/dd21f606fc4b53b32f7fe29ed6…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi